mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 126
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 11:20 
Cytuj  
Zaczynam wątek, bo nie znalazłem odpowiedniego na forum, żeby to wrzucić, a wydaje mi się, że coś takiego może się przydać.

Poza tym mam potrzebę tworzenia :) Moderatorze! Litości! :)

Wrażenia (z pozycji non-raidera):

1) Hellfire Ramparts - klimat jak w... hmmm... Shadowfang Keep najbliżej, tak właśnie. Łażenie po murach i oklepywanie humanoidów, czasami większe grupki. Pierwszy boss tank&spank, ma dwa leczące addy, więc jest troszeczkę inaczej niż w "klasycznych" 5-manach. Drugi boss daje potężnego shadow debuffa, ale ogólnie nie jest szczególnie trudny. Trzeci boss (w dwóch osobach) czyli mini Rend/Onyxia event - jest smoczysko, jest jeździec, przed jeźdźcem jeszcze się trzeba trochę osłabić na dwóch strażnikach. Jeździec banalny, ale ze smoczyskiem, bosz. Bombarduje z powietrza (ostry damage fire i trzeba się przemieszczać nonstop), a jak jeździec ma 20%, ląduje i leci na healera. W 90% go oneshotuje, jeśli warrior go nie przejmie (opener - raz mnie zaggrował kiedyś - ponad 3000, potem fire hit 1700 i dobranoc). Jeśli warrior go przejmie, smoczysko zieje przed siebie, więc musi być dupą do grupy, do tego warrior musi pozostawać w ruchu, żeby nie umrzeć od ognia (900 dmg per tick jak się stoi w ogniu). Ogólnie zajebisty boss, tylko z pugami jest ten problem, że są przyzwyczajone do stania i strzelania, a nie do myślenia i ruchu. Boss po zabiciu dropuje greena, żeby wszystkich załamać, ale potem pojawia się skrzynka na szczęście.

2) Blood Furnace - klimat gnomowa, ale z orkami. Są nietypowe akcje - na przykład rogue'owie ambushujący znikąd oraz technicy, którzy wprawdzie nie są zbyt silni, ale incombat ustawiają proximity mine - polecam hunterom przekonanie się, jak przyjemne jest i sensowne, gdy ktoś stawia minę incombat. Mina wali za 1500-2500, więc tank może się gładko wywrócić jak się zapamięta w walce za bardzo. Pierwszy boss banalny tank&spank (chociaż jak zmindcontrolował nam priesta, to było przez chwilę zabawnie), drugi boss jest z eventem - IMO pasjonującym. Z kolejnych cel więziennych wybiegają orkowie (nie ma mana break pomiędzy walkami) - czterech zwykłych, potem jeden elite i trzech zwykłych, potem dwa elity i dwóch zwykłych, potem czterech elite. Bezpośrednio po starciu wyłazi boss (wielkie latające oko), ma mało hp, ale drużyna z reguły jest nieco nadgryziona, więc walka może być trudna. Boss co jakiś czas robi poletka z trucizny z jakimś potężnym damage per tick (nasz rogue zginął po 3 sekundach stania w poletku - już po zabiciu bossa). Na tym etapie wczoraj nasz warrior dostał disconnecta, więc boss nas pojechał - na szczęście event się nie zresetował i boss czekał na nas grzecznie. Potem jeszcze parę grupek mobów (w tym jedna złośliwa - sześciu casterów ustawionych w takim kółeczku, że nie da się ich zbić w kupę ani zahaczyć jednym aoe) i final boss. Trzeba najpierw zabić pięciu trzymających go w promieniach przydupasów (aggrują wszyscy naraz i walą shadow dmg), a potem - bez mana breaka - jego samego i to jest trudna walka. Na dzień dobry dostałem debuffa "Increases shadow damage taken by 1100" i lekko pobladłem, na szczęście priest ogarniał. Walkę ukończyliśmy we trzech, bo boss mocno napierdziela shadow aoe - przydał się shadow reflector i shadow resistance, który na nim mam.

Ogólnie instance'y są kapitalne, bo nie jest to klasyczne "ziew, idziemy naprzód i jest nuda", tylko pojawiają się mrożące krew w żyłach debuffy, a i walki są fajniutkie i emocjonujące. Do tego insty są krótkie, takie armory ze Scarlet Monastery - przy dobrym wietrze HR robi się w 35 minut, BF podobno da się w 45-50 - myśmy byli tam wczoraj pierwszy raz, więc było nieco dłużej. ME LIKE IT!


_________________
Ex-WoW junkie

*

Posty: 115
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 11:59 
Cytuj  
W żadnym z tych instanców nie byłem z PuGiem więc może moja opinia jest nieco zafałszowana ale oba wydały mi się strasznie proste... Ok, zgadzam się ze ekipa T2,5/T3 ma nieco przewagi nad pugami ale bossa z 'eventem' w Blood Furnace zaczynałem z 1/3 many bez evo (gram magiem), priest miał 80% many, może wiecej... Na grupach trzeba po prostu robić fear rotation, ostatniego moba kiteować jak się reszte za szybko zabije żeby CD zeszły... Tak samo na ostatnim bosie. BTW, zerknąłeś przez podłogę w dół po ostatnim bossie? :)
Pzdr

**

Posty: 461
Dołączył(a): 30.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 12:05 
Cytuj  
Hellfire Ramparts jest bardzo prosty..zrobilismy to we 4 osoby zeby wiecej expa bylo. Healerem bylem ja 60lvl druid z buildem feral. Tak wiec moje leczenie bylo lekko mowiac gowniane a dalismy rade praktycznie bez problemu.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 12:06 
Cytuj  
Cały instance mi gadało to smoczysko do ucha. BTW to jest bardzo znany lektor dający głos w grach komputerowych - zapamiętałem go z Curse of Monkey Island i to mi strasznie tego instance'a popsuło :) Jaki smok, przecież to LeChuck :)


_________________
Ex-WoW junkie

*

Posty: 115
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 12:14 
Cytuj  
Ten 'Smok' to 25 ppl raid boss kórego można killnąc na 70 lvlu :)
Megheridon czy jakoś tak :]

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 12:28 
Cytuj  
to nie smok tylko demon

i ci panowie nie trzymaja promieniami tego w srodku, tylko promieniami tworza pentagram, a ten pan na srodku tak jakby skupia moc tego pentagramu zeby kontrolowac magtheridona (warlocy kontroluja demony, nie smoki ;P)

a przynajmniej tak wyglada :P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 12:33 
Cytuj  
A my wczoraj skoczylismy do Coilfang Reservoir - The Underbog.
Levele troche niskie bo 61/62. O ile trashe nie stanowily problemu, to 1 boss (Hungarfen) sprawil nam mala niespodzianke :) - tak, tez jest maly event i wipnelismy na nim 3x zanim doszlismy jak i co. Niestety dalej juz nie bylo tak pieknie. Trashe spokojnie rozbilismy, ale 2 boss okazal sie dal nas za duzym wyzwaniem na tmy levelu (ciezki nature dmg, jak zreszta w calej instancji na bossach).

Ale wrazenia b. fajne. Instancja z pomyslem, no i wreszcie cos nowego.

BTW wczesniej znajomi byli w The Slave Pens i zrobili cale na tych swoich levelach.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

**

Posty: 342
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 12:54 
Cytuj  
Magderidon zostal przeciez zabity przez Groma Hellscreama w WIII jezeli go nie myle z innym demonem.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 12:55 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
ale 2 boss okazal sie dal nas za duzym wyzwaniem na tmy levelu (ciezki nature dmg, jak zreszta w calej instancji na bossach).


2gi boss jest latwy tylko trza sie odpowiednio ustawic. Stojcie wszyscy na platformie i z boku bossa, dokladnie tam samo jak na Onyxii czy Vaelu.. proscizna :)


_________________



*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 13:33 
Cytuj  
No wpadlismy na to ale... Raz ze bylo juz troche pozno, dwa chcialem dobic lvl. Poszlismy do HR/BF, zrobilismy q tam, powkurzalem sie ze znow nie wypadlo to co mialo ;) i poszedlem spac :P


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 14:54 
Cytuj  
smok jest prosty w teamie z droodem/priestem + shaman/pala.
napoczatku sham/pala healuje pozniej sacrifce(babel resetuje aggro na smoczku) i dalej priest/drood leczy

Ps. grounding ftw!

Ps. na 2bossie z furnance SĄ mana resty trzeba tylko odrazu pic i nie pullowac od razu. event jest banalny, a nawet mozliwy do wykonania przez sama parke 2lockow z aoe fear


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

*

Posty: 82
Dołączył(a): 24.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 15:12 
Cytuj  
Na stronie naszej gildi napisałem jak zrobiliśmy Coilfang Reservoir polacam opis w języku polskim :D, pisałem w pracy więc mogą być jakieś tam błędy

http://www.c9.vipserv.org/forum/viewtopic.php?t=394 - TSP 62-64 lvl

http://www.c9.vipserv.org/forum/viewtopic.php?t=397 - TU 63-65 lvl

**

Posty: 307
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 16:40 
Cytuj  
Dobra robota, ale ja osobiscie wole odkrywac wszystko na wlasniej skorze! :-)

Edit: doczytalem do konca.. hmm ja jeszcze ani jednego wipe'a nie mialem w zadnej nowej instancji (noo poza jednym kiedy lock zeskoczyl z urwiska nie odsylajac peta :P ). Inna sprawa, ze robilismy wszystko calkiem niezlym teamem: Warrior 61 (tank), lock 62 (na demo wiec w razie potrzeby fel tankowal, a fear doskonale sprawdza sie w nowych instancjach), hunter 63 (pet tez nieraz offtankowal dodatkowo trapy i mana drain na bossow), priest 61(main healer i bardzo czesto MC ! ), paladyn 61 (support i main healer, gdy priest robil MC).


Ostatnio edytowano 19 sty 2007, 16:49 przez Sarmata, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 16:48 
Cytuj  
Jak narazie zasmakowalem Ramparts, Blood Furnace i pierwszego Slave Pens i sa zdecydowanie miodzio.

Dosc krotkie, dosc wymagajace (crowd control mocno ulatwia sprawe), ciekawe bossy (smoczysko w Ramparts, bossy w Slave Pens). Jesli do konca (70) tak bedzie to bedzie bardzo bardzo fajnie. Tyle powiem.

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 16:51 
Cytuj  
Cubituss napisał(a):
Ogólnie instance'y są kapitalne, bo nie jest to klasyczne "ziew, idziemy naprzód i jest nuda" (...)Do tego insty są krótkie, takie armory ze Scarlet Monastery - przy dobrym wietrze HR robi się w 35 minut, BF podobno da się w 45-50 - myśmy byli tam wczoraj pierwszy raz, więc było nieco dłużej. ME LIKE IT!


No to cale szczescie... Bo dla mnie caly czas PvP > PvE i teraz jest szansa ze PvE moze troche nadgoni (chociaz PvP zawsze bedzie uber all) jesli tak jak piszesz instance beda ciekawsze i przede wszystkim krotsze.

*

Posty: 115
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 16:55 
Cytuj  
pierwsze BF 38 minut od pierwszego pulla do HS do thrallmar.

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 16:58 
Cytuj  
chopin napisał(a):
pierwsze BF 38 minut od pierwszego pulla do HS do thrallmar.


Moge Cie dotknac ?

*

Posty: 115
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 17:00 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
chopin napisał(a):
pierwsze BF 38 minut od pierwszego pulla do HS do thrallmar.

Moge Cie dotknac ?

Możesz mi nawet potrzymać w buzi :):)

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 17:06 
Cytuj  
chopin napisał(a):
Qraczek napisał(a):
chopin napisał(a):
pierwsze BF 38 minut od pierwszego pulla do HS do thrallmar.

Moge Cie dotknac ?

Możesz mi nawet potrzymać w buzi :):)

Spierdalaj ?

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 sty 2007, 17:13 
Cytuj  
Qraczek daj na wstrzymanie... prowokujesz jak jakiś małoletni ciołek, a potem wyjeżdżasz ze spierdalaj. Napisał sobie ze zrobił w 38min, chcial sie pochwalić i tyle. A teksty "mogę cie dotknąć" nigdy nie były kuul wiec nie zabłysnąłeś.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.