Soomood: jak juz pisalem powyzej..nie dzwon na ich infolinie..tam z z reguly (choc nie zawsze) siedza osoby ktore maja blade pojecie o stronie technicznej...
a ty potrzebujesz wlasnie informacji bardziej technicznej..i rozwiazania tego
dlatego start>uruchom>cmd>tracert jakis adres zagraniczny (i tak kilka razy)
robisz loga wysylasz na helpdesk..
(u mnie w sieci pytania w stylu haloo qwa lacze mi zle dziala, zrobcie cos" koncza sie zawsze tak:
U nas wszystko jest w porzadku, prosze zresetowac modem, prosze wlaczyc/wylaczyc proxy/prosze przerwac sciaganie (filmow /plikow)
jezeli jestem upierdliwy i dzwonie kilka razy a oni wciaz to samo, wtedy mi proponuja wizyte montera...
i jak to zwykle bywa w 3/4 wypadkow problem jest po ich stronie ale nie przyznaja sie.
(cale szcescie ze moim operatorem nie jest tepsa, i awarie tu mam raz na rok albo i rzadziej
)