krogg napisał(a):
OpenPvP, Full loot, Brak save zone to moim zdaniem zalozenia majace przeniesc nasz realny swiat do swiata mmorpg. W normalnym swiecie tez teoretcznie wszedzie moge dostac z banki, moge zostac pozbawiony pieniedzy czy ubrania (nie ma sztucznych ograniczen znanych z gier mmorpg), ale sie tak nie dzieje, bo ludzie maja zasady moralne, badz boja sie kar, ktore mogliby dostac za popelnione przestepstwo. Moj dom, ulica przy ktorej mieszkam, moje miasto to miejsca, w ktorych moge sie czuc wzglednie bezpiecznie. Jesli gra w darkfall mialaby sie sprowadzac do deathmatchu z udzialem kilku tysiecy graczy, to chyba to faktycznie nie bedzie gra dla mnie.
Lepiej nie mieszaj tutaj dwoch roznych swiatow...
Co do zasad moralnych to masz szanse byc tym "dobrym" jesli z gory zakladasz ze grajac w DFO trzeba byc morderca i nikczemnikiem.
Sami devsi zaznaczaja ze w DFO bedziesz ginac bardzo duzo. Kazdy kto wie co to prawdziwe openpvp z full lootem bedzie chcial zobaczyc ta gre bo wlasnie dla niego jest ta gra targetowana i na pewno nie bedzie plakac co rusz. A ci co trafia tam przypadkiem lub z ciekawosci pewnie dluga nie wytrzymaja
.
I jeszcze mala definicja troskliwych misiow znaleziona w podpisie jednego z fanow na DFO Forum:
"A carebear is someone who wants the easy route. They want to be able to play how they want without consequence. They want to prey on the weak yet avoid the strong at all costs. They are fucking pussies plain and simple. So shut up and take the game for what it is and stop being afraid of the consequences of your actions."
Gatts