mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2006, 14:27 
Cytuj  
mounty maja teraz byc BOP - i bedzie potrzebna reputacja Exalted

robia taka zmiane - aby ludzie ktorzy chca miec duzo roznych mountow nie musieli wydawac kupy kasy


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2006, 14:46 
Cytuj  
Sentry napisał(a):
na eu widze ze jest Journeyman i Advanced Riding Skill(75 i 150)

Ostatnio jak sie logowalem na ptry, to mialem cos takiego w tabie ze skillami:
Obrazek


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2006, 15:04 
Cytuj  
redlum napisał(a):
mounty maja teraz byc BOP - i bedzie potrzebna reputacja Exalted

robia taka zmiane - aby ludzie ktorzy chca miec duzo roznych mountow nie musieli wydawac kupy kasy

Ok, nie umiem czytac. Czy bedzie jakiekolwiek powiazanie miedzy repem a mountami ?

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2006, 15:05 
Cytuj  
Exalted musisz miec tylko, zeby moc pogadac z kolesiem ktory sprzedaje mounty. Nie musisz exalted, zeby jezdzic na mouncie.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 305
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2006, 17:13 
Cytuj  
Wlasnie pomylka... Z tego co wyczytalem na US forum, Hortus przed rollbackiem napisal iz zostalo zasugerowane ekipie programistow zrobienie kodu, ktory dodawalby wymaganie repa aby jezdzic na mouncie... Czyli raczej nasze zakusy na mounta bez repa ida sie kichac...


_________________
QpSeCzolg i na ryby...

"Demokracja tym sie różni od Anarchii, że jest cichsza."

**

Posty: 305
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 10:03 
Cytuj  
FFS! A ja zapomnialem namowic kogos do kupna mi epic wolfa...


_________________
QpSeCzolg i na ryby...

"Demokracja tym sie różni od Anarchii, że jest cichsza."

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 10:06 
Cytuj  
ktos ma jakiegos linka do patcha?

wiem ze to 3mb - ale siedze teraz na laczu z VectraNet - 128/64 bez zewnetrznego IP i nic nawet nie chce sie ruszyc

EDIT: dobra juz mam


_________________
Obrazek


Posty: 41
Dołączył(a): 13.03.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 10:56 
Cytuj  
redlum = mulder = geniusz = krzychu = bialystok ? :)

sorry za offtop :)

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 13:09 
Cytuj  
tak :>


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2007, 15:06 
Cytuj  
Cytuj:
The 2.0.7 Public Test Realms are now live, you can find the most current 2.0.7 patch notes below:

General

* The amount of haste granted by a point of haste rating has been increased by about 50%.
* 20 slot bags are now bind on equip.
* Any effect which benefits the victim of a critical strike will now trigger even if resilience converted the attack from a critical strike to a normal strike; this applies to melee, ranged, and spell. The affected talents, abilities, and items are: "Eye for an Eye", "Blessed Resilience", "Enrage", "Martyrdom", "Blood Craze", "Eye of the Storm", and "Bonespike Shoulder".
* The Crust Bruster has had a loot icon and sound change.
* Players can no longer send gift wrapped packages via COD.
* When sharing a quest, the order logic has changed to check whether or not the player has completed or is ineligible for the quest before checking whether their quest log is full.

PvP

* Battlegrounds
o If Primalist Thurloga is attacked and pulled off her pathing on the way to summon Lokholar the Ice Lord, she will now properly path back to the summoning ring to complete the event.
o PVP flags and graveyard nodes can no longer be captured through collision.

Raids and Dungeons

* Players are no longer able to accept the quest "The Opening of the Dark Portal" while the Black Morass encounter is engaged.
* In the Black Morass, Chrono Lord Deja will now properly spawn during a Heroic Mode attempt.
* After completing the Black Morass encounter, all the additional mobs in the zone will no longer all aggro.
* Durnholde Lookouts will now properly despawn after all 5 of the Baracks in Caverns of Time: Escape from Durnholde are burned down.
* The items required to complete the Karazhan key quest can now only be looted by the first group in the instance to reach them.
* A teleporter has been added to Barnes (in the front entrance of Karazhan) that activates after the Shade of Aran is killed. This will port players back up to the Shade of Aran's room to allow more attempts on Prince Malchazzar.
* The aggro range for players when under the effect of "Incite Chaos" while fighting Blackheart the Inciter in the Shadow Labrynth has been adjusted.
* Many creatures within Coilfang Resevoir have been slightly retuned.
* Many creatures within the Mana Tombs have been slightly retuned.

Mac

* Stability improvements in Multi-Threaded OpenGL support on future OS X releases.

Bug Fixes

* The talent "Combat Potency" no longer causes rogues to have a chance to gain energy when other players hit them with off-hand attacks.
* Players with multiple chat windows will no longer have fixed channels (ie. general, trade) added back to the main chat window every time they log on.
* Attempting to prospect less than 5 pieces of ore will no longer cause a game crash. (Spanish Only)
* The Fel Reaver for "It's A Fel Reaver, But With Heart" quest will now respawn properly if you wipe on the quest.
* Fixed a crash that could occur when on a flight path.
* Fixed the local defense channel so that it will properly change based on the player's zone.


_________________
Obrazek


Posty: 14
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2007, 19:34 
Cytuj  
Zastanawia mnie czemu nie fixneli bramy w Mechanar oraz tego 'eventu' w Botanica a zajmuja sie pierdolami typu local defense channel.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2007, 21:28 
Cytuj  
Bo to juz naprawili.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 lut 2007, 21:49 
Cytuj  
Cytuj:
* Players can no longer send gift wrapped packages via COD.

jaka szkoda ;)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9


Posty: 14
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2007, 22:16 
Cytuj  
Cytuj:
Bo to juz naprawili.

Tak sie sklada ze bylem dzis w obu instancjach i nadal jest to samo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2007, 12:47 
Cytuj  
Bylem wczoraj na Ravenholdt, jest naprawione, moze nie wszystkie serwery zrobili ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2007, 15:25 
Cytuj  
Kurcze strasznie mnie wkurzyli z interruptami:/ teraz jak cie atakują 3 moby to niema szans zeby cos wycastowac:(


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.