mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2007, 20:46 
Cytuj  
Idealne... No wiec:
-Full loot, jak w UO (czyli itemy nie maja za duzej wartosci)
-Ograniczenie PvP jedynie w safeholdach/miastach
-Mozna skutecznie pobiegac solo (vide Rogue classy w poczatkach SB)
-Grupy, jak wspominal konrador, nie za duze.
-Nie zadne Castle Siege jak w l2 na xxx osob, tylko walka o male outposty np. z wieksza iloscia surowcow potrzebnymi do wykonywania bron / zbroji
-Cos w stylu chaos/order badz frakcji z UO.
-Moze poza PvP, ale koniecznie skill/stat based system.
-Walka realtime, TPP/FPP - na dzisiejsze czasy - w nadchodzacym DFO.
-Wykorzystanie terenu do walk, wzniesien, drzewek itd (zeby drzewo BYLO przeszkoda dla np. luku)
-Wydajny engine i netocde.
-Housing


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 13 lut 2007, 22:14 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
I-Ograniczenie PvP jedynie w safeholdach/miastach


Carebear. :P

Nie widze powodu ograniczenia pvp w miastach/safeholdach itp, wystarczy dac graczom mozliwosc ustanawiania wlasnych zasad w player towns.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2007, 09:32 
Cytuj  
NEOKRĄ KRUL!

Ja mam cicha nadzieje ze ktos kupi ich intelectual property i zrobi z tego mmoga na miarze 21 wieku. Klimat neokrona naprawde dobrze by sie przyjal i nie mial praktycznie zadnej konkurencji w tym genre.


_________________
Nestor#1522

*

Posty: 96
Dołączył(a): 28.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 11:41 
Cytuj  
Dla mnie ideałem PvP jest to co zaprezentowano w Guild Wars.
Walki w warunkach kontrolowanych, drużyny o takim samym potencjale, a o zwycięstwie przesądza skill graczy a nie level czy gear.

Może to i carebearskie, lecz nie podobałoby mi się lootowanie, gankowanie itp. Mam za dużo stresów w real life by dorabiać ich sobie w MMO :)

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 13:45 
Cytuj  
Dlatego wlasnie GW nie jest mmorpgiem, bo jest bardziej nastawione na zbalansowana rywalizacje anizeli na odgrywaniu postaci.

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 14:33 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
Dlatego wlasnie GW nie jest mmorpgiem, bo jest bardziej nastawione na zbalansowana rywalizacje anizeli na odgrywaniu postaci.


a jaki % graczy mmo odgrywa postac ??? 1% a moze jeszcze mniej, wiekszosc to gra dla ITAMZ!!!!!!oneoneoen lub gra zeby zobaczyc co wymyslili devsi albo po prostu z przyzwyczajenia ;P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.