mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 mar 2002, 13:07 
Cytuj  
Pytanie do naszych nerwowych GMow :wink:

Poisoning dziala niezwykle krotko bo na ok 8 celnych uderzen. Mam pytanie dotyczace tej wlasnie umiejetnosci fakt jestem w tym "prawiczkiem" ale czy nie mozna by bylo zrobic tak ze najslabsza trucizna dziala jeden dzien i jedna noc w ZS lepsza dwa dni itd. Probowalem wyzyc z trucia broni ale przy tak niskich wlasciwosciach,malej ilosci zlota z potworkow nie starcza na nowa zbroje a szkoda. Pytanie brzmi : Czy tak krotkie dzialanie trucizny jest spowodowane slabymi umiejetnosciami ? bo potrafie truc nawet lepszymi truciznami.

Druga sprawa to wytrzymalosc zbroi mialem swego czasu AR ponad 50 ale po 5 orkach i niedzwiedziu (zarobilem ok 120gp) prawie wszystko sie rozpadlo a lepsza tarcza to wydatek rzedu 200-400 gp troszke to powinno byc zmodyfikowane i tak sprzet jest wystarczajaco ciezki i ledwo sie w nim chodzi a ceny dobijaja woja.

no i co do tej ciupagi wczoraj sredniej klasy rozleciala sie na 4tym drzewie . No to troche przegiecie jest bo to nie sprzet z plastiku :smile:

Jesli to nie problem moze ktus odpowie ?

*

Posty: 76
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 mar 2002, 14:22 
Cytuj  
a to prawda...
mialem AR 51, po 5 orkach juz tylko 43
WTF?
naprawilem zbroje i ar... 47 !!!
WTF again?!
zropcie cos z tym plss...


_________________
"Mozesz mnie bic kijem baseball'owym a i tak sie bede smial"

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 mar 2002, 11:05 
Cytuj  
uuu jedzenia nie da sie zatruc, a chcialem zabezpieczyc swoje cialo na wypadek niespodziewanego zgonu i zbyt łapczywych ludzi...

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 mar 2002, 11:47 
Cytuj  
o wlasnie co do jedzenia nie jest potrzebne
energia nie spada a zarelko stamine uzupelnia

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 mar 2002, 17:48 
Cytuj  
super chyba poprawiliscie zbrojke dziekuje w imieniu wszystkich honorowych wojownikow teraz mozna sie zajac zbieraniem kasy na lepszy sprzet jesio tylko czas dzialania trucizny i bede w pelni szczescia :wink:

znalazlem jeszcze jednego buraka otoz niektore zwierzaki respawnuja sie np na gorach zabawnie to wyglada np na wschod wiezy wojownikow w delucji siedzi na skalach prosiak i biedak zejsc nie moze :wink:
na polodniowy-wschod od delucji stada wilkow nie atakuja ale kreca sie w miejscu jak oszalale np 5 wilkow biega w gore i w dol jak cos wyszukam jeszcze to dam znac

a co do "makrowania czynnego" dla mnie osobiscie gmowie powinni za to karac nawet uzywajac slow "co makrujemy ?" dla mnie to oszustwo i tyle loop to narzedzie i co z tego winnuke to tez narzedzie, nie mial bym zadnej przyjemnosci grania oszustem ale to kwestia ludzi.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2002, 12:15 
Cytuj  
Nie wiem jak z wytrzymaloscia trucizny jest ale wiem jak z jej sila. Np taki wezyk to powinien chyba potruc troche i przestac po pewnym HP a nie aki piprztyk ubije najwiekszego pakera (jak nie ma flachy). A moze ktos znajdzie elemka poisnietego z jego trucizna moze 1 sekunde wytrzymacie.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2002, 13:20 
Cytuj  
masz racje wezyk potrafi ze 40 hp zabrac
trucizny sa cholernie silne ja nadzialem sie na skorpiona matulo ten to ma trucizne
stalem na nogach jakies 3 sekundy

na dz bylo tak ze raz zatruta bron byla juz zatruta do konca jestem jak najdalej od tego pomyslu trucizny powinny byc drogie np najslabsza 1k lepsza 5k jeszcze lepsza 10k
ale niech ona dzialaja dluzej na nie na dwa orki

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2002, 13:59 
Cytuj  
Zauwazylem ze bez odtrutki mocnej niema co biegac po lasach ale to jest normalne chyba... moim zdaniem dobrze to jest zrobione, przeciez tak normalnie jak by cie waz najjadowitrzy ukasil to myslisz ze bez antidotum bys przezyl?
3 minutki zycia + paraliz dziekuje :smile:

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 13:11 
Cytuj  
Wezyk jest maly i taki duzy kloc. Ten maly powinien slabo truc. A faktycznie do skorpiona nie ma co wyskakiwac tez sie natknalem. Na DZ bylo dobrze. Najslabsza trucizna prawie nic nie zabierala a tu i od niej sie pada.


Posty: 16
Dołączył(a): 6.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 16:49 
Cytuj  
A' propos wezy... to najjadowidsze weze na Ziemii wstrzykuja taka dawke jadu, ktora moglay zabic kilkudziesieciu ludzi.
I nie ginie sie 3 minuty, a kilkanascie sekund i paraliz, minuta i papa..


_________________
Pozdrawiam Mandark
[Nie kradnij - rzad nie lubi konkurencji]

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 17:35 
Cytuj  
mozliwe :wink:

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 18:03 
Cytuj  
nie jestesmy na ziemi to tylko gra jak zginiesz od wezyka spadaja statystyki...
a chyba nie widzieliscie naprawde duzego wezyka...

jesli gmowie racza odpowiedziec :
czy trutki beda dzialac dluzej tzn jak proponuje najslabsza 1 dzien lepsza 2 itp

czy tez zrobic tak ze 1% skila poisoning = 1 minuta realnego czasu 100% = 100 minut
to jest uczciwe

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 19:14 
Cytuj  
Hitman zawsze tak bylo ze trulo sie okreslona ilosc urzyc. Poczytaj straticsa. A im jestes lepszy tym na wiecej, przy tym ze im lepsza trucizna tym na mniej czyli:

"ilosc urzyc zatrutej broni jes w prost proporcjonalan do poziomu umiejtnosci i odwrotnie proporcjonalna do sily trucizny" :D

A tak wogole to IMHO skoro trucizna jest tak mocna to nie moze trwac tak dlugo bo to by zachwialo rownowage.

Pozdr.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.


Posty: 42
Dołączył(a): 27.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 19:30 
Cytuj  
Co do psucia sie zbroi ... to juz przesada , wydalem kupe pieniedzy na zbroje . W ciagu dwoch dni z 64AR zrobilo sie 58 ... a wcale duzo nie walczylem . Te 58 AR to oczywiscie po naprawieniu juz , wyzej sie nie da :sad:
Zeby bylo dobrze to co 3,4 dni trzeba by bylo wydawac 40k na nowa zbroje ... jak nie wiecej .

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 07:45 
Cytuj  
Kromer no wlasnie tak NIE bylo, na DZ mozna bylo lazic tydzien z zatrutym mieczem i funkcjonowal. Btw czy uwaznie przejrzales takst ? Ja pisze ze proponuje zeby czas trawnia zaleznic od umiejestnosci poza tym stworki truja duzo mocniej niz na starym serwerze,a zeby zatruc mieczyk np mocna trucizna to pare tysiecy trzeba wydac (teraz po zmianie cen) i dziala ona na pare ciosow btw: slaba trucizna dziala dokladnie tyle samo wiec podpierajac sie twoim twierdzeniem o rownowadze uwazam ze jest ona zachwiana.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 08:30 
Cytuj  
cymesky nie walcz z orkami tylko one niszcza sprzet lec do lasu na niedzwiedzie, wsciekle wilki, trole, wezyki itp. zbroja bedzie cala z jednego trola wypadnie kasy co z pieciu orkow nabijesz doswiadczenie same superlatywy :smile:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 08:42 
Cytuj  
Hitman no niby tak. Ja uwaznie przeczytalem i wiem co proponujesz ale tak to kazdy by latal z zatrutym mieczem. O rownowage nie chodzi mi w PvM ale raczej w PvP (choc go nie ma :))
Co do potworow to zgoda truja jak cholera. Z drugiej strony tez nie moze byc tak ze jednym dobrze zatrutym mieczem bedziesz czyscil wszystko. Moze nos dwa? jen zatruty a drugi nie. jak zatrujesz to zmieniaj bron. Nie wiem. Chyba nie am dobrych rozwiazan... :/


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 08:56 
Cytuj  
Heh tez masz duzo racji, wlasnie dlatego chcialem zeby siakis gm sie wypowiedzial
co do dwoch mieczy Zawsze mam dwa jeden zatruty na monsterki i cwiczacych w wiezy nadgorliwych pretorian :wink: ,a drugi do treningu z graczami. Nie chcial bym bardzo doprowadzic do sytuacji w ktorej PKowcy itp beda latac z zatrutymi mieczami. Moze wiec takie wyjscie zeby zatruc miecz np zabujcza trucizna potrzeba 85% skila, mocna trucizna 65%, trucizna 45% a zwykla od 0%. Powiem ze wytrenowac poisoning na 45% to trzeba wydac wiele tysiecy albo na skladniki albo na trucizny. To ograniczylo by PKowanie trucizna i polaczenie tego z czasem czyli 1%=1 minuta bylo by naprawde ciezkie i uczciwe.
jesli gm to tez nie pasuje dodatkowo mozna wprowadzic taka zasade ze silniejsza trucizna truje 50% czasu mniej czyli:
Poisoning na 60% = 60 minut dzialania slabej trucizny - 30 minut dzialania trucizny Co wy na to ?

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 15:38 
Cytuj  
Co do wezykow.. sa na ZS male wezyki i male czarne wezyki - te ostatnie mozna uznac za te bardzo jadowite (zgon w 15-20 sekund a maga to od reki :smile: wiec ich jad bez odtrutki = zgon, a te szare troszke mniej niebezpieczne :smile:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 16:16 
Cytuj  
Cytuj:
a co do "makrowania czynnego" dla mnie osobiscie gmowie powinni za to karac nawet uzywajac slow "co makrujemy ?" dla mnie to oszustwo i tyle loop to narzedzie i co z tego winnuke to tez narzedzie, nie mial bym zadnej przyjemnosci grania oszustem ale to kwestia ludzi.

A dla mnie bezsensowne kilkanie mysza kiedy mozna sobie ulatwic zycie loopem jest wyrazem glupoty i nic a nic nie poprawia klimatu gry.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.