Nestor napisał(a):
Problem z wolna bronia jest taki ze jest wolna. Jak bedzie miss pary czy dodge to czekasz 100 lat na kolejny swing, do tego sam soc moze byc missniety..
Pobawilem sie troche tym syfem wczoraj jak grindowalem safari, i rzeczywiscie czasem jak procnie to 4 cyfrowe liczby lataja po ekranie, ale czasem nie procnie cala walke.
Statystycznie sor pewnie ma wiekszy dps ale jest mniej efektowny.
Ja zdecydowanie wole SoC. To pewnie wszystko jest kwestia gustu.
Przy odpowiednim gearze i doborze sealow, blessow nie zauważasz missów.
Ja praktycznie odpalam Judgement of Command i Crusader Strike jak tylko konczą się c/d i zupełnie nie muszę się martwić o manę. Więc missy mnie tak nie bolą bo ilość ataków jakie wykonuje bronią 3.6 przypomina walkę znacznie szybszą bronią.
Dodatkowo Crusader Strike może odpalić Seal of Command, natomiast nie odpala Seal of Right...
Kolejną zaletą SoCa której większość ludzi nie zauważa jest fakt, że "biały" miss zupełnie nie wpływa na ilość odpaleń SoCa w ciągu minuty.
Przykładowo jak missujesz z SOR to tracisz i 'biały' hit i SoRa. Natomiast jak misujesz z SoCem to nie ma to wielkiego znaczenia ponieważ on i tak się odpali 7 razy na minutę.
SoR i SoC są porównywalne ale głównie w dwóch przypadkach.
SoR + judgement of Crusader, sporo [+dmg] gearu i szybki 2hander. Byłbym nawet skłonny powiedzieć, że przy takim doborze sprzetu SoR będzie znacznie efektywniejszy.
Jeżeli natomiast ktoś preferuje taktykę z SoC, to potrzebuje więcej warrior gearu (dla dużego AP i critów) oraz jakiś solidny mana regen. W moim przypadku jest to Judgement of Wisdom na starcie + Blessing of Wisdom non - stop.
Wszelkie inne układy sprzetu redukują DPS. Przewaga [+dmg, int] gearu zmniejsza sumaryczny DPS SoCa, natomiast braki w [int i +dmg] negatywnie wpływają na SoR.