MMO idealne? Hmmm Wiec ... IMO
- akcja umiejscowiona w starozytnim Rzymie/Grecji i Egipcie
- rozbudowany system craftingu i housingu ( ciagle wspominam crafting jaki byl w WISH ... ahhh jaka szkoda
) Housing powinien byc na zasadzie kup ziemie poza miastem i postaw dom lub kup dom w miescie (aukcje organizowane przez wladce danego regionu/miasta )
- system PVP bez ograniczen na strefy NON-PVP z tym ze w miastach PVP karane przez prawo
- obowiazkowo PETy tj konie,osiolki i psy bojowe
- brak magi ewentualnie szczatkowa > healing
- brak klas postaci | system rozwoju postaci oparty na zasadzie liberalnych skilli ( rozwijamy to co w danej chwili uzywamy )
- jobs ( np Straz Miejska/Legiony, gildia Zlodzieji, gildia Gladiatorow, Drwali, Kopaczy itp )
- rozwiniety system gospodarki ( podaz i popyt ) cos w stylu Entropia Universe
- rozbudowany system kreacji postaci a takze wyboru stroju ( kroj, kolor )
- walki o wladze/terytorium Potezne Siege Batlle, dowodzone przez wladcow ktorzy zbieraja wojska (legiony) z ktorymi ruszaja na podboj innych miast
- system podatkow ( wladca musi miec za co oplacic swoje wojsko i wyposazyc je w machiny obleznicze ?
)
- dostepnosc niewolnikow ( ktos musi na nas pracowac
)
- system kar i nagrod ( za przestepstwa list gonczy, wtracenie do wiezienia, chlosta > tj obnizenie czesci skilli, wygnanie a za powazne wystepki smierc poprzez obciecie glowy np
)
- hierarchia wladzy ( namiestnik/imperator, senatorzy, centurioni, legionisci itp )
- grafika wystarczy taka jak w GW albo EQ2
Hmmm to by bylo na tyle ... moglbym pisac i pisac bo pomyslow mam wiele, ale nie bede zanudzal