Cytuj:
Z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze nie podoba Ci sie zadna z gier z (pseudo)realistyczna grafika, ktora ukazala sie do tej pory na rynku. W co grasz? :\
Y no gram w gry ktore nie maja realistycznej grafiki. Np WoW (skoczone), DDO (aktualnie), Geometry Wars
, pozatym, zawsze znajdzies sie jakis fajny RTS (CnC z 3 na czele aktualnie), albo strategia (Civ, ale tego juz dawno nie widzialem..).
Wiesz cale narzekanie sprowadza sie do jednekgo. Skoro nie mozna technicznie zrobic gier z realistyczna grafika (MMO), czego akuart swiadomy jestem), to po co sie wogole wysilac... Wychodze takie pseud-realistyczne karyketury, takie nijakie. Naprawde czasami zamiast sie silic, i dawac tekstury wysokiej rozdzielczosci, modele z 100k polygnow, i Bloom (bo HDR i SM 3.0 to jakos nie widac),dzieki czemu wychodzi nan ladny, swiecacy potowrek, ktory ani realistyczny, ani szczegolnie ladny 0_o. Ladnie zazwyczaj w tedy wychodzi otoczenie. Co jak dla mnie zbyt kontrastuje z kiepawymi modelami postaci. Mozna sie troche wysilic i zaprojektowac cos malo realnego, ale za to na swoj sposob ladnego (; . Co tam era ladnych gier zaczyna sie wraz z DX10.
Niekotre. Fakt ze sporo wymagalo ubica jednego-mega-zlego bosa na koncu (w sumie i tak takich jest teraz pare). Raczej chodzi o sama idee. Te questy rownie dobrze moglby nie wymagac zabicia czego kolwiek, tylko w tedy bylyby poprostu mniej atrakcyjne dla wiekszosci graczy, ale to juz inna sprawa zupelnie.
EDIT:
Tak na marginesie, nie tyl wina sprzetu, ile marnej optymilazacji kodu. Kod jest jest kiepski zoptymalizowany, bo programistów gonia deadliny, a marketingowcy chca miec gotowy produkt jak najszybciej. Błędne koło..