mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 121
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 10:33 
Cytuj  
Wczoraj troszke poleczylem i zauwazylem ze:
healing 33 anatomy 0.

1. Jezeli uzdrawianie sie powiedzie, to zawsze uzdrowi cel do konca, do full hp.

2. Uzdrawianie przy wiekszych ranach i slabym healingu nie ma sensu - nigdy sie nie udaje - pewnie wynika to z pnk.1 -uzdrawiane jest zawsze do full hp a maly skill healing nie umozliwia tego.

3. Wzrost healingu jest tragicznie wolny.
Mi po okolo circa ebout 20 udanych uzdrowieniach wzroslo o 0.1 :grin:

4. Latwiej uzdrowic siebie niz kogos. Ale tego nie jestem zupelnie pewien bo malo uzdrawialem. To chyba zle, bo siebie zabandazowac jest chyba trudniej.

odnosnie 1 i 2 - wydaje mi sie ze nie powinno to tak dzialac (ideowo).
Przy duzycg ranach powinno sie dac uzdrowic te pare hp-kow a teraz jest albo wszystko albo nic.

Jeszcze mam taki pomysl - mozeby zrobic bandaze expowe :razz: - wysoko procentowy krawiec moglby je robic.
Mogly by wiecej uzdrawiac, albo np. byc bardziej skuteczne od zwyklych podczas opatrywania w walce. Takie opatrunki polowe.


Healerzy opiszcie swoje doswiadczenia.


Posty: 9
Dołączył(a): 4.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 10:57 
Cytuj  
Wyjątkowej jakości bandarz :smile:


_________________
Alkohol to twój wróg wiec go w morde lej !

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 11:53 
Cytuj  
Hmmm wyjatkowe bandaze... ciakawy pomysl :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Cyrkon dnia 2002-04-04 12:55 ]</font>

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 13:38 
Cytuj  
Wyjatkowe bandaze sa.. ktos wystawial na aukcji kiedys

1 Niezawsze.. ale w z reguly tak

3 I dobrze ze wolno rosnie... to potezna umiejetnosc

4 hmms.. zatamuj sobie krew a pozniej sproboj to zrobic komus innemu :smile: Jakos tak latwiej :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ziemni dnia 2002-04-04 14:43 ]</font>

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 13:57 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-04 11:33, El Modello napisał:

3. Wzrost healingu jest tragicznie wolny.
Mi po okolo circa ebout 20 udanych uzdrowieniach wzroslo o 0.1 :grin:

4. Latwiej uzdrowic siebie niz kogos. Ale tego nie jestem zupelnie pewien bo malo uzdrawialem. To chyba zle, bo siebie zabandazowac jest chyba trudniej.

Jeszcze mam taki pomysl - mozeby zrobic bandaze expowe :razz: - wysoko procentowy krawiec moglby je robic.
Mogly by wiecej uzdrawiac, albo np. byc bardziej skuteczne od zwyklych podczas opatrywania w walce. Takie opatrunki polowe.


Healerzy opiszcie swoje doswiadczenia.


Siebie leczy sie o wiele trudniej nie wiem dlaczego zdawalo ci sie ze jest inaczej :smile:Skill rosnie baaaaaaaaardzo wolno i niestety za kazda smiercia akurat go trace :smile:Tez zauwazylem ze zawsze lecze do konca ale akurat zaczynalem z wysokiego poziomu to myslalem ze to dlatego :razz: Acha.. mam pytanie: od jakiego poziomu healing i anatomi bede mogl leczyc zatrutych?

*

Posty: 157
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 15:38 
Cytuj  
Jezeli Gm nic nie zmienili to zatruitych leczy sie od 60 anatomi i healing, wskrzesza od 80 anatomi i healing. Jka wiadomo siebie wskrzesic nie mozna, leczenie siebi ejst dluzsze niz kogos..

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.