mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2002, 12:04 
Cytuj  
ee.. to ja pierwszy powiedzialem :wink: ale jezeli dla gm jest to zbyt duze ulatwienie to proponuje mniej szczebli.. "blokuje" spadanie skilla
- czeladnik
- master
- gm
lub inne kombinacje.. ofcoz najbardziej zalezy mi na gm - bo to nieprzyjemne przezycie po kazdej smierci gma odrabiac (a nie oszukujmy sie - ludzie lubia taki setjob :grin:

btw. osiagniecie gma bedzie w takich warunkach b. trudne wiec bylaby to dobra nagroda dla gracza ktory dlugo gral i dorobil sie dobrej postaci :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ziemni dnia 2002-04-01 13:06 ]</font>

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2002, 14:51 
Cytuj  
Ta dobra mysl ja wczoraj na wyzszy stopien blacka wskoczylem i co? Jakis pacan orka przyprowadzil.


Posty: 47
Dołączył(a): 29.01.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2002, 15:17 
Cytuj  
Ja sie zgadzalem juz z Ziemnim dawno jak tylko wpadl na ten pomysl :smile: no ile mozna odrabiac te same skille, niektore baaardzo wolno rosna, a bach zgine i nie ma... eh....

A ciekawsze jest to ze przy skoku na nastepna dziesiatke w skillach rzemieslniczych zazwyczaj mozna cos nowego robic/kuc/wylawiac/wykopywac/itp... a tu bach smierc i spowrotem ... heh, dziwne bo moglem to a juz nie moge...

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 11:35 
Cytuj  
Taj ja juz chyba 6 raz wchodze na 70% jednej umiejetnosci.

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 02:03 
Cytuj  
teraz jak ktoś osiągnie poziom umiejętności 75 nie musi się obawiać, że zejdzie poniżej tego.. pozatym skile zaczynają spadać dopiero od 60 więc jest troszke lepiej..


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 11:25 
Cytuj  
Hmm no ciut lepiej fakt. Ale jak mine 75 i np bede mial 80 to znow bede sie meczyl(jak dobrze zrozumialem). A tak poza tym to w blacku jak sie ma 70% to klepie 6 plytowek i skil nie skacze. Wiec chyba ciezko takie 0,5 odrobic nie?

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 12:20 
Cytuj  
zgadza się, ale jak będziesz na siebie uważał i nie umierał za często to nie stracisz nic (jest jedna darmowa śmierć raz na kilka godzin)..


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 12:25 
Cytuj  
ro6erciku...
moze zaraz jak beda nam plakali podniesiemy do 100%?
bezsens
IMHo 60% i 1k3 "gratisowe" smierci na 10h grania online
G.
ps - tak to nie moja dzialka.. ja tylko wyrazam swoja opinie

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 13:27 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-04 13:20, Ro6ert napisał:
zgadza się, ale jak będziesz na siebie uważał i nie umierał za często to nie stracisz nic (jest jedna darmowa śmierć raz na kilka godzin)..



Ciesze sie ze juz sa te darmowe smierci bo do tej pory skille spadaly mi za kazdym razem :sad:

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 13:32 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-04 13:25, Gadget napisał:
ro6erciku...
moze zaraz jak beda nam plakali podniesiemy do 100%?
bezsens
IMHo 60% i 1k3 "gratisowe" smierci na 10h grania online
G.
ps - tak to nie moja dzialka.. ja tylko wyrazam swoja opinie

toż ja zrobiłem jedną gratisową śmierć na 3-6 godzin.. czyli na dziesięć godzin masz średnio 2 a że (3-6) jest losowe uznajmy że na 10 godzin gry są k3 darmowe śmierci.. dokładnie jak miałobyć.. przyszłych ułatwień nie przewiduje, najwyżej jak zwiekszymy troche bezpieczeństwo w miastach świata i zrobimy kilka łatwiejszych labiryntów, zwiększy się jeszcze wartość o którą spadają statystyki..


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 13:36 
Cytuj  
ee przepraszam nie popatrzyłem gdzie trzeba.. Tobie chodzi o ten próg na 75.. chciałem zobaczyć czy uda mi się coś takiego napisać.. nie upieram się przy tym rozwiązaniu i jeśli się nie sprawdzi lub okaże się że ekipa (twoją skromną osobę także biore czasem pod uwage :wink: ) powie nie to nie.. wytne dwie linijki z kodu i po sprawie.


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 16:17 
Cytuj  
He moja? Chyba nie :smile: A tak przy okazji Ro6ert noodze sie trochi :grin:

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 19:10 
Cytuj  
Nie wiem jak u was ale u mnie po smierci staty zmalaly bez wzgledu na ich wielkosc. Dziwne gdyz jak sam ro6ert mowil beda spadac dopiero od 75% bez wzgledu na liczbe smierci. Poprawcie mnie jesli bladze.
T.

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 19:15 
Cytuj  
beda spadac.. caly czas.. chyba ze masz skilla rownego 75 - ten poziom "blokuje" spadek.

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 23:27 
Cytuj  
już nie.. skile spadają prawidłowo (tzn dopiero po przekroczeniu poziomu 60 i o tyle ile trzeba) aczkolwiek nie ma progu na 70 czy 75.. mam nadzieje że ta 'darmowa' śmierć raz na kilka godzin wystarczy aby uczynić spadek skili mniej stresogennym..


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 23:36 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-05 00:27, Ro6ert napisał:
już nie.. skile spadają prawidłowo (tzn dopiero po przekroczeniu poziomu 60 i o tyle ile trzeba) aczkolwiek nie ma progu na 70 czy 75.. mam nadzieje że ta 'darmowa' śmierć raz na kilka godzin wystarczy aby uczynić spadek skili mniej stresogennym..



A nie dalo by sie chociaz zrobic zeby spadaly tylko do pelnych dziesiatek?Zeby wzmocnic moje argumenty to powiem ze spadki skilli zachecaja do sparingu :smile:)


Posty: 47
Dołączył(a): 29.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 03:32 
Cytuj  
heh... kiedys pamietam jak ludzie sie martwili bo stracili jakas tam zbroje czy regow za 3k czy cus innego... a teraz to tylko kazdy jeczy bo stracil te 0.5 :smile: ... dobrze ze przynajmniej teraz mozna zginac sobie bez tej straty... ale ja bym proponowal jeszcze tylko zeby nie spadal skill przy gm i spadal jeden (najwiekszy) albo o jakies 0.3 te wszystkie powyzej 60 przynajmniej...


_________________
Kazdy by chcial miec wszystko naj naj naj i jeszcze troche ;)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 23:43 
Cytuj  
Teraz ludzie przestana martwic sie o kase, regi, zbroje. Beda sie martwic o 0,5 :smile:

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 02:06 
Cytuj  
nie o 0,5 tylko o - życie - !

:smile:


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 08:59 
Cytuj  
Nie... nie o życie... o 0.5 :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.