no ja wiem że to nie jest IMBAbimba tim (jeśli już to fer.droot+hol.pala+warlock+priest dwarf z fear wardem) ale o ile po większości klas wiadomo czego się spodziewać (np warlock czy warrior raczej nie będa leczyć tylko dps robić a pala z kolei raczej na arenie będzie hilerem) to drooty dosyć efektywnie mogą tankować/dpsować i leczyć.
Największe nadzieje pokładam raczej w sekwencji
0. wszyscy mają odpalone entangtling roots, mis tank zapodaje innervate na hilera, wszscy kładą HoT na misia , ooomkin zapodaje innervate na siebie i wchodzi w omkina,
1. chamska szarża tanko misia na ich hilera/warlocka/maga (CEL1) , mis ma na siebie nałożone regroowth, rejuv i lifebloom od pozostałych drootów (kiedyś się stackowały musze to sprawdzić jak jest teraz
) - mis powinien dostawać +0,5-1k hp/sec przez 12sec a w 7sec 3k HP z lifebloomow, ma zapodawać bashe, swipy - zakładam że taka szarża przyciągnie uwagę
2. healer zapodaje cyklon na ich warlocka/priesta/paladina (fear to IMO największy problem dla drootów) i leczy chamskiego tanko misia - preferowane tranquility, w ten sposób może podleczyć również siebie i innych drootó1) w zasięgu
3. oomkin zapodaje cyklon (wybór celu w miarę potrzeb) i nukuje CEL1
4. 2 koty w staelchu z odpalonymi dash siadają na CEL2 (mag/hiler) - pierwszy daje bash+mangle+faerie fire+(2sec)+mangle spam (przy 3-4 Combopoint odpala rip ew. ferocious bite jeśli cel ma poniżej 20% HP) a drugi daja 2*shredy i finishera - theoretycznie ubili szmaciaża w 4 sec ew zostawili go z dwoma odpalonymi ripami (400-600HP bleda przez 12sec) - imo ten caster raczej nie stanowi już gigantycznego zagrożenia ew kwalifikuje na moonfire spam
5. 2 koty albo jadą dalej w kocie kolejnych szmaciaży, widocznych rogali lub 2H warka (nadal mają odpalony dash więc zasuwają dosyć szybko) albo zajmują włąściwą pozycję i switchuja w castera a następnie robią nastepujące rzeczy (kolejnośc w zalezności od sytuacji) :
- cyklony na DPS lub hilera (jeśli celem nr 1 był np mag)
- tranquility jesli można podratować tym innych drootów (1- lub 2 naraz)
- zdjęcie curse/poison z innych drótów
- monfire spam na cele do dobicia (we dwóch moga zdjąc ok 4-5k HP)
- zapodanie innervate na innego droota (oomkin/hiler)
6. 2 koto casterów swithuje w misie/koty w zależności od potrzeb
podsumowanie :
drooty
tank - ledwo zywy, innervate ma już odpalony ale jeśłi dali mu spokój - odpala tranquility które da wysztkim full HP jeśłi nie zostanie przerwane i bedzie meić zasięg ew może zapodac moonfire spam na jakis cel do dobicia
oomkin - innervate już odpalił, ledwo zywy pewnie zrócili na niego uwagę po nukowaniu celu1, mało manny sugorowane pozostanie w omkinie ew odpalenie tranqulity jeśli tank tego nie może zrobić,
healer - mało manny, odpalone tranquility, sugorownae odpalenie innervate na moonkina/siebie - dalej leczenie lub moofire spam do dobicia
2koty - starają się dobijać napoczętych przeciwników
Źli ludzie
co się działo :
1. misio zaszarżował im hilera albo szmacianego dpsa (4 sec immobilization) i sprzedał basha (4sec) jednemu z ich dpsów
2. mają 2 gości w cyklonie (hiler/dps) na 6 sec
3. oomkin zaczął nukowac gościa którego zaszarżował miś , skupili się wiec na misu (hehe) albo na omkinie (chlip chlip chlip) - ciężko jest zdjąć we 2-3 misia albo oomkina którego ktoś healuje, prawdopodobnie chcą zaatakować hilera, melle atakujące drootów łapią się w rooty
4. 2 koty ze stealcha zdejmują im szmacianego DPS lub hilera w 4-6 sec (zostało ich 4rech) – moment rzekłbym krytyczny – jak się nie uda to będzie po ptakach
5. w zależności od sytuacji
Koty dobiły cel nukowany przez oomkina i misia (zostało ich 3ch bez hilera)
Następnie zapodały cyklon na 2 graczy – 6 sec
Uleczyły całe party i dały innervate dla oomkina/hilera
3-4 drótów ma 6 sec czasu aby ubić jednego przeciwnika IMO da radę
Dalej już z górki cyklonami/bashami/rootami redukuje się liczbę aktywnych przeciwników do 1 i się go ubija
Oczywista to tylko teoria ale jeśli drooty nie oddadzą inicjatywy, przeciwnicy nie ubiją w 3 sec oomikina lub hilera , nikt nie wyciągnie kotów ze stelczu przed ich atakiem a potem cyklony i inne stuny wejdą jak należy, wszyscy ze zbitym HP będa w zasięgu tranquility tudzież maszyna będzie losować 30% critów to powinno pójść dobrze