Deshroom napisał(a):
na daggery to ja kombinuje taki (wyłącznie pvp)
http://www.wowhead.com/?talent=iheboxgoVdVohZE0scpewnie kiepski - poprowacie go plx KS chyba musi byc
Skoro do PvP to:
Improved Expose Armor -> dobry talent na warkow i paladynow, o ile grasz areny z innym/innymi melee klasami to jeden z najlepszych "wkladow" jakie rogue moze dac druzynie.
Vile Poisons > Imp. Poisons -> szansa na resist dispella, zwlaszcza po 2.1 jak poprawia trucizny i bedzie je mozna bez przeszkod dispelowac, jest imo lepsza niz szansa wejscie trucizny (zawsze masz Shiv do tego).
Master Poisoner -> fajny talent, 30% szansy na resist blinda na arenie, ALE imo nie ma za bardzo gdzie tego wcisnac.
Quick Recovery -> To jest MUST BE talent, ludzie ktorzy robia areny np: na combat specach kombinuja jak tutaj ulozyc build zeby wziac QR, a Ty nie chcesz tego brac ?
20% wiekszy heal -> rewelka, dotyczy to tez kanibalizmu i bandazy, dodatkowo zmniejszony koszt energii w przypadku nie trafienia finisherem. MUST BE i juz
Imp. Kidney Shot -> I tak i nie -> po 2.1 chyba kazda klasa bedzie mogla wyjsc ze stuna za pomoca trinketu (2 min CD), ale mimo wszystko to imo ciagle dobry talent.
Imp. Sap -> Ten talent bedzie ZAJEBISTY po 2.1, o 4 yardy zwiekszony zasieg sapa i blinda, dodatkowo mniejszy ich koszt o 50%. MUST BE ?:)
Serrated Blades -> ten talent dostaje buffa po 2.1, zamiast 360 armoru bedzie ignorowal 560 (jakos tak, nie jestem dokladnie pewien tych liczb), wiec bedzie naprawde przydatny, dodatkowo rupture to swietny finisher a jego zwiekszony dmg o 30% to genialna sprawa.
To sa oczywiscie moje przemyslenia, build uloz sobie sam