tczewiak napisał(a):
Mi niestety z powodów czasowo-finansowych pozostaje w wypadku silnika graficznego skorzystanie z gotowca - być może będzie to OGRE (pełen OS), a być może znajdę coś co w lepszy sposób zintegruję z własnymi rozwiązaniami. Jednak to nie temat do dyskusji o amatorskiej gierce akademickiej, skupionej na silniku sieciowym, tylko temat o AMATORSKIEJ gierce robionej dla ludzi.
HA widzisz! bo ty nie jestes inzynier tylko script kiddie. Jak to bylo? Gotowe engine sa dla dzieci.
Sam napisales "AMATORSKIEJ". Przy amatorskich projektach glownym i w zasadzie jedynym celem jest ukonczenie projektu w skonczonym czasie. Ponadto cel uswieca srodki. Jesli trzeba z jakiegos bajeru zrezygnowac bo implementacja zajmie 6 miesiecy to trudno.
Nikt przeciez nie ma nieograniczonego czasu, motywacji i cierpliwosci zeby dlubac jakas gierke zupelnie za darmo.
Najwiekszym wyzwaniem jest realistyczne podejscie do swoich mozliwosci i dobre rozplanowanie zasobow ktorymi sie dysponuje.