Scorpio
Posty: 6418 Dołączył(a): 20.11.2001
|
Napisane: 8 cze 2007, 12:39 |
Mark ty jestes taki "tempy" czy tak udajesz?
Mark24 napisał(a): Nestor napisał(a): Jak eve nie jest zespolowe, to pokaz mi inna gre gdzie w pvp naraz klepie sie 300 osob w jednym miejscu rotfl ludzie wy graliscie w inne mmo? A moze od przelaczania skilli w eve zapomnieliscie co znaczy "zespol". ... pokaz mi przyklad gdzie postac 1-miesieczna ownuje w PvP, przeciez to mi probujecie wmowic... Gowno wiesz, gowno widziales, w dupie byles ... to cytat, a teraz szczegoly. Wymagane skille do zabawy w PvP na poziomie od poziomu entry do pro: Propulsion Jamming 1+ Afterburner 1+ Caldari, Amarr, Gallente or Minmatar Frigate 1+ Sensor Linking 1+ Warp Drive Operation 3+ Target Painting 1+ Weapon Disruption 1+ Electronic Warfare 1+ Przy czym np Cladri > Soldier > Specjal Force dostaje to skille na lv 3-5 po pierwszym logowaniu ! Malo ? Dalej, link do strony akademi PvP gdzie cie naucza walczyc za kase, i fitowac statek, i wymagaja skillz jak wyzej abys mogl zalozyc moduly http://www.agony-unleashed.comNo i jak juz tak bardzo chcesz wiedziec czy sie da, to masz link do ich killboard : http://www.agony-unleashed.com/pvpu_killboard/Link do mojego artykułu na centrali wklejonego jak tekst szkoleniowy dla noo - bow http://eve-centrala.pl/index.php?option ... pic=3795.0cały tekst jak komus sie chce czytac :
Zasady fitowania małych statków wspierajacych operacje dużych statków, i grup bojowych.
Do it, or don't do. No Try ! - Mistrz Yoda
UWAGA ! Tekst przeznaczony dla osob nie majacych pojęcia o PvP głownie, a mogących coś jednak zdziałać pomimo braku skilli na bardziej mordercze kombinacje. Nie przeznaczony jako poradnik do solo-!
Kolor czerwony zarezerwowany jest dla adminów/ moderatorów. F.
Małe grupy operacyjne lekkich jednostek bojowych często są nazywane wilczymi stadami, i działaja podobnie do watahy wilków osaczajacej samotnego przeciwnika aby go pokonać Taktykę wilczych stad w dalszym ciągu stosują RaGoons, Najemnicy i rózne inne jednostki operujace w Deep Space. Wymaga to jednak zgrania i taktyki ktorej się trzeba nauczyć,i nie o tym chciałem napisać
Nie będę się rozwodzić nad taktyką i zastosowaniem grup bojowych złożonych fregat, destorjerów, interceptorów af, i interdictorów, ale postaram się napisać kilka słów o tym jak należało by fitować małe jednoski aby były w stanie działać efektywnie jako wsparcie dla cięzkich statków.
0. Start Potrzebne skille :
1. Absolutne minimum * Propulsion Jamming 1+ * Afterburner 1+ * Caldari, Amarr, Gallente or Minmatar Frigate 3+ * Warp Drive Operation 3+ * Energy Emission Systems 1+
2. Optymlanie * Propulsion Jamming 3+ * Afterburner 3+ * Caldari Frigate 3+ or Gallente Frigate 3+ or Minmatar Frigate 3+ or Ammar Frigate 3+ * Warp Drive Operation 3+ * Small Hybrid Turret 3+ or Small Projectile Turret 3+ * Standard Missiles 3+ lub Rocket 3+ ( Caldari ) * Weapon Upgrades 3+ * Engineering 3+ * Electronics 3+ * Long Range Targeting 3+ * Navigation 3+
3. Specjalne : Minmatar * Target Painting 4+ * Signature Focusing 4+ Ammar * Weapon Disruption 4+ * Tturret Destabilization 4+ Caldari * Electronic Warfare 4+ * Signal Dispersion 4+ Gallente * Sensor Linking 4+ * Signal Suppression 4+
4. Implanty : - Zestaw +1, +2 lub wcale, jesli mamy komplecik +3 lub lepiej to potrzebny bedzie JC ( Jump Clone )
I. Wybór statku.
1. Według mojej oceny fregaty dostępne w EvE możmy podzilić na lekkie ( np Kondor, Executioner ), ciężkie ( np Tristan, Rifter ) i specjalne ( np Gryffin, Malaus ). W dalszej części tekstu bede się posługiwał tym własnie podziałem
2. Wyboru statku dokonujemy w oparciu o posiadane skille i specjalizację, nie zalecam używania statków typu "specjalne" bez odpowiednio wysokich skilli w ich zastosowaniu praktycznym
3. Głownym kryterium wyboru statku jest ... ilość slotów medium, każdy slot medium jest ważny ! Dlatego praktycznie do wyboru pozostają nam tylko fregaty ciężkie i specjalne I tak, od najlepszych do najgorszych dla zastosowań standardowych : - Merlin 4 sloty medium - Kestrel 3 sloty medium - Tristan 3 sloty medium - Incurus 3 sloty medium - Rifter 3 sloty medium - Vigil 3 sloty medium ( specjalna frejka ale też może być ) - Punisher 2 sloty medium - Tormentor 2 sloty medium
Dla zastosowań specjalnych : - Gryffin - Sensor Jammer - Malaus - Sensor Dampering - Crucifer - Tracking disruptor - Vigil - Target painter
II. Wybór fitu. Nasza rola w grupie polega na wsparciu dla innych statków grupy, z tego wynika ze nie jestesmy ukierunkowani na zadawanie dmg, my mamy wesprzec i tylko tyle albo az tyle. Życie fregaty T1 na polu walki jest kórtkie, postarajmy się wykożystać nasze 20 sekund walki aby coś zdziałać ! Jeśli brakuje CPU lub PG aby zamontować jakiś moduł z tych które umieszczamy na medium i low slocie, nalezy zdemontować działko lub wyżutnie, nasza walka i nasz rola to co mamy na med slocie ! Podstawą planowania fitu jest jego cena, walka w EVE to walka ekonomiczna. Im mniej wydamy tym mniej stracimy, ale są oczywiście pewne granice Preferujmy raczej tanie i dobre moduły rarowe ( takie z dropu ) niż T1 lub basic Cały fit z cena statku nie powinien przekroczyć sumy ok 1 mil isk, nasze zadanie to ułatwić zadanie strat finansowych przeciwnikowi a nie bankructwo
1. Podstawowe moduły które powinnismy mieć bezwzględnie w hangarze.
Standard : - Afterburner, najlepiej rarowy typu Monopropelant, nie jest drogi a dobry. - Stasis webifiers, najlepiej X5, ale jak cena bedzie wysoka moze być 'langour' lub fleeting. Interesuje nas % obniżenia predkosci, więc im wyzszy tym lepiej. - Warp Jammery : Są dwa rodzaje - 20km zasiegu i sile 1 pkt i 7,5 km zasiegu o sile 2 pkt. Zasadniczo róznia się tylko ilością żużywanej energi na cykl pracy i potrzebnym CPU ( ilość energi jest bradzo ważna dla tych 20 km ) I znów wybieramy takie rarowe za w miare rozsądne pieniądze - NOS - wersja small, i znów rarowe są lepsze niż T1, ale bez szaleństw finansowych. - Broń rasowa, czyli projectile dla minmaterów, rocket/standart missile / cladari / hybrydy caldari itp .. ważniejszy zasięg niź dmg więc raczej ammo na zasięg i raile niż blasterki Potrzebny zasięg ok 8-11 km.
Specjal : Te same zasady co wyzej, lepsze rarowe za rozsadne pieniadze. - Sensor Booster ( caldari - merlin ) - Target Painter ( Minmatarzy ) - ECM racial , nie multi !!! ( Caldari ) - Sensor dampers ( Gallente ) - Tracking Disruptors ( Ammar )
3. Przykładowe fity dla fregat, czyli to co tygrysy lubią najbardziej.
Merlin - Fast Blocker Zadanie : Szybko zlockować przeciwnika i zablokowac mu warp. Bardzo dobry do lapania szybkich statków np ceptorów, interdictorów itp HI : 2 x rocket lub standar launcher / 2 x 125 lub 75 mm hybrid rail MED : AB, Sensor booster, disruptor 20 km, web LOW : PDU + nanofibre/ overdrive lub 2 x nano/ overdrive
Tristan - Tackler Zadanie : złapać i zatrzymać przeciwnika typu cruiser, industrial, batteship, battlecrusier HI : 2 x 125 hybrid rails/rocket launcher + 2 x NOS MED : AB, warp 7,5km, web LOW : Nanofibre/Overdrive + PDU / RCU wg potrzeb
Rifter - posokowiec Zadanie : szybko dotrzeć do przeciwnika np stojacego w cloaku po wyjsciu z gate i go zatrzymać. HI : 2 x rocket laucher, 2 x NOS MED : AB/MWD, web, warpscrabler 7,5 km LOW : Nano/ Overdrive / PDU / RCU wg potrzeb
Specjalne :
Gryffin - Caldaryjski wkurwiacz Zadanie : uniemożliwić przeciwnikowi namierzanie celu HI : NOS x 1-3, Rocket launcher 1x-2x MED : Sensor Booster, 2-3 x Racial ECM - Ammar/ Caldari/ Gallente/Minmatar wg uznania i przypuszczalnego przeciwnika, opcjonalnie AB LOW : AUX, lub PDU lub co tam wejdzie
Crucifer - Ammarski negatyw Zadanie : Obniżyć trackin działek przeciwnika - najlepszy przeciw minamtarskim gunship. HI : NOs ... y same, ile wejdzie MED : Sensor booster, 1-2xTracking disruptor, AB opcjonalnie LOW : Wg potrzeb PDU, RCU itp.
Vigil - Minmatarska Trybuna Ludu hehehe Zadanie : Podświetlić małe jednoski ułatwiajac namierzanie i przyspieszając namierzanie przez gang HI : Nos ... MED : Sensor booster, 1-2xTarget Painters, opcjonalnie AB LOw : według uznania, nano. ovedrive, pdu, rcu itd
III. Rola w gangu. Pozwole sobie zacytować, bo to bardzo dokładna definicja "pracy" jaką mamy wykonać:
Cytuj z: Kalressin Luty 21, 2007, 10:48:03 Po prostu tackler we fregacie to jest robota samobujcza wiec nie ma co inwestowac w przezywalnosc. Po pierwsze masz doleciec do celu, zarzucic scrambla i weba utrzymac orbita a dopiero na koncu ewentualnie przezyc :}Jak cie zestrzela misslami albo dronami to trudno, padles, ale dales czas ciezszemu supportowi na zalozenie celowi EW i wlasnie od tego tu jestes.
Zadanie tacklera to DOGONIC i ZATRZYMAC przeciwnika na wystarczający czas aby cięższe statki zdązyły właczyć się do walki i przejeły cel. Nie mamy zdobywać KM, nie mamy robic dmg, mamy ZATRZYMAC na 20-30 sec przeciwnika. To tylko tyle albo aż tyle. Dlatego nie używamy implantów, dlatego nasz statek i fit do niego to głownie tani i łatwo dostepny drop, tanie statki których powinnismy mieć w hangarze kilka gotowych do użytku. Dlatego np. fit dla tackerów najlepiej jak by kupowany był przez korporację w dużych ilosciach np po 30 web'ow itp ...
Zadanie jednostek specjalnych to ... baw sie dobrze kiedy przeciwnik dostaje piany hehehe ... Trzymamy się blisko duzych wolnych okretow naszej floty, podpinamy sie pod nie NOS-ami i kozystajac ze zwiekszonego zasiegu utrudniamy życie wrogowi !Cytuj: btw. wszystkie corpy w eve sa nastawione na slavikowanie czy tylko shocky?
Nie wiem do czego pijesz, ale jesli do obowizku przeniesienia się do STAIn i obowiązku brania udział w korpowych Op-ach to każdy korp który do czegoś dąży nakłada obowiązki, a SHCK i tak nakłada bardzo mało obowiazków. Inaczej mówiąc, skoro dostałeś polecenie przenieść się do STAIN i tam pracować i bawić się w grupie ale wolałeś odejść z korpa bo bawią cię solo misje, transportowanei industrialem gowna po empire i nabijanie standow do npc korpow to wybrałeś sam. Pozatym, powiem ci uczciwie ze na ten list pozegnalny cały korp zareagował jednym wielkim rotfl, bo bycie w SHCK jest dobrowlne, a skoro chcesz byc w korpie masz byc jego czescia i masz byc na opach korpa i tam gdzie cie korp potrzebuje.
_________________ Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle
|
|