Jeszcze nie grałem. Całość jest za darmo. Przetłumaczyłem najważniejsze informacje (naprędce więc pewnie jest sterta błędów językowych)
Strona oficjalna:
http://www.regnumonline.com.ar
Screeny:
http://www.regnumonline.com.ar/index.php?sec=10&l=1
Klient (350 MB):
http://download04.powerchallenge.com/re ... nstall.exe
Rejestracja:
http://www.regnumonline.com.ar/index.php?sec=5&l=1
Cechy gry:
- Regnum oferuje 3 królestwa do wyboru
- 9 w pełni modyfikowalnych postaci
- Wciąż rozrastająca się ilość questów
- Możliwość zdobywania fortów i zamków
- Obszerne tereny do zbadania.
- Wspaniała oprawa graficzna w DirectX i OpenGL.
- Wsparcie dla Windows i platform Linux
- Jak zwykle bonusy dla płacących
Za 5E dostajemy 4000 czegoś tam. Za 1250 tego czegoś możemy wynająć konia na tydzień (lub 250 za dobę), za 500 +50% do EXPA przez godzinę (za 800 +100%) lub ogromną ilość miksturek
- Dość oblatany, ogólny podział klas:
Wojownik:
Rycerz: Dyscyplina obronna. Powiększa zdolność gracza do przyjmowania obrażeń.
Barbarzyńca: Dyscyplina ofensywna. Zwiększa obrażenia zadawane przez gracza.
Łucznik:
Strzelec wyborowy: Dyscyplina ofensywna. Zwiększa zdolność (sznase) zadawania obrażeń.
Łowca: Dyscyplina obronna. Może trenować chowańca i sprawić by cel stał się łatwiejszym do trafienia.
Mag:
Czarownik: Dyscyplina ofensywna. Daje możliwość rzucania pustoszących zaklęć na cel.
Magik: Dyscyplina obronna. Pozwala na przywoływanie stworzeń i używania zaklęć obronnych.
-Atrybuty definiujące naszego bohatera w grze to:
+Siła (Strength) nadająca atrybuty fizyczne. Wpływa na siłę ataku dla wojowników i ilość dźwiganego przez nas ekwipunku.
+Inteligencja (Intelligence) wpływa na szybkość regeneracji many i wartość (koszt) czarów magików.
+Zręczność (Dexterity) wpływa na zwinność i obronę postaci. Od niej zależy też wartość ataku łuczników.
+Koncentracja (Concentration) wpływa na skupienie postaci zwiększając szanse udanego ataku.
+Budowa fizyczna (Constitution) określa ile zdrowie, które twój charakter ma, i jak szybko {mocno} zdrowie będzie odradzać się.
-Zbroje:
Użycie zbroi w grze oparte jest na typie klasy bohatera. Żołnierze mogą korzystać z płytowych napierśników, naramienników, rękawic, hełmów i nagolenników. Łucznicy używają elastyczniejszych, skórzanych zbroi, naramienników, rękawic, hełmów i getrów. Magowie używają tunik, hełmów i rękawic. Zbroje można nabyć w miastach. Będziesz musiał znaleźć kupca, który sprzedaje twój typ zbroi. Pamiętaj, że niektóre zbroje nie będą mogły zostać założone aż do osiągnięcia pewnego poziomu.
-Bronie:
Najważniejsza rzecz podczas twoich przygód. Wszystkie bronie mają różne słabe i mocne strony. Jeżeli twoja broń zniszczy się za bardzo, możesz naprawić ją u kupca ( u niego dostaniesz też inne). Bronie mają takie same wymagania jak zbroja. Twoja wybrana klasa decyduje, które bronie będą dostępne. Żołnierzom zaoferowane są miecz i siekiery do walenia na prawo i lewo, broń kłuta jak włócznie i rapiery albo obuchy - młoty i maczugi. Te bronie podczas utarczki zbrojnej wymagają abyś pozostał w bliskim, fizycznym kontakcie z celem. Łucznicy mogą używać łuków, zarówno długich jak i krótkich (musisz posiadać strzały). Łuki pozwalają na zachowanie dystansu podczas ataku. Magowie używają magicznych lasek, które przydają do walki w zwarciu, jak i z dystansu.
-Doświadczenie:
Podczas zmierzania przez świat Regnum będziesz zdobywał złoto, przedmioty i przede wszystkim, doświadczenie. System punktów doświadczenia pozwala abyś to ty decydował o rozwoju postaci. Na starcie nie będziesz miał w ogóle punktów doświadczenia. Na początku gry z łatwością pokonasz stworzenia i wykonasz zadania za co otrzymasz punkty doświadczenia. Na górnym pasku działań znajduje się jarząca, niebieskozielona linia. Kiedy ta linia dojdzie do prawej krawędzi ekranu otrzymasz poziom. Zwiększenie poziomu postaci, podwyższy wszystkie twoje atrybuty i przydzieli ci do rozdysponowania punkty umiejętności ( dzięki nim możesz nabyć nowe umiejętności od twojego trenera i umożliwi używanie nowych broni i zbroi).
-Regnum jest niezwykle zbalansowaną gra, która uwzględnia obie możliwości walki: PvP (gracz przeciwko graczowi ), jak również niezwykle pociągające PvE (gracz przeciwko otoczeniu). To znaczy, że możesz wybrać swój styl gry i rozwijania się w Regnum.
-Każde królestwo w Regnum jest regionem świata, które zamieszkują sprzymierzeni gracze. Strefy oddzielone są od siebie przez ściany, mosty i wodę.
Strefa początkujących
Pierwszym obszarem królestwa jest strefa dla początkujących gdzie bezpiecznie możesz zaznajomić się z grą. Podczas questów nauczysz się wiele i zdobędziesz kilka poziomów.
Wewnętrzne królestwo
Następny poziom zabawy przenosi się do wewnętrznego królestwa. Jest to strefa z bardziej wymagającymi zadaniami i straszliwszymi stworzeniami. W dalszym ciągu możesz wykonywać questy by rozwinąć postać lub dołączyć się do przyjaciół by w drużynie atakować wrogie stworzenia podczas eksploracji regionu.
Rejon walk
Na tym obszarze znajdują się miejsca do PvP.To tu wszystkie trzy królestwa biorą udział w otwartej wojnie. Prawdopodobnie tutaj u boku, wspólnymi siłami będziecie bronić fortów i zamków waszej ziemi albo przeprowadzać ataki na nieprzyjacielskie fortece.
-Na starcie decydujesz, do którego królestwa chcesz dołączyć. Do wyboru masz:
Alsius
Ignis
Syrtis
-Poziomy stworzeń są oznaczone w grze przez kolor nazwy.
Kolory nie wyznaczają dokładnego poziomu ale dają wyobrażenie czego możesz się spodziewać.
+Szary - Żadne Wyzwanie
Wskazuje stworzenie, któro nie stanowi żadnego wyzwania i zabicie ich jest dla nas bezwartościowe (0 doświadczenia i mało kasy).
+Jasnozielony - Bardzo Łatwy
Bardzo mało doświadczenia i złota - raczej nie opłaca się ich bić.
+Zielony - Łatwy
Lepsze doświadczenie i wynagrodzenie. Możesz je zabijać jeśli wejdą ci w drogę, ale nie opłaca się specjalnie za nimi uganiać.
+Jasnoniebieski - Normalny
Doświadczenie i złoto w sam raz dla twojego poziomu.
+Żółty - Ponadprzeciętny
Lepsze doświadczenie i więcej gotówki niż z jasnoniebieskiego a zabicie go może stanowi zbyt trudne wyzwanie.
+Pomarańczowy - Trudny
Dość duże profity ale zabicie pomarańczowego stworzenia może okazać się zbyć trudne. Przed zaatakowaniem go sprawdź czy jesteś w pełni zdrowia.
+Czerwony - Bardzo Trudny
Ogromnie doświadczenie i złoto. Raczej sam nie zabijesz więc bez ekipy nie podchodź.
+Purpurowy - Niemożliwy
Jak wyżej.