mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 12:06 
 
Cytuj:
2002-04-08 19:39, Fizban napisał:
LICHU nie wiem czy zauwazyles bezsens swojej wypowiedzi. Czy raczej jej plytkosc.[ciach]



I slusznie uwazasz ze ta wypowiedz jest plytka :smile: a to z tego prostego powodu ze nie potrafiles jej przeczytac ze z rozumieniem :smile: Juz w jakims poscie napisalem ze healing jest kompletnie nierealny ale w tej grze w kazdej profesji sa uproszczenia ktore czynia ta gre przyjemna bo taka ma ona byc :smile:.Dobra jestes magiem wiec jak wytlumaczyc to ze kiedys bedziesz mogl wskrzeszac? Przeciez nawet magia jest nierealna :smile:Jak widzisz twoja profesja jest najbardziej nierealna ze wszystkich ale to jest tylko gra :smile:. Mi chodzi jedank o cos innego bo poswiecilem kupe czasu i kasy na wycwiczenie healing, tak sobie zaplanowalem postac a tu nagle z nienacka zostala ona diametralnie zmieniona. To tak jakbys uczyl sie magii, osiagnol w niej jakis poziom a tu nagle czar bless i healing zostaja zlikwidowane :razz:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 12:10 
 
Cytuj:
2002-04-09 00:37, ziemni napisał:
Co do przyrostow skilli sie z R0Nem zgadzam w zupelnosci.. powinno isc powoli.


Ale z tym sie chyba wszyscy zgadzaja :razz: Chodzi o to zeby nie robic takich radykalnych zmian bo potrafia skopac caly plan tworzenia postaci.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 12:12 
 
Cytuj:
2002-04-09 09:07, T_Toxic napisał:
Ldzie opanjcie sie. jak was slucha to mi sie niedobrze robi ... Po co komu skile powyzej 90 ?? serw ma 3 tygodnie a jak slysze niktorzy maja juz takowe ( cirkawe kto BTW ). Ma a nadzij ze wiekszosc graczy gra dla pryjemnosci a nie dla skili .... np. wojacy a oze idzcie zabijac potworki a nie sparujcie sie miedzy soba wiecie latwo zabic smoka jak sie a skil walki na 100 % ale po co odrazu smoka a nie mozna by tak wyprawe na inne stworki i to nie w pojedynke ? chyba bzdie tak owiele przyjemniej.
Wiem ze troche sie czepiam ale tak ktos chyba musi.
BTW a moz by zrobic tak z skile walki ( albo i wiekszosc ) rosly tylko na potworach a nie graczach oczywiscie od rozsango poiomu ( moze by tak od 85 % )

sory za bledy al mam jakas dziwna stara klawiatore i niewszystkie literki zalapuje :smile:


Toxic chyba wojem nigdy nie byles ;P Na smoka w pojedynke?? :smile: Na smoka to idzie paru takich ze 100% i jeszcze z magami na tylach :wink: A co do sparingu to zajrzyj do dzialu sugestie.

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 13:02 
 
Na smoka idzie sie z drugim smokiem :wink:

*

Posty: 59
Dołączył(a): 6.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 14:41 
 
Albo z dobra taktyka :smile:

*

Posty: 59
Dołączył(a): 6.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 14:51 
 
LICHU nie popadaj w paranoje. Jesli chcesz dyskutowac to moze najpierw zastanow sie co piszesz...

Sinney, raz - nie wypowiadam sie o profesji wojownikow, a o umiejetnosci leczenia w trakcie walki czynnej.
Co do poruszania sie z 'zaladowanym' czarem... sam mylalem ze to blad. Ale GM z tego co sie orietuje wiedza o tym a nie zmienili. Moze taki byl cel. Wiesz, dobry mag (na moj rozum i doswiadczenie w rpg) jest w stanie utrzymac zaklecie. Inna rzecz ze nie moze sie ruszyc w trakcie samego przygotowywania (dobry mag powinien chyba moc chodzic, ale nie bede tego walkowal). A jesli chodzi o chodzenie z czarem. Sam mowisz, ze magiem nie jestes. Wiec powien ci tyle ze takie przygotowanie czaru przydaje sie wlasciwie tylko na pierwsze starcie. Pozniej juz jest masakra. Nie ma tak ze chodzisz sobie po polu walki z czarem i celujesz energie w kogo ci pasuje... no chyba ze jakis ciolek sie trafi co podbiega do tlumku walczacych, walnie czarem, ucieknie, przygotuje, znowu podbiegnie... ale taki mag dla mnie nie jest wart nawet spluniecia wiec ... :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Fizban dnia 2002-04-09 15:56 ]</font>

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 17:40 
 
Cytuj:
2002-04-09 15:51, Fizban napisał:
LICHU nie popadaj w paranoje. Jesli chcesz dyskutowac to moze najpierw zastanow sie co piszesz...



Fizban nie rozumiesz znaczenia slow ktorych uzywasz, nie potrafisz zbic rzeczowych argumentow a w koncu nie nabyles jeszcze umiejetnosci czytania ze zrozumieniem.Prosze cie nie udzielaj juz sie bo staje sie to tragikomedia.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 19:11 
 
Zgadzam się z przedmówcą. Jak jeszcze ktoś mi napisze o nieklimatycznym leczeniu podczas walki albo o nierealności wykonywania niektórych umiejętności to wytre sobie jego imieniem buty...

Sledzę ten topic od jakiegoś czasu i byłem do tej pory zupełnie neutralny. Rozumiałem racje zarówno jednej strony jak i drugiej ale w końcu stwierdziłem że FAKTEM jest iż JEDYNYMI POSZKODOWANYMI TUTAJ SA UCZCIWI GRACZE KTORZY po prostu tak a nie inaczej zaplanowali sobie postać na podstawie reguł rządzących światem w uo i.... potem dostali po nosie... reguły się zmieniły i basta. I niech mi nie chrzanią teraz obrońcy klimatu i znawcy logiki że zmiana słuszna itp bo można by polemizować godzinami... SAMI PRZYZNACIE ze gdyby ktoś nagle uczynił jedną z waszych umiejetnosci drastycznie mniej przydatną jak już udało się ją wam po dłuuuugich treningach wycwiczyć (co w sprawie healingu powinno sie napisac 2x dłuższym :smile: ) to mielibyście pretensję. I uwazam że słuszną. Bo elastyczność na tym serwerze jest ograniczona przez inne reguły, czasami do tego stopnia że z powodu wybrania tej umiejetnosci bedziecie jeszcze cierpiec dluugo potem.... (zapominanie nadal jest niemozliwe) a czasu i srodkow jakie utopiliscie nikt wam nie zwroci.

Mowicie o graniu dla statow i skilli ? O braku wczucia sie w postac...? A co ma piernik do wiatraka...? Wszystko zalezy od gracza. Od tego jak traktuje gre swoja postacia. Niektore ingerencje GMow w tej kwestii sa niewskazane bo to właśnie one mogą negatywnie wpływać na atmosferę gry. JA na przykład MAM JUZ CZASAMI dosc jak wchodze swoja postacia na serwer i chcę zacząć z kilkoma przyjaciółmi nową przygodę ale przedtem musze wejść na FORUM zeby zobaczyc czy przypadkiem w ogole mozemy gdzies wyruszyc bo moze... przypadkiem ostatnio topór którego używam zadaje juz 2x mniej obrazen i zje mnie wilk ? A moze nie bede mogl majac zajete obie ręce wypic potiona podczas walki ? A moze juz nie bede mogl walczyc siedzac na koniu bez okreslonej umiejetnosci ?.... a moze.... sami przyznacie ze to sie moze zdarzyć Niektore zmiany sa nawet IMHO potrzebne. Problem w tym ze niektore z nich mogą wrecz zabic chec do grania nasza postacia bo... ona juz nie bedzie "ta" postacia po zmianie reguł, nagle okaze sie ze trzeba bylo ja zupelnie inaczej rozwijac.

Ktos juz napisał ładne porównanie o szachach ale odniesmy to blizej nas (to dla zwolennikow meeeeega realnosci w Fantasy) Studiujesz 5 lat informe na ulubionej specjalności . Planujesz sobie robote po zakonczeniu nauki, ukladasz plany co do dalszego kształcenia. Budzisz sie pewnego dnia a tu okazuje sie ze informatykami moga zostac jedynie szlachetnie urodzeni a do obslugi kompow z ktorymi w obsludze nie miales problemow potrzeba ci niestety 2 innych kierunkow nauki... Mozg sie lasuje...

Do czego zmierzam. Każdemu z GMow nalezy się szacunek (i to znaczny) za jego prace w tworzeniu i utrzymywaniu swiata w ktorym my gracze jestesmy goscmi. Tak jak jednak goscie daza szacunkiem gospodarza pod ktorego dachem przebywaja tak NAM GRACZOM nalezy sie odrobina szacunku i poczucia stabilnosci, ktora zwykle maja goscie ktorzy witaja w progach domu swojego gospodarza.

KOCHANI GMowie... odrobina zaufania do graczy. Nie kazdy gracz to urodzony statsiarz, ktorego trzeba siłą utrzymac w kanonie okreslonych reguł. Sami przeciez chcielibyscie abysmy zżyli sie z naszymi postaciami i odgrywali je tak jakby byly one realne. Gracze ktorzy tego nie potrafia zawsze beda... coż, przyjdzie NAM z nimi grać.
Mam jednak moze zludna nadzieje ze tak zle nie bedzie... narazie jednak cierpię bo juz kilka razu przyszlo sie budzic mojej postaci w "innym swiecie". BLAGAM... info o zmianach to juz niemal koniecznosc. Zwykla grzecznosc nakazywala by dac je odpowiednio wczesnie. To chyba mozecie zrobic? A i jeszcze jedno... moze by tak rzucic na forum niektore powazniejsze zmiany chociazby aby zobaczyc jak sie one przyjmą? Dajcie znac graczom ze was tez obchodzi ich "praca".

P.S. Piszac ten post wierzylem w to ze istnieja prawdziwi gracze. A tacy istnieją nawet jezeli jest ich tylko garstka. Dla tej garstki warto czasami zrobic wiecej...
Pozdrawiam 10 sprawiedliwych z Sodomy :smile: Ludzie z serwa wiedza o kim mówię.

P.S Bracia z wyrobionym healingiem, campingiem, poisoningiem itp... jezli jestescie prawdziwymi graczami jestem z wami!!! Jesteśmy z wami ! :smile:

_________________
The Inner Voice

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Daimonion dnia 2002-04-09 20:31 ]</font>


Posty: 36
Dołączył(a): 9.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 19:14 
 
I stala sie tragikomedia niestety
jakies sparingi powstaly z healowaniem na krzyz! :sad: cuda nie widy jak czlek chce to zawsze wyjdzie na swoje, dotyczy to sparujacyh!! a cierpia na tym inni!! i wogule to moze skasujcie ta umiejetnosc bo po co ona jest pzeciez ulatwia sparowanie!!
a w prawidzwej walce jest teraz praktycznie niepzydatna! :sad: i pzestanie o tej realnosci bo sie sluhac tego nie da juz! brednie jakies! co jest realne a co nie to nie ma najmniejszego znaczenia wazne jest czy pasuje w swiecie ultimy albo psuje klimat,
no cuz teraz walka z potworami bez potionuw nie ma sensu najmniejszego,juz widze ta mase
wojownikuw-alchemikuw :sad: po to wybieralem healing a nie alchemie zeby sie podkreslam tylko! bandazowac i muc kiedys wskrzeszac!
Fizban- ladnie i uzywajac pieknyh sluw bronisz umiejetnosci maga! ale wiedz jedno nie obchodzi mnie to! ważne dla mnie jest to co tyczy mej postaci i prosze nie udzielaj sie tu w tej sprawie wiecej bo nie tyczy to ciebie!
sory nie mam humoru bo moja postac zeby wyjsc w las musiala taskac ze soba kilkanascie mikstur kture zastepowaly mi do tej pory bandaze!

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 19:42 
 
Taaa teraz napisze cos o maega realnym i klimatycznym chlaniu mikstur podczas walki.... TO JEST ROWNIEZ HEALING tylko taki ktory.... zawsze wychodzi, zamiast bandazy taszcy sie worek mikstur, ktore to zapewne podczas walki Z OKRZYKIEM ZAWSZE COCA-COLA ktory wrecz zatrzymuje potwora dajac nam czas na lykniecie tego wspanialego potiomku z nietłukącej sie mimo lawiny ciosów buteleczki z duraleksu... :smile: To tyle...

NIEDLUGO w dziale sugestie zamieszcze POSTA ktory nieco rozwieje watpliwosci w około tego tematu. Mam nadzieje ze moj pomysl na klimatyczne uzywanie Healingu podczas walki sie wam spodoba. Zreszta bedzie to tez mozna odniesc do potionkow. A... mialem jeszcze cos napisac ale... szkoda słów narazie.

_________________
The Inner Voice


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Daimonion dnia 2002-04-09 20:44 ]</font>

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 20:46 
 
Dobra powiem. Dziwicie sie ze sa zmiany w trakcie? Bylo nie jeczec "kiedy serv wstanie" po padzie DZ to by bylo wszystko dopracowane. Jak by bylo wiecej czasu np serv by dzisiaj wstal to by byly normalnoscia takie zmiany, a tak.... Nie wiem czy wy myslicie ze nad skryptami pracuje 60 osob i da sie wyrobic w tydzien czy 2 (nie pamietam ile bylo wolnego czasu miedzu DZ a ZS)? Jak jestescie tacy madrzy to postawcie serva w 2 tygodnie zeby nie mial bugow, wszystko ladnie chodzilo i zeby kazdy byl zadowolony. Koniec.


Posty: 47
Dołączył(a): 17.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 21:05 
 
Uiui sie CAŁKOWICIE zgadza z pachecem !!!


Posty: 47
Dołączył(a): 29.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 21:08 
 
yhym, prawda Pachec, maly jest ogolnie szacunek do czyjejs ciezkiej pracy, ale dogodzic sie kazdemu nie da, bo to nie mozliwe, wiec nie ma sie co tym narzekaniem przejmowac, kazdy wie ze nikt z ekipy za to nic nie dostaje, tylko co najwyzej radoche, ze udalo im sie zrobic cos takiego, bo co by nie mowic to jest zajebiscie pracochlonne i trudne... a do tego trzeba miec dobre lacze za ktore sie placi, plus dosc wyjebany komp...

Jaki z tego moral ? narzekaniem nikt nic nie zmieni, poniewaz ekipa ZS robi swiat UO taki jaki chce, i taki on bedzie... ale mysle ze sie wiekszosc przyzwyczai do tego, jak i zawsze przy zmianach :grin:


_________________
Kazdy by chcial miec wszystko naj naj naj i jeszcze troche ;)

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2002, 21:28 
 
Hmmmm....

Po pierwsze bo to chyba do mnie były zarzuty... mam szcunek do pracy zespołu i jakoś nie chodze po forum i nie narzekam non stop...

Umiejetnosc nie rowna sie bug...

Od bugow nigdy sie nie uwolnimy o czym wie kazdy znajacy podstawy informatyki. I NIESTETY MUSZE PRZYZNAC ZE NIE O TO MI CHODZILO... ciezko o zrozumienie... a tak sie staralem... spadam lepiej gdzie indziej zanim posypią się mniej trafne interpretacje mojego posta :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2002, 01:17 
 
hih... na krotki czas przestaje sie na forum wchodzic i juz sie jest 2 strony do tylu :smile:

by lichu:

"Wiesz w realnym swiecie nie ma magii, potworow itd.UO to nie jest realny swiat."

Oczywiscie :smile: Na sesji jakby mi ktos powiedzial "to ja chronie sie tarcza i wyprowadzam cios mieczem jednoczesnie bandazujac ta krawawiaca reke" to bym chyba z krzesla spadl. A moze cos ciezkiego by spadlo na gracza... :grin:

Nie wyprowadzajcie argumentu ze to tylko gra na kazda wypowiedz dotyczaca realizmu, bo to mowienie o dwoch roznych rzeczach. Ludziom chodzi o realizm w sensie zgodnosci ze zdroworozsadkowymi zasadami rpg, a nie o to, ze np. bandaze lecza. Co innego uproszczenia wynikajace z ograniczenia mozliwosci gry, a co innego dzialania razaco przeczace zdrowemu rozsadkowi nie wynikajace z ograniczen gry i o nie przeciez chodzilo gm'om.

Poza tym ja jestem krawcem a naprawde razi mnie ze wykonujac powiedzmy 10 plaszczy moge w tym czasie sprzedawac te juz zrobione albo sobie cos kupowac. Przyspiesza to moja prace ale imho jest glupie i fajnie gdyby to usunieto.
Podsrywam pod siebie? Owszem ale latwosc grania postacia ma dla mnie mniejsze znaczenie od klimatu.

Co wiecej - chociaz nie slyszalem wiele na temat kaplana to jednak odpisujac na czyjes stwierdzenie o tym co by czul mag gdyby usunieto blessa, to ja powiem, ze bless, cure, str, dex, protection moglby by mi zniknac, mimo ze na kazdym shardzie gralem magami. Plakal bym? Oczywscie ze nie - zaprzyjaznil bym sie po prostu z kaplanem i wzajemnie bysmy sie uzupelniali. Owszem - szanse mialbym duuzo mniejsze i duzo trudniej by mi sie gralo, lecz nie latwosc grania sie dla mnie liczy, a satysfakcja z gry. :smile:

Pytasz sie w kolejnym poscie coby "sprobowal wycwiczyc healinga". Odpowiedzia mogla by byc moja powyzsza wypowiedz o latwosci grania ale dodam - wycwicz int. eval i medytacje... wycwicz krawiectwo kiedy juz tylko na skorach skill rosnie... :smile:
Argument o tym, ze zmiany majace na celu zracjonalizowanie pewnych mechanizmow gry i majace dac impuls do zaciesniania wspolpracy miedzy graczami (vide kaplani) powinny byc wycofane ze wzgledu na latwosc gry, zupelnie do mnie nie przemawia. :smile:

Zgadzam sie jednak iz jesli ktos wpakowal XX% w jakiegos skilla, w ktorego po danych zmianach nie dal by nic, to Gm'owie powinni mu ow skill wyzerowac, czy tez dac uznaniowo tyle % w inny, wybrany skill, ktory wzielo by sie zamiast tego zmienionego. Oczywiscie pod warunkiem ze gm mieli by na cos takiego czas. :smile:

"Wlasnie ograniczono mozliwosc sparingu wiec umiejetnosci nawet te poczatkowe trzeba bedzie zdobywac na wyprawach"

Hmm.. nie wiem za bardzo jakie to ma przeniesienia na ZS, lecz na cl grajac magiem i zdobywajac skory ze zwierzakow by z nich robic zbroje, dobilem mace do 5x% w ogole nie zwracajac na to uwagi. Podjezdzalem do swinki, tluklem ja ale niestety byla silniejsza. Wycofalem sie, uleczylem i po paru razach juz mi sie udalo. potem krowki itd. a skill jakos tak sam sobie rosl i to calkiem szybko. bez sparrowania... Na sc podobnie... Nie wiem po co sparrowac jak bez problemu dalo sie dojsc wysoko na _samych_ zwierzach i potworkach.
Ogolnie nie zgadzam sie ze skill w ogole na sparringu nie powinien wzrastac ale jakas niska granica powinna byc. :smile:

To tyle ode mnie. :smile: CU on zs :smile:

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2002, 02:15 
 
hmn... nie mam sily nawet tego czytac wszystkiego :sad:
ujme to tak...
skrypty zmieniaja sie praktycznie z dnia na dzien...
najczesciej sa to experymenty na zywym organizmie...
sprzwdza sie czy zadzialalo czy nie...
mieliscie przyklad z widlami o grafice runa :razz:
wlasnie takie sa tego skutki...

wiem ze najbardziej poszkodowani sa uczciwi gracze...
dlatego wlasnie postanowilismy zmienic typ shardu
za kilka dni rozpocznie sie odsiewanie ludzi nie potrafiacych utrzymac klimatu, grajacych dla statow.... itp...
drastycznie zmniejszy sie liczba osob na serwerze, lecz nasze dzialania powinny wyelimoinowac "element" dzieki ktoremu uczciwi gracze placa taka cene...
pamietajcie.. teraz pilnujcie sie... kazde wasze slowo moze byc uzyte przeciw wam...
cierpliwosc nasza, i niekturych graczy sie skonczyla...
jesli widzicie jakies zachowania niezgodne...
skriny wysylajcie na [email protected] ...
powie ktos ze to donoszenie... moze i tak.. ale dzieki temu zostana osoby ktore potrafia sie bawic...
ja mam dosc...
to miala byc zabawa dla nas.. a stalo sie to naprawde ciezka praca.
mam dosc bandy prymitywow lizacych stopy o konto i gdy slysza odowiedz NIE wyzywaja od chujow i innych...
skonczylo sie
tak samo z serwerem...
nie bedzie to najwiekszy i najlepszy serwer... ale chcemy, by byl na nim klimat przygody takiej jak na sesji RPG...
jesli ktokolwiek wie o czym pisze...
w najblizszym czasie powstanie text na stronce traktujac o nowych rygorach na ZS, oraz nowy regulamin...
kto ma watpliwosci... proponuje zaczac budowe nowej postaci.. na innym serwerze.. badz naprawde wziecie sobie do serca tego co [iszemy.
wtedy bedziecie wiedzieli ze wchodzac na serwer mozecie miec tylko jakiesdodatkowe zabawki do zrobienia.. a nie dodatkowe zabawki przeciw wam...
mam dosc budzenia sie o 5 rano i wstawania do kompa zeby sprawdzic czy ktos nie makruje...
DOSC...
jesli chcecie miec lekko... postawce sobie sami serwer i nim adminujcie..
zrobcie sobie ulatwienia...
jesli to was tak bawi
jesli bawi was przygoda... to do zobaczenia za tydzien
Gadget


Posty: 9
Dołączył(a): 27.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2002, 03:06 
 
Ludzie czy wy zescie powariowali ??? czy tez jakas zaraz badz virus dopad wasze szare komurki, tak jak to juz ktos napisal (sorry nie chce mi sie szukac w tej chwili danego postu) nie trzeba bylo plakac zeby server zostal odpalony jak najszybciej tylko czekac az skoncza sie testy, a i wtedy byly by pewnie zmiany nadal wprowadzane bo jak ktos inny napisal (jestem zbyt zmeczony zeby szukac i przytaczac cytaty postow)bledy czy tez bugi sa i beda i prace nad tym ciagle bede trwaly. Dla laikow takich jak ja ktorzy na temat pisania skryptow wiedza niewiele albo jeszcze mniej oznajmiam ze napisanie najprostrzego skryptu (ktory dajmu na to reguluje jakas czynnosc zwiazana z dwoma elementami) zajmuje co najmiej z tego co zauwazylem ok 2 godzin i to jesli GMowi ktos zwraca dodatkowo uwage czego sie od skryptu oczekuje (nie twierdze ze to regola bo raptem raz widzialem jak sie pisze skrypt, a jak juz wczesniej wspomnialem moja wiedza jest niewielka albo jeszcze mniejsza).

GMowie siedza i "wyprowaja sobie flaki" zeby ten server dzialal w miare sprawnie a wy nawet tego nie doceniacie, ba oni nawet zadko kiedy slysza jakiekolwiek dziekuje z waszej strony, a przeciesz wy wszyscy nic za uzytkowanie servera nie placicie wiec NIE MACIE PRAWA tak ich traktowac, nalezy im sie sporo szacunku za wlozonu trud i prace po to zebyscie wy (siebie tez mam na mysli) mogli grac.

W pelni popieram pomysl Gadgeta zeby wyeliminowac graczy ktorzy nie czuja klimatu albo nie potrafia sie przystosowac, nie mowiac juz o tym ze nawet nie zapoznaja sie z historia swiata i regulaminem dotyczacymi tego servera. Nie dalej jak wczoraj trafil sie gracz ktory krzyczal przed baniek "to jest napad na bank" a pozniej sie dziwil ze go zabilem i tlumaczyl ze ona w ten sposob chcial otworzyc swoj depozyt w banku. Kolejna rzecza to tak zwane emocje ktore zamiast wyrazane w odpowiedni sposob *smieje sie* niektorzy wyrazaja piszac hyhy badz hihi albo hehe ew haha, czy to tak trudno opisac emocje ? w koncu po cos ta opcja zostala stworzona.

Co do zmian w skillach np. healingu przypuszczam ze BYC MOZE nie bylo by tego (to tylko przypuszczenia) gdyby nie beszczelne wykorzystywanie tego do podnoszenia statow i skilli poprzez tzw. sparing u wojownikow. A skoro juz zostalo usuniete to zamiast plakac i lamentowac nie lepiej wspomuc alchemikow w rozwoju zeby dostarczali lepszych miksturek leczenia???

Tak wiec nadchodza ciezkie czasy dla osob nie potrafiacych wczuc sie w klimat gry, a co do reszty przeciesz zawsze istnieje mozliwosc zrobienia nowej postaci i zaczecie od poczatku skoro juz tak bardzo ubolewacie nad tymi zmianami przeciesz to wasz wlasny wybor kim gracie i co rozwijacie za skille pamietajcie ze server nadal nie jest jeszcze doparcowany i bedzie jeszcze wiele zmian, tym co sie to nie podoba powiem tylko dowidzenia jest jeszcze kilka innych serverow gdzie byc moze spodoba sie wam gra.


Posty: 38
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2002, 08:23 
 
Cytuj:
jesli widzicie jakies zachowania niezgodne...
skriny wysylajcie na [email protected] ...
powie ktos ze to donoszenie... moze i tak.. ale dzieki temu zostana osoby ktore potrafia sie bawic...



Czy ktoś może mi powiedzieć, czy w jest jakiś wbudowany w UO sposób robienia screenów, czy trzeba używać do tego zewnętrznych proramów? Próbowałem różnych kombinacji z klawiszem PrintScrn, ale to chyba nie działa - albo zrzuca do jakiegoś dziwnego katalogu, bo nie moge znaleźć...

(sorry za offtop)

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2002, 08:25 
 
Ja mam pytanko odnosnie samemej umiejetnosci Anatomy.
Wiem ze gdy umiejetnosc jest uzywana to rosnie.
To jak jest z Anatomy podczas walki, w walce nie roznie to czy ma jakis wplyw na przebieg walki np. ilosc zadawanych obrazen.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2002, 08:43 
 
Anatomia chyba o 30% albo 50% zwieksza obrazenia
na staticu jest opis

Lewy Alt + PrintScr i wklejasz w worda albo paintbrasza :smile:

Saltih a pretorianie nie walcza na wiezy podnoszac swoje umiejetnosci ? Co wogle pretorianie robia dla nujelm delucji itp ?

Hitek ktory juz dawno dawno przestal spraowac teraz szuka troli :grin:

p.s. A swoja droga mozna by przeczyscic serwa zbyt duzo fallouta sie robi

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.