Duna napisał(a):
Wielka mi tajemnica. Wszystko jest w grze.Wykresy jak ksztaltuja sie ceny surowcow w danych regionach. Wystarczy policzyc i wziasc do reki kalkulator.
Świetnie, a teraz jeszcze powiedz ile czasu musisz poświęcić na to "wystarczy policzyć" ? To jak już masz ile, to dodaj odwiedziny w kolejnych regionach, plucie sobie w brodę bo zapomniałeś zanotować cenę na jakiś produkt...
Wszystko jest w grze, ale potrzeba pomysłu, czasem spostrzegawczości i czasem szczęścia.
Jeśli chodzi o detale jak wygląda praca producenta...
Cytuj:
ile powinien wyniesc na budzet poczatkowy
Zależy co chcesz produkować. Amunicja/dronki - niewiele - koszt BPO/BPC T1, koszt minerałów potrzebnych do produkcji, wynajem fabryki. Myślę, że 5mln wystarczy na start.
T2 - bardzo dużo - sam koszt BPO, to kwoty rzędu 1+ mld, do tego surowce. Jeśli już jesteś szczęśliwym posiadaczem BPC/BPO T2, to do uruchomienia produkcji wystarczy około 5mln.
Statki - zależy od wielkości i wyboru T1/T2. T2 - patrz jak wyżej. T1 - aż do BSa to kwoty nie przekraczające 50mln jeśli korzystać z BPC, na zakup BPO potrzeba do około 300mln. BSy - samo BPO to od 500mln do 1.5mld. Koszt wyprodukowania pojedynczej sztuki to tak jak z amunicją - zależy od cen minerałów i zapotrzebowania na nie, średnio 50-150mln za sztukę przy BPC. Przy kapitalach - inwestycja w BPO to rząd 18mld, koszt wybudowania 1 sztuki z BPC to rząd 1mld dla lotniskowca i 1.5-2mld dla dreada.
Cytuj:
,czym z reguly najlepiej handlowac
Tym na co uważasz, że jest zbyt. Po prostu obserwuj rynek. Nikt Ci nie zdradzi tajemnic handlowych.
Handel to zupełnie inna dziedzina niż produkcja i z pracą producenta ma to wspólne, że handluje się wytworem pracy producenta.
Cytuj:
, ktore systemysa najbardziej otwarte na nowe towary
Zależy od okoliczności, polityki allianców, liczebności ludzi, wielkości regionu i wielu innych parametrów.
Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem nowych towarów, ale to pytanie również ma więcej z handlem niż z produkcją wspólnego.