mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2007, 15:48 
Cytuj  
Czyli nici z klasycznej turówki, ale to było do przewidzenia.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 cze 2007, 20:54 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Czyli nici z klasycznej turówki, ale to było do przewidzenia.

tbh w teori nie wyglada to tak zle, moglo byc duuuuuuuzo gorzej ;)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2007, 23:13 
Cytuj  
No, ale to w takim razie wskazuje ze raczej bedzie widok izometryczny, bo przeciez nie fpp( z takim systemem). W sumie imo jesli to co postnal Sweng to prawda, to kamera itp moze przypominac bardzo to z Neverwinter( nie gralem w 2 wiec nie wiem czy zabardzo sprawa z kamerami itp sie zmienila)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 00:28 
Cytuj  
Będzie first person, przynajmniej tak wynika ze skanów (numer 6, z podpisem o V.A.T.S combat system).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 02:02 
Cytuj  
Cytuj:
Grać będzie można z wykorzystaniem perspektywy FPP lub TPP


http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34359

Jesli ktokolwiek ludzil sie ze bedzie izometria to ma pecha. :-)
Wg mnie takie rozwiazanie wogole nie bylo brane pod uwage. Bethesda nie lubi takich gier. :-)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 09:23 
Cytuj  
W zwiazku z czym mozna f3 skreślić z listy tytułów oczekiwanych.:(

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 09:54 
Cytuj  
Niestety masz racje. Robia obliviona w swiecie fallouta. Ciekawy jestem tylko jak polacza ap z pauza i widokiem fpp. Teraz wiemy, ze prawdziwy f3 nigdy nie poswtanie. Ogolnie turowki taktyczne i rzut izometryczny to juz chyba przeszlos. Wszedzie musi byc napierdalajacy po oczach hdr, shadery 3.0 i inne ozdobniki graficzne.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:00 
Cytuj  
witamy w 2007 roku.

jak chcesz grac w oldskoolowe gry to graj do konca zycia w fallout 1. liczyles na to ze f3 bedzie 2d na sprite'ach?

prawda jest taka ze widok FPP/TPP ma duzo wiecej mozliwosci niz izometryczny i generalnie jestem pewny ze wyjdzie tej grze na dobre. Jestem wielkim fanem fallouta i f3 jest najbardziej oczekiwana przeze mnie gra singlowa w tej chwili.

Fallout to nie izometria, dla mnie to przede wszystkim swiat, specyficzny humor i madmaxowy postapokaliptyczny feel calej gry. Na miejscu fanow serii modlilbym sie zeby _tego_ nie spieprzyli, a nie o widok izometryczny.


_________________
Obrazek
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:08 
Cytuj  
Pozostaje mieć nadzieje, że system będzie podobny do systemu z KotOR'a który mi się spodobał.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:09 
Cytuj  
Ash napisał(a):
jak chcesz grac w oldskoolowe gry to graj do konca zycia w fallout 1. liczyles na to ze f3 bedzie 2d na sprite'ach?

prawda jest taka ze widok FPP/TPP ma duzo wiecej mozliwosci niz izometryczny i generalnie jestem pewny ze wyjdzie tej grze na dobre. Jestem wielkim fanem fallouta i f3 jest najbardziej oczekiwana przeze mnie gra singlowa w tej chwili.

Nie, chcialem zeby byla grafika 3d. Widziales kiedys np. Neverwinter nights? Pelne 3D, szczegolowy swiat, mozna grac w rzucie izometrycznym. Dla mnie fallout to turowka w rzucie izometrycznym. Sram juz fps, tpp z super grafa. Tego jest na peczki.


_________________
Χ Ξ Σ


Ostatnio edytowano 17 cze 2007, 11:21 przez Tor-Bled-Nam, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:20 
Cytuj  
Huba napisał(a):
W zwiazku z czym mozna f3 skreślić z listy tytułów oczekiwanych.:(


No niestety, +1

Oczywiscie to rozwiazanie podoba sie tym samym osobom ktore sa fanami WAR, WoW itp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:25 
Cytuj  
To rozwiazanie wymusza jak zwykle kalkulacja zyskow. Gra ma isc na konsole bo tam jest duzy rynek i masa pieniedzy do zarabienia. Jesli dali by konslowcom stateczna turowke to nikt by nie kupil. Tam swieci triumfy np. prymitywna ale za to dynamiczna lupanina w stylu god of war.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:36 
Cytuj  
Przykra wiadomosc dla czekajacych na Fallouta 3, niestety bedzie to FPP/TPP , yolek 16/06/07 23:12
Podobnie jak obvilion Fallout 3 przygotowywany przez bethsoft ma rozgrywac sie w widoku pierwszej lub trzeciej osoby... przynajmniej tak donosi NMA za gazetka Gameinformer...
link:
http://www.nma-fallout.com/

btw. god of war jest zajebisty, i nie zgodze sie ze prymitywny :-)

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:40 
Cytuj  
Obrazek

Wystarczy wyobrazic sobie gun'a zamiast sworda i mamy f3 o/


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 13:02 
Cytuj  
Gry izometryczne to przezytek nawet jesli sa w 3D, przykladem niech bedzie Neverwinter Nights 2, ktory jest slabiutki. Odeszly i juz nie wroca.

A co do Fallouta to naprawde widok FPP/TPP daje o wiele wiecej mozliwosci a walka ma byc pol real-time/pol na tury z aktywna pauza i punktami akcji.


To bedzie NOWY Fallout, wg Bathesdy. Jakbym chcial starego to bym zainstalowal F1/2.

I dajcie juz spokoj z tymi konsolami bo tam tez zdazaja sie perelki i skomplikowane, wymagajace gry.
A na pecety rowniez swieca triumfy "prymitywne napierdalanki".


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 13:37 
Cytuj  
Nie zgodzę się że rzut izometryczny to przeżytek, natomiast turówki niestety tak.

Patrząć choćby na serię UFO która się "zrealtimowała", prawdziwych turówek już nie robią (no poza niszowymi strategiami).

Cytuj:
Dla mnie fallout to turowka w rzucie izometrycznym.


A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 14:03 
Cytuj  
Dana napisał(a):
A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.


Dokladnie, widok kamery sie nie liczy jesli beda rozbudowane dialogi, zachowany specyficzny humor fallouta i duuuzo drog postepowania... Osobiscie zaczynam watpic, czy cos takiego otrzymamy, predzej rozmowki w stylu Obliviona.


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 14:20 
Cytuj  
Dana napisał(a):
A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.

Mialem na mysli gameplay. F1, F2 , F:Tactics byly w rzucie izometrycznym. Jesli chca zrobic strzelanke czy zrecznosciowke to powinni nazwac to inaczej niz f3. Tak jak bylo z baldurs gate i tym cudakiem na konsole. Narazie mam wrazenie, ze robia jakas gre w swiecie fallota, a tytul "fallout 3" zostal nadany tylko w celach marketingowych bo w niczym ona nie przypomina poprzedniczek. Nie twierdze, ze nie wyjdzie im cos swietnego. Czekam na pierwsze filmiki z juz dzialajacej gry. Patrzac na screeny z tego magazynu wyglada, ze o trafieniach bedzie decydowal poziom skila i rzuty kostka, a nie szybkosc ruchu myszka jak w fps. Jest wiec jakas nadzieja.
@Up Tez sie obawiam, ze bethesda zrobi cos w stylu obliviona. Gre pozornie rozbudowana, w rzeczywistosci plytka z watkiem glownym nudnym jak cholera.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 14:49 
Cytuj  
Cytuj:
Patrzac na screeny z tego magazynu wyglada, ze o trafieniach bedzie decydowal poziom skila i rzuty kostka, a nie szybkosc ruchu myszka jak w fps


Mniej więcej tak jak w Morrowindzie ?

Cytuj:
Narazie mam wrazenie, ze robia jakas gre w swiecie fallota, a tytul "fallout 3" zostal nadany tylko w celach marketingowych bo w niczym ona nie przypomina poprzedniczek.


Niczym nie przypomina poprzedniczek bo to kolejny stopień "ewolucji". Choćby jak z wspomnianym przeze mnie UFO czy innym DOOMem. Takiej strzelanki jak Doom 2 już nie będzie.
Na myśl mi przychodzi też seria Resident Evil, którą bardzo cenie. Nie mogłem przeboleć że w czwórce zrezygnowano ze statycznych teł i kamer na rzecz pełnego 3d, czy choćby braku głupich klasycznych zombich. Ale kiedy zagrałem i przeszedłem, stwierdziłem że to nadal jest RE jednak inny niż był kiedyś (co nie znaczy że gorszy).

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 15:06 
Cytuj  
Artykuł oparty na godzinnym demie, jakie dostało GI:
- Gra chodzi na ulepszonym silniku Obliviona. Przerobiono widok z trzeciej osoby, ponieważ wiadomym jest, że wersja z Oblivion była do bani.

- Gra zaczyna sie w momencie narodzin głównego bohatera i śmierci jego matki w szpitalu w krypcie. W tym momencie zaczyna się tworzenie postaci. Ojciec zabiera cię, aby poddać cię testom DNA - tu wybierasz cechy swojej postaci. Wówczas ojciec zdejmuje własną maskę, i okazuje oblicze o podobnych cechach.

- Następnie odzwierciedlone jest dojrzewanie w krypcie, wraz z dorastaniem dostajesz pierwszą książeczkę pod tytułem "You're Special" ("Jesteś wyjątkową osobą") i możesz wybrac wartości dla swoich 7 cech głównych. Dostajesz też pierwsze bronie i naręczny komputerek (menu), z wiekiem podejmujesz testy określające początkowe poziomy twoich cech i umiejętności.

- Każdy aspekt tworzenia postaci oparty jest na systemie S.P.E.C.I.A.L. Trzy spośród czternastu umiejętności można zaznaczyć, aby rozwijały się szybciej niż reszta podczas zyskiwania poziomów.

- System walki nazywa się Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.) ("Wspierany System Celowania Vault-Tec"). Artykuł stwierdza, że "Będziecie z pewnością w stanie rozprawić się z wrogami strzelając z pierwszej osoby w czasie rzeczywistym, ale V.A.T.S. pozwala też na zatrzymanie czasu i wybieranie celów wedle woli". System nadal używa punktów akcji, ale po ich zużyciu można walczyć dalej w czasie rzeczywistym, czekając, aż się je odzyska.

- Gra jest nadal brutalna i krwawa. Na jednym ze screenów widać eksplodującą głowę, ze wszystkimi szczegółami. Krwawe sceny wyświetlane będą, jak się wydaje, w zwolnionym tempie.

- Jest więcej, niż jeden sposób grania w grę. Można być twardym i zabijać wszystkich, można przekradać się pomiędzy zagrożeniami, można też spróbować rozmową rozwiązywać niebezpieczne sytuacje.

- Wrogowie mogą celować do gracza tak samo, jak on do nich, więc można zostać trafionym w ściśle określone części ciała. Jest to dodatek do nowego systemu śledzenia zdrowia i napromieniowania. W nowym systemie można mierzyć, jak bardzo napromieniowane są pewne przedmioty (jak np. woda) i jak zadziałają one na gracza po spożyciu.

- Powrócił system Karmy

[. . .]

Nie wiadomo nic konkretnego na temat członków drużyny, ale jest część poświęcona temu, jak bardzo ważni dla gry sa NPCe i jak ważne dla postępów będzie wykonywanie zadań.

EDIT. Mały podpis pod screenem wskazuje, że będzie można wynająć najemników do pomocy, ale że gra w żadnym wypadku nie będzie drużynowa. Bethesda potwierdza też, że w grze pojawi się pies.

[. . .]

W grze nie będzie skalowania, jak w Oblivion, więc wejście na "wysokopoziomowy" teren spowoduje szybką śmierć. (...) Najwyższy poziom to dwudziesty.

Gra będzie mieć 9 - 12 możliwych zakończeń.

[. . .]

Wszystko opiera się na doświadczeniu, a większość doświadczenia zyskuje się przez zadania.


Narazie to nie potwierdzone informacje.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.