Icrom napisał(a):
Cytuj:
Przy tworzeniu SWG popełniono jeden błąd (raczej wymuszono to na devsach) - dano profesję Jedi, która niedość, że burzyła balans, to jeszcze kłociła się ze storyline i timeline...
Ale to posuniecie sciagnelo pare dzieci z WoW'a... Pewnie o to im chodzilo.
Jak dodawali do SWG Jedi, to WoW raczkował dopiero... Wyszli po prostu za naciskiem LA, naprzeciw ludziom którym Star Wars kojarzy się jedynie z laserowymi mieczami, w wyniku czago umieścili w grze profesję która była błędem, bo z założenia musiała być overpowered. Utrudnili jej zdobycie (wioska, questy, wymiana expa), ale kiedy ludzie się nauczyli szybko odblokowywać Jedi i się ich namnożyło to community zaczęło beczeć, że w grze nie ma balansu. Zaczęły się więc kolejne nerfy Jedi, które wywoływały jeszcze więcej płaczu. W końcu po kilku latach pierdolenia się tylko i wyłącznie z balansem (bo bugi jak były na początku gry tak zostały do dzisiaj, a contentu jak nie było tak nie ma nadal), zmienili system profesji na taki jaki jest obecnie... Zresztą nie chce mi się wracać do tego tematu bo w SWG już nie gram i nie będe raczej nigdy grał. Jednak zawsze będę uważał, że SWG w takim timeline w jakim się rozgrywa, byłoby lepszą grą gdyby nigdy w niej nie było profesji Jedi/Sith w żadnej postaci (no może jedynie Luck, Darth i Palpatine - oczywiście jako NPC
)....