Dla mnie priorytety wyglądają następująco:
1. weapon/magic/sub/abilities (to dostaje ze skrzynki)
2. HP/Vit cells
3. Str/Dex cells
4. Head+Neck lub Legs+Feet- jest to 5%haste+30hp+7acc+7atk+5agi lub 8%haste +12 hp +15dex+2agi -przydatne jak nie ma kto rzucić haste albo nie ma na haste mp
3. Ringi+Earringi -7acc5dex/str/subtleblow/dualwield, doubleattack
4. Waist+Back
5. Hands/Body/Ranged
(jak idziemy na bossa to Body wskakuje dużo wyżej ze względu na reduckję dmg).
/rant on
Co do ostatniego runu- dedykowany debuffer by się przydał- może ostatnio się nie dało ze względu na masę AOE, ale ktoś, kto potrafi ze skutecznoścą 90% wylądować slow na NMie, który wali z prędkością Aquariusa a do tego ma silence aoe były OGROMNYM ułatwieniem. Czy to by było Elegy czy też slow- jeden kit jedna z tych dwóch rzeczy powinna być robiona. Unikniemy wtedy tego, że Veji weźmie hate po "550 rampage" kiedy mobek ładuje we mnie hit za hitem bo mam timer na cienie i silence a mój slow nie wszedł (poza tym, że wziąłeś hate na 10 sekund kiedy solotankowałem tego NMa cały czas ale to detal
).
Danie Bardowi szybciej magic cella to chyba sprawa nie podlegająca dyskusji- z marszami nie ma timera na utsusemi więc odpadnie sporo leczenia a do tego Desh nie będzie miał problemów z MP choćby ze względu na balladki. Do tego wspomniane wcześniej Elegy.
W momencie jak pierwszy melee z /thf dostaje ability PROSZĘ BARDZO o odpalanie Wsów z pleców albo przodu mobka- obracanie go na boki psuje SA albo TA albo SATA- po co sobie mamy nawzajem przeszkadzać? To samo dotyczy souleater ridill spammage
Jak pulluję coś to oczekuję, że jak dobiegnę do campu drugi tank voknie mobka abym mógł wylądować hojo ew. kurayami czy tez przerzucić cienie po pullu. Trochę to dziwne dla mnie że mam tankować, pullować i debuffować przynajmniej trochę mnie odciążcie
/rant off