mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 101  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 243
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 08:55 
Cytuj  
Cytuj:
In the next major content patch, the combat rating, resilience, will also reduce the damage dealt by damage over time (DoT) effects. As it currently stands, each new tier of equipment adds to the amount of damage DoT abilities have, yet that damage is not mitigated through combat ratings found on typical equipment. This change will help ensure that DoT effects do not scale too well compared to other damage mechanics.

The amount of damage reduced will be equal to the critical chance reduction effect that resilience grants.


Nareszcie.

Source:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 5382&sid=1


_________________
Obrazek
http://armory.wow-europe.com/#character ... &n=Proximo

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 09:35 
Cytuj  
Whine za ... 3.... 2.... 1.... GO!

/hug blizz


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 09:55 
Cytuj  
E niee ma o co plakac, straszna jakas ta strata nie bedzie, na szczescie jada po mniejszym procencie.
A niedlugo i tak kazdy healer bedzie mial +5k do heala, ludzie po 500 resilenta i przegra druzyna ktora sie wczesniej znudzi ;).

A na forum rykneli jakos bardziej priesci niz locki.

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 11:18 
Cytuj  
To mi moze zrekompensowac straty poniesione na resilience:

Cytuj:
We do plan to disallow gear swapping (other than items you can normally change while in combat) once an arena battle has begun.


http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... &sid=1#153

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 13:55 
Cytuj  
Proximo_TEC napisał(a):
Cytuj:
In the next major content patch, the combat rating, resilience, will also reduce the damage dealt by damage over time (DoT) effects. As it currently stands, each new tier of equipment adds to the amount of damage DoT abilities have, yet that damage is not mitigated through combat ratings found on typical equipment. This change will help ensure that DoT effects do not scale too well compared to other damage mechanics.

The amount of damage reduced will be equal to the critical chance reduction effect that resilience grants.


Nareszcie.

Source:
http://forums.worldofwarcraft.com/
thread.html?topicId=174613179&postId=1744085382&sid=1


imba.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 243
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 14:21 
Cytuj  
shahray napisał(a):
To mi moze zrekompensowac straty poniesione na resilience:

Cytuj:
We do plan to disallow gear swapping (other than items you can normally change while in combat) once an arena battle has begun.


http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... &sid=1#153


To dotyczy bardzo małej części teamów które miały dostęp do craftowalnego sprzętu z BT, zresztą teamy zakładając SR gimpowały swój dmg.


_________________
Obrazek
http://armory.wow-europe.com/#character ... &n=Proximo

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 14:36 
Cytuj  
Ale duzo bardziej redukowalo to dmg slawetnych teamow sp+lock np,odkad zaczelismy grac vs them z sr gear to bylo 90% win rate.No i mysle ze nie taka mala czesc osob miala 2 sety gotowe.Ja np zawsze mialem max heal set i max resi/stam zaleznie co gralismy/kogo spotykalismy co mialo bardzo duzy wplyw na moja efektywnosc.

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 17:37 
Cytuj  
Whineeeeee .... to tyle na temat nastroju w moim 5v5 opierającym się na dotach ... ale cóż, dobra zmiana patrząc na grę z dalszego dystansu, szkoda tylko ze znów faworyzacja tri healerów

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 18:12 
Cytuj  
strasznie, 10% mniej damagu, na kazda inna klase resilence wplywa bardziej


_________________
Nat is fat

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 19:12 
Cytuj  
sorry nat ale kazdej innej klasie resilience nie zmniejsza bazowgo dmgu tylko kryt i dmg z krytow. sp i lockowie imo maja swoje powody zeby whinowac chocby z tego powodu ze warka nikt nie ruszl a imo ta klasa na arenach rzadzi juz dosc dlugo


_________________
Obrazek


Posty: 28
Dołączył(a): 17.05.2007
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 19:50 
Cytuj  
przestanie rzadzic jak znerfuja ms-a

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 20:19 
Cytuj  
nomsnerfplox! :o

**

Posty: 206
Dołączył(a): 28.04.2006
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 21:35 
Cytuj  
dobrze, że skończyłem z wowem bo nerfują znowu shadowpriesta który i tak ssie w pvp i skill ci w niczym nie pomoże

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 21:39 
Cytuj  
Och. :(

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 21:57 
Cytuj  
vidi21 napisał(a):
sorry nat ale kazdej innej klasie resilience nie zmniejsza bazowgo dmgu tylko kryt i dmg z krytow. sp i lockowie imo maja swoje powody zeby whinowac chocby z tego powodu ze warka nikt nie ruszl a imo ta klasa na arenach rzadzi juz dosc dlugo


warlock rzadzi w pvp od jeszcze dłużej


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 206
Dołączył(a): 28.04.2006
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 22:01 
Cytuj  
ale czy rogue nie rzadzi przez cloak of lol? czy warek nie rzadzi przez fakt ze od zawsze rapuje clothierow? w sumie to takie gadanie bez sensu, klasy ktore maja duzo stunow, cc i disablow zawsze beda zajebiste i tyle

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 22:39 
Cytuj  
co jak co ale najwiekszym gimpem w pvp jest szaman eot

gdzie sei podzialy te czasy z poczatku wowa "NERF SHAMANS!!!11", "FROST SHCKO IS IMBA!!! NERF!!!" "OMFG WF CRTYED ME FOR 10K!!!! NEEEEEEEEEEEEEEERF!!!!11!!"

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 23:19 
Cytuj  
@ Beliar - trochę przesadziłeś, tak mniej więcej o połowę :)

@ Nat - 3 osobom spada dmg o 10%, tak to jest dla nas solidny nerf.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2007, 23:29 
Cytuj  
Psychic scream powinien być horror effect

/discuss


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 206
Dołączył(a): 28.04.2006
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 00:05 
Cytuj  
widze tonę rogali płaczących na forum blizza że pokonuje ich priest... widzę 4 razy większą tone imbawtfwarriorów którym nie pomaga 10-sekundowy fear immunity z cd 30-sekundowym....(swoja droga ja bym chcial jako priest 10 sekundowy slow immunity i stun immunity, dlaczego tego nie dostalismy)


dla całego community tego forum nie grającego priestem- priest musi zabic szybcej wroga niż wróg go zabije bo na fearze nie można polegać dlatego też to jet wielki nerf bo nerfuje kazdy z naszych podstawowych spelli - mind flay tez...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 101  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.