mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 72  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sie 2007, 13:17 
Cytuj  
hm no moze sie nie znam. ale to jest closed beta nie open.
beta dla mnie zawsze bedzie oznaczalo produkt wykonczony w przedziale od 10 do 99%. biorac pod uwage release date 2008 to zakladam ze na podstawie tego co jest w becie maja zamiar zgarnac dosc okreslone informacje. nie wiem dlaczego duza czesc osob wychodzi z zalozenia ze od bety to juz tylko krok do retaila. nie jest tak. po becie moga pracowac jeszcze rok nad dopracowaniem produktu, a uwazam ze po daocu kolesie maja naprawde duzo doswiadczenia ktorego np blizzard nie posiada w kwestii rvr.
mozna oczywiscie zakladac ze ktos nie pomyslal i wypuscili ten kawalek ot tak sobie, ale gdyby rzeczywiscie tak bylo to nie przesuwali by daty wydania z grudnia 2007 na marzec 2008.
i nie zgodze sie ze trzeba robic jak blizzard, wypuszczac prawie gotowa gre. pomimo ze wow mial stosunkowo niewiele bugow to wedlug mnie np jesli chodzi o skille, system pvp i wiele innych aspektow (dopracowanych programowo) okazalo sie ze nie spelniaja one oczekiwan tworcow jak i graczy.
zakladam optymistycznie ze mythic wie co robi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2007, 13:27 
Cytuj  
Zastanawialem sie jak duza moze miec kiedys popularnosc Warhammer, jednak czytajac tematy dotyczace wara i closed bety juz jestem pewien ze dogania zainteresowaniem WoW-a.
Jaki bedzie Warhammer dowiemy sie moze za jakies 5-6 miesiecy jak zaczna wprowadzac konkretne rozwiazania w becie.
Co do samej closed bety to przeciez napisali ze chca kazdy aspekt gry testowac, dlatego nie oferuja closed bety dla nolifow co chca sobie za free pograc i miec w dupie cale testy, tylko powolutku wprowadzaja wszystko, to daje pelne poznanie gry, calej mechaniki, to daje szanse ze testerzy beda zwracac uwage na rozne bledy i co za tym idzie beda one rozwiazywane, dodatkowo widac ze na tej closed beta nie chodzi tylko o likwidowanie bugow lecz o testowanie konkretnych rozwiazan.

Podoba mi sie bardzo jak podchodza do beta testow zwlaszcza ze ludzie sa przyzwyczajeni to innego stylu przeprowadzania ich, gdzie poprostu beta jest stosowana jako reklama, czesto tez wprowadzana platna beta, mijaja miesiace i nic na nich sie nie zmienia.
Jak wiadomo wprowadzili narazie ne terenie USA zatrudnianie beta testerow, placa 10$ za godzine, 4 godziny dziennie przez 4 dni w tygodniu, calkiem fajny pomysl bo widac ze kolejny raz stawiaja na profesjonalizm.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sie 2007, 13:36 
Cytuj  
o wlasnie embe wspomniales o bardzo waznej rzeczy ktora mi umknela.
wieksza szansa na odkrycie bledow i wyeliminowanie ich powoli rozszerzajac gre niz wpakowanie od razu wszystkiego i liczyc na to ze gracze wykryja 70% bugow.

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 21 sie 2007, 15:30 
Cytuj  
Lil napisał(a):
Mendol, ale tu chodzi o cos innego. Jesli sie wypuszcza bete to zeby przetestowac prawie ze gotowa gre, tak zrobil Blizzard.... a inni teraz wypuszczaja bete tylko chyba dla reklamy, bo grac sie w to nie da.

Jaki sens wypuszczania zupelnie niedopracowanej bety ?? Chyba tylko po to by stracic graczy.

Ja myslalem zawsze iz cosed bete robi sie po to zeby testowac gre, wylapywac bledy robic balans skilli/klas itp. Po co maja czekac z beta az beda wszytkie rasy/klasy skoro juz teraz mozna wylapac i poprawic mnostwo bugoli. Zgadzam sie iz open beta to musi byc skonczona gra inaczej zniecheci tylko ludzi. I dlatego tak wlasnie robia zaczynaja open bete i dopiero wtedy znosza NDA.


_________________
Vercin

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 sie 2007, 22:55 
Cytuj  
Tak jak pisalem gdzies w tym watku tym co jeczeli na grafike nie bylo oswietlenia jeszcze. Teraz mozna zobaczyc jaka to daje roznice.



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


_________________
Vercin


Ostatnio edytowano 23 sie 2007, 23:00 przez Beith, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2007, 22:59 
Cytuj  
http://download.onlinewelten.com/war/Feuerzauberer.rar
ale hp maja od zaj....

imo ladnie wyglada.

http://www.jeuxvideo.tv/warhammer-onlin ... 42350.html

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 23 sie 2007, 23:24 
Cytuj  
Budowanie balance, combosy...no no...grafa tez niczego sobie, niezle...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 02:04 
Cytuj  
Imo zajebioza. Balance kojarzy się ze "stopniowanymi zaklęciami" z LoTRo i Rage u Warriora w WoWie. Z kolei Witch Elf posiada openery, trucizny i inne selfbufy znane i widziane u Rogułów.

Najlepsze są sprawdzone pomysły :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 07:16 
Cytuj  
dana ja rozumiem ze dla ciebie pierwsza gra byl wow.
ale openery i chainy byly juz w daocu.
na upartego jestem w stanie porownac 87% wow'a do istniejacych gier wczesniej ale nie w tym sens chyba.

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 07:19 
Cytuj  
Na Games Convention 2007 w Leipzig Mythic przedstawił po 2 klasy z ras elfów, i tak:

High Elves:

1) Archmage - Damage Dealer (primary) / Healer (secondary)
spec. - Drain Magic
2) SwordMaster - Defensive Melee / Tank
spec. - Swords, Heavy Plate

Dark Elves:

1) Black Guard - Defensive Melee / Tank (walka na bazie pkt. Hatred)
spec. - 2h halberds, Heavy Plate
2) Witchelf - Melee Dps (walka na bazie pkt. Frenzy)
spec. - daggers


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 07:24 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=d5q7z4TcTVQ
troche pvp w kiepskiej jakosci.
hm nie widac interruptow jakos za bardzo.
ale nie moge sie juz doczekac :-/

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 07:45 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=ej_8F7Ezgkw

RvR duzo emocji :lol:

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 08:07 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=ej_8F7Ezgkw

RvR duzo emocji :lol:


stary film ........ gdzies z poczatku roku ....


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 09:41 
Cytuj  
bardzo fajne filmiki, trochę psuje efekt lag, ale co tam.
Witch Hunter gief! :D


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 12:32 
Cytuj  
Trochę razi brak postawy bojowej, która wprowadziłaby troszkę więcej dynamiki do walki, ten swordmaster między atakami po prostu sobie stoi. ;)

No ale na pewno to poprawią, fajnie że pokazują nam nowości co jakiś czas, nowe rozwiązania itd. Zapowiada się w końcu na dobry pvp mmorpg z WSAD movement.

Edit: czy w Warhammerze będzie w końcu te wykrywanie kolizji między postaciami? Bo na najnowszych filmikach jest tak jak w WoWi'ie - przenikanie się wzajemne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 13:35 
Cytuj  
ma byc or

"In terms of collision detection (I forgot to talk about this earlier), the key is not to introduce a feature that ends up either easily abused or makes the game less fun rather than more fun. Collision detection in an MMORPG is rarely used and we will only use it if we are sure that it is a big net gain for the game whether for PvE or PvP."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 14:45 
Cytuj  
Cytuj:
dana ja rozumiem ze dla ciebie pierwsza gra byl wow.
ale openery i chainy byly juz w daocu.


No i co z tego, niech sobie były, takie było moje pierwsze skojarzenie.

Cytuj:
czy w Warhammerze będzie w końcu te wykrywanie kolizji między postaciami? Bo na najnowszych filmikach jest tak jak w WoWi'ie - przenikanie się wzajemne.


W finalnej wersji postacie będą się przenikać, ale będzie to spowolnione.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 14:47 
Cytuj  
nie wiadomo co bedzie w finalnej wersji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 14:49 
Cytuj  
Ale takie jest dotychczasowe założenie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 sie 2007, 15:23 
Cytuj  
Dotychczasowe zalozenia byly takie ze sie mialy nie przenikac :P

juz,

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 72  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.