mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2007, 23:52 
Cytuj  
Cytuj:
Od kiedy Diablo to MMO?
na Bnet owszem, instancjowane, ale MMO


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 00:20 
Cytuj  
W takim wypadku i quake byłby mmo... MMO to nie to samo co zwykły multiplayer...


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 00:49 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
W takim wypadku i quake byłby mmo... MMO to nie to samo co zwykły multiplayer...

Niestety, obecnie probuja wmawiac ze kazdy multiplayer na wiecej niz 16 osob to juz mmo(costam).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 02:20 
Cytuj  
Bnet obsługuje kilka tysiecy użytkowników i mowa tu tylko o kanalach przeznaczonych dla Diablo 2. Dla przykładu Guild Wars ma ten sam system, z tym, że lobby jest w formie graficznej, a może powiesz, że GW to też nie MMO, bo team może mieć max 8 osób?
Natomiast Quake oczywiście MMO nie jest, ponieważ nie ma jednego systemu, który obsługuje wszystkich użytkowników.
Pozdrawiam.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 09:17 
Cytuj  
GW to nie mmo.

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 09:18 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
GW to nie mmo.


Why?


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 09:26 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
GW to nie mmo.

Shadowclaw napisał(a):
Why?

Massively multiplayer online game (also called MMOG) is a computer game which is capable of supporting hundreds or thousands of players simultaneously. By necessity, they are played on the Internet, and feature at least one persistent world.
(podkreslenie moje)


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 10:47 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
Bnet obsługuje kilka tysiecy użytkowników i mowa tu tylko o kanalach przeznaczonych dla Diablo 2. Dla przykładu Guild Wars ma ten sam system, z tym, że lobby jest w formie graficznej, a może powiesz, że GW to też nie MMO, bo team może mieć max 8 osób?
Natomiast Quake oczywiście MMO nie jest, ponieważ nie ma jednego systemu, który obsługuje wszystkich użytkowników.
Pozdrawiam.


Owszem GW to nie MMO. Co było już wiele razy wałkowane i udowadniane. Skoro zaczepiłeś się do BN... Starcraft to MMO?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 11:16 
Cytuj  
MMORTS.


_________________
Obrazek

**

Posty: 295
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 11:50 
Cytuj  
Nie. StarCraft to strategia. A tak przy okazji czy daiablo 3 bedzie MMORPG czy poprostu RPG??? A jak RPG to czy bedzie możliwość multi?? Nie wiem czy takie informacje są już dostępne ale jak tak to proszę o odpowiedź.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 12:04 
Cytuj  
Keii napisał(a):
MMORTS.


tia, czyli Dawn of War to tez MMO, dojdzie do tego że będziecie uważali ze granie w Heroes w hotseat to tez będzie MMO


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 295
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 12:13 
Cytuj  
wy wiecie co to wogle znaczy MMO??? MASSIVELY MULTIPLAYER ONLINE

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 12:17 
Cytuj  
A ty zapewne nas nauczysz i będziesz wzorem do naśladowania. MU to nie mmo.

W dużym uproszczeniu MMO to gra, w której świat żyje i gra w nią JEDNOCZEŚNIE (na jednym "świecie" by nie było niedomówień) powyżej 256 osób.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 12:42 
Cytuj  
W momencie jak Guild Wars 2 odchodzi od znanego systemu i chce byc 100% mmorpg gdzie bedzie otwarty swiat i swoboda to robi sie luka na rynku dla Diablo3 i mam nadzieje ze nie zrobia z tego kiedys mmorpg tylko opra sie o sprawdzony system jaki maja, z drugiej strony kto wie co blizz kombinuje ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 13:49 
Cytuj  
@MagPS

Sarkazm included, odpowiedziałem tczewiakowi, za co niedługo ludzie zaczną uważać SC...


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 16:02 
Cytuj  
Jak już ktoś daje cytat z Wikipedii to niech da link do całego artykułu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Massively_ ... nline_game
Poza tym Wikipedia ma taki autorytet jak ja czy każdy z was.
Ale skoro ktoś się odwołał do artykułu z Wikipedii to pójdźmy dalej i pocytujmy więcej
Cytuj:
MMORPG
Main article: Massively multiplayer online role-playing game
Massively multiplayer online role-playing games, known as MMORPGs, are the most famous type of MMOG. See list of MMORPGs for a list of notable MMORPGs. Some MMORPGs are designed as a multiplayer browser game in order to reduce infrastructure costs and utilise a thin client that most users will already have installed. The acronym BBMMORPGs has sometimes been used to describe these as browser-based.

Examples: Guild Wars, Ragnarok Online, Star Wars Galaxies, RuneScape, City of Heroes, Ultima Online, Final Fantasy XI, Dark Age of Camelot, The Lord of the Rings Online and World of Warcraft.

Cytuj:
MMOMG
MMOMGs, or massively multiplayer online manager games, are easy to play and don't take much time. The player logs in few times per week, sets orders for the in-game team and find how to defeat human opponents and their strategies. The most popular MMOMG is Hattrick.

Cytuj:
MMODG
MMODG stands for Massively Multiplayer online dance game. This idea was influenced by Dance Dance Revolution.

Examples: DANCE! Online, Super Dancer Online, StepMania Online, O2 Jam and Audition Online.

Cytuj:
MMOR
Massively multiplayer online racing. Massive online versions of racing games. Currently there's only five racing based MMORs: RaceLands , KongKong Online, Kart Rider, Upshift Strikeracer and Project Torque (released to the public on August, 20th 2007 and completely free). The Trackmania series comes close to being a MMOR. Although Auto Assault and Darkwind: War on Wheels are more combat based than racing, they are also considered a MMOR. "Test Drive Unlimited" is also considered a MMOR. There is also Drift City, an upcoming MMOR by ijji, it's open beta will begin early September.


Cytuj:
[edit] MMORTS
Main article: Massively multiplayer online real-time strategy
Massively multiplayer online real-time strategy, known as MMORTS, are games that combine real-time strategy (RTS) with a large number of simultaneous army commanders in resource competition like StarCraft, Shattered Galaxy and Dreamlords. However, most of these are disputed as they do not include the main requirement to qualify for MMO status, which is one persistent world.

Cytuj:
There are also Massively Multiplayer Collectible Card Games: Magic: The Gathering Online, Astral Masters and Astral Tournament, sometime abbreviated MTGO or MODO. Other MMOCCGs might exist (Neopets has some CCG elements) but are not as well known.

Czemu MTG został zakwalifikowany jako MMO chociaż, że gry odbywają się 1v1? Ponieważ "persistent world" nie oznacza lokacji w której można sobie pobiegać a miejsce które łączy wszystkich graczy jednocześnie, w tym przypadku lobby. Tak samo jest w GW, War3, SC, D2 i wielu innych. Co do Dawn of War to sie nie wypowiem, bo nie grałem.
Z drugiej strony, wyżej autor napisał, że StarCraft nie do końca jest MMO, a to tylko oznacza, że on sam do końca nie wie co to jest "persistent world" skoro MTG zaliczył do mmo a SC nie. Dlatego w ogóle odciął bym się od tego artykułu, bo nie jest wiarygodny i zaczął używać własnego rozumu.
Wyjaśnie łopatologicznie.
Dajmy na to, że jest gra w której mamy wielki świat i wszędzie stoją stoły z szachownicami, mamy postać którą możemy po tym świecie podróżować i rozmawiać z innymi graczami, natomiat cały sens rozgrywki to gra w szachy. Mamy jeden świat jak np w WoWie? Mamy, ale jaką funkcje spełnia ten świat? Tą samą co Bnet i outposty w GW - lobby.

Zastanówcie się sami, czy wg waszej definicji, tysięcy graczy w jednej instancji, czy WoW jest w ogóle MMO.

Pozdrawiam.

PS Jeszcze jedna sprawa.
Cytuj:
A ty zapewne nas nauczysz i będziesz wzorem do naśladowania. MU to nie mmo.

W dużym uproszczeniu MMO to gra, w której świat żyje i gra w nią JEDNOCZEŚNIE (na jednym "świecie" by nie było niedomówień) powyżej 256 osób.

Nie ilość graczy określa czy dany produkt jest MMO a możliwości tego produktu, jeżeli jest w stanie utrzymać 1000 graczy na serverze, a gra tylko 10 to i tak jest to gra MMO.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 18:18 
Cytuj  
Nie ilość graczy określa czy dany produkt jest MMO (...)

...tylko Quetzacotl? pls

Znowu pojawia sie dyskusja, w ktorej to ktos na sile stara sie udowodnic, czesto nawet wbrew temu, co mowia/pisza sami tworcy, ze dana gra to MMO. Ale nie ma sie co dziwic, bo ostatnio na topie sa pokretne proby zakwalifikowania wszystkiego, co daje mozliwosc gry poprzez internet do gatunku MMO, wlaczajac w to Battlefieldy i wlasnie Diablo...

Czemu MTG został zakwalifikowany jako MMO chociaż, że gry odbywają się 1v1?

"Poza tym Wikipedia ma taki autorytet jak ja czy każdy z was."

Ponieważ "persistent world" nie oznacza lokacji w której można sobie pobiegać a miejsce które łączy wszystkich graczy jednocześnie (...)

Persistent world to nic innego jak (istniejacy) stale/nieprzerwanie swiat. Swiat, ktory sie nie wylacza, jak ty i twoi kolezkowie pojda spac. A lobby to wlasnie tylko lobby - wyszukiwarka gier/serwerow, a nie zaden swiat. Lobby laczy setki czy nawet tysiace malutkich kilku/kilkunastoosobowych swiatow (vide serwery BF, Diablo, Warcraft3), co wlasnie dyskwalifikuje dana gre jako MMO.

(...)Mamy, ale jaką funkcje spełnia ten świat?

Swiat spelnia funkcje swiata i wtedy taka gre mozna byloby uznac za gre online chess z elemtami mmo. Tak samo jak w tej chwili GW jest gra CORPG z elementami MMO (outposty).

BTW jeszcze MMOR czyli pseudo-MMO racerow. Jest to nic innego jak zwykle online wyscigi, takie same jak NFSC np. DUZO blizej do MMO jest TDU niz jakiemukolwiek z wytworow skosnookiej wyobrazni z lobby i item shopem, ktorego chca wcisnac naiwnym dzieciom jako MMO* (wstaw literke). To samo tyczy sie wiekszosci MMOFPS-ow, MMO-gierlogicznych i innych potworkow z lobby i dziesiatkami/setkami/tysiacami dokladnie takich samych swiatkow zalozonych na zadanie, mieszczacych max po kilka osob.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 18:35 
Cytuj  
Nie wspominajac o tym ze sami tworcy nazywaja GW nie MMORPG tylko CORPG


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2007, 20:09 
Cytuj  
Torrenty, edonkey: MMOpiracy


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2007, 13:01 
Cytuj  
Cytuj:
Nie ilość graczy określa czy dany produkt jest MMO (...)

...tylko Quetzacotl? pls

Napisałem co określa i jest to jak najbardziej logiczne.

Cytuj:
Znowu pojawia sie dyskusja, w ktorej to ktos na sile stara sie udowodnic, czesto nawet wbrew temu, co mowia/pisza sami tworcy, ze dana gra to MMO. Ale nie ma sie co dziwic, bo ostatnio na topie sa pokretne proby zakwalifikowania wszystkiego, co daje mozliwosc gry poprzez internet do gatunku MMO, wlaczajac w to Battlefieldy i wlasnie Diablo...


Cytuj:
BTW jeszcze MMOR czyli pseudo-MMO racerow. Jest to nic innego jak zwykle online wyscigi, takie same jak NFSC np. DUZO blizej do MMO jest TDU niz jakiemukolwiek z wytworow skosnookiej wyobrazni z lobby i item shopem, ktorego chca wcisnac naiwnym dzieciom jako MMO* (wstaw literke). To samo tyczy sie wiekszosci MMOFPS-ow, MMO-gierlogicznych i innych potworkow z lobby i dziesiatkami/setkami/tysiacami dokladnie takich samych swiatkow zalozonych na zadanie, mieszczacych max po kilka osob.

Właśnie zrobiłeś to samo. Autorzy określili swojego racera jako MMO a Ty ich kwestionujesz, ja robię to samo z GW.

Cytuj:
Czemu MTG został zakwalifikowany jako MMO chociaż, że gry odbywają się 1v1?

"Poza tym Wikipedia ma taki autorytet jak ja czy każdy z was."

Ponieważ "persistent world" nie oznacza lokacji w której można sobie pobiegać a miejsce które łączy wszystkich graczy jednocześnie (...)

Persistent world to nic innego jak (istniejacy) stale/nieprzerwanie swiat. Swiat, ktory sie nie wylacza, jak ty i twoi kolezkowie pojda spac. A lobby to wlasnie tylko lobby - wyszukiwarka gier/serwerow, a nie zaden swiat. Lobby laczy setki czy nawet tysiace malutkich kilku/kilkunastoosobowych swiatow (vide serwery BF, Diablo, Warcraft3), co wlasnie dyskwalifikuje dana gre jako MMO.

(...)Mamy, ale jaką funkcje spełnia ten świat?

Swiat spelnia funkcje swiata i wtedy taka gre mozna byloby uznac za gre online chess z elemtami mmo. Tak samo jak w tej chwili GW jest gra CORPG z elementami MMO (outposty).


Gry MMO nie zostały jeszcze zdefiniowane przez nikogo oficjalnie. Dlatego próbuję pokazać, że "massively" nie musi wcale oznaczać "masy" graczy w jednej instancji, że równie dobrze może to być poprostu interakcja z tym samym "persistent world". Warcraft, Starcraft, Diablo itd. ten warunek spełniają. Jeśli zaś dla Ciebie to nie wystarczy, to nie wiem czy grasz w jakiekolwiek MMO, bo jak często expisz z 256 graczami na tych samych mobach, lub jak często bierzesz udział w bitwach z ponad 256 graczami? Zapewne rzadko, masz jedynie świadomość, że gdzieś w tym samym świecie są inni, ale bezpośrednio z nimi nie grasz. To samo jest grając w Warcrafta, nie grasz z 256 graczami, ale wiesz, że inni też grają między sobą i walczą o miejsce w tym samym rankingu.
Ja mam taki punkt widzenia, jeśli was to nie przekonuje to trudno, wyjaśniłem ile się da.

Pozdrawiam.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.