Dokladniej czemu aff >all ?
Scc
Hydros > sama walka ze strony locka to banish spamow i dps boss'a i dps nie zbaniszwanych.+ aff doty na bossie wciaz dzialaja kiedy dps spamy. kiedys zostaniesz zamkniety w ta kulke wciaz doty dzialaja.
leo> caly czas moze mozesz trzymac doty na bossie bez wiekszego ryzyka ze podczas wipe agro zlapiesz agro
lurker> multi targeting kiedy innni uciekaja prze sprout itp twoje doty nadal dzialaja.
karathes> multi doting >all
Tidewalker> to samo co z hydrosem jak dostaniesz watergrave doty wciaz dzialaja. Ale jednak w tej przede wsztkim liczy sie aoe wiec tak naprawde kazdy build jest dobry.
Lady V > W tej walce czesto trzeba od czegos uciekac szybko biec itp (doty wciaz dzialaja)
the eye
A'lar > faza 1 to wiadomo
p2 pelno addow do dotowania duzo pozliwosci poruszania sie przez to ze nie trzeba stac w miesjcu i bez przerwy castowac.
l
lootreaver > lol
high astromancer > aoe
keal > tu przede wszytki liczy sie mobilosc i multi dotin.
Hyjal
tak naprawde Tu liczy sie skutecznosc na falach
a wiadomo ze wtedy Ruin>all > jedyne miejce gdzie build 0/40/21 jest najlepszy.
Rage Winterchill > jednak tu 21/40
Anetheron > sam nie wiem
Kaz'rogal > dark pact >all
Azgalor Killed > duzo uciekania przed rain of fire = aff
Archimonde 100% random dla dps tak naprawde ale tak czy siak jak cie wywali w powietrze to wciaz doty dzialaja
itp itd
kazdy dobry raid wedlug mnie powinien miec przynajmiej 3 lockow
1 aff 3/3 w malection czy jakos tak +3% dmg do cos
2 aff 5/5 5-% do dmg
3 destro jak najwiecej +crit i hit Genialany Boost dmg Dla innych lock'owi s.pristow gdy crituje.