mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 656 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:11 
Cytuj  
Ash napisał(a):
Demandread napisał(a):
EoT ?


nie. Lock ze 100yd tez nic ci nie zrobi, zeby robic jakis dmg musi wbiec w zasieg. To ze nie ktos nie potrafi sie trzymac na tyle blisko locka zeby zadac mu dmg to jego problem, wielu takich noskilli sie nie spotyka.
Proponuje ci narzkac tez na hunterow, ze ich dmg zostaje na tobie po ich zabiciu, skoro sa w stanie cie kite'owac, nie wspominajac juz o szamanach i magach.

groza.


edit - zapomnialem na smierc o spriestach, ktorych doty sa porownywalne z dotami warlocka, a w dodatku lecza takiego skur%!@.

ich doty oczywiscie tez powinny znikac po smierci nie?

Co doty + DC + remove snare maja wspolnego z kitowaniem ? O czym Ty mowisz czlowieku ? DoTy priesta w zaden sposob nie sa porownywalne z Aff lockiem poza tym, ze sa shadow i instant, lol. Kitowanie lockiem....po co lock ma kitowac ? Aff lock na luzach draintankuje, kitowanie b. rzadko. Dla Ciebie syt. kiedy gracz zdazy pasc, ressnac sie na GY swoim, a cel ciagle jeszcze zbiera dmg od DoTow jest ok. Rewela Irytuje Cie, ze mam inne zdanie niz Ty ? Ok, face it and let it go.

EoT dla mnie <DOT>


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:19 
Cytuj  
Ciesza mnie 3 zmiany :

- u palka
- u rogala
- i w eng

Nareszcie jakis sensowny path, a wy tam sobie placzcie :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:24 
Cytuj  
za duzo buffow imo... i te zmiany u hunta... czesciowo fake imo


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:28 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
za duzo buffow imo... i te zmiany u hunta... czesciowo fake imo

90% tych patchnotes jest potwierdzonych przez cmow, wiec to prawda.

A tak swoja droga, to piszac posta defaultowo wyrazasz swoja opinie. Nie musisz pisac 'imo', 'tbh' itp po kazdym zdaniu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:35 
Cytuj  
Nowe dopiski do Ptach notes.
Priests

* (1) New Dwarf/Draenei ability - Chastise: Causes Holy damage and incapacitates target for 2 seconds
* (1) Fear Ward will now be available to all Priests at level 20
* (1) Fear Ward duration reduced to 3 minutes, and cooldown increased to 3 minutes

Warriors

* (1) Weapon Mastery has been changed to reduce the duration of Disarm effects by 25/50% (Source)

Druids

* (1) Many new macro inputs as well as druid 'cancelform' becoming an instant like 'dismount'. (Source)

Hunters

* (1) 20 and 24 Slots ammo pouches have been added (Source)


Interface

* (1) Mailboxes are upgraded to handle up to 12 items per mail. (Source)
* (1) Auction House scanning will receive its own API letting you scan the whole AH every 15 minutes with any addon. (Source)
* (1) Many new macro inputs as well as druid 'cancelform' becoming an instant like 'dismount'. (Source)

General

* (1) New daily quests for battlegrounds have been added, they're dedicated to one specific battleground each day, are available to players of all levels, and reward experience, gold, and honor (Source)


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:50 
Cytuj  
Cytuj:
Arcane Meditation is being increased to 10/20/30% mana regeneration. (Source)


bardzo miły buff dla deep arcane magów ^^
Będzie można przycisnąć jeszcze bardziej z dps'em :P


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe


Posty: 38
Dołączył(a): 3.05.2007
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 14:16 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Mages
* New spell : Ritual of Refreshment. It will allow players to pick up their own stack of food/water, similar to a Soulwell. (Source)

Afaik to miało w wotlk dopiero być...

Sobtainer napisał(a):
Shamans
* Lightning Overload now has a 4/8/12/16/20% chance to proc
* Lightning Overload damage has been decreased by 50%
* Lightning Overload now causes 0 threat

Może i dmg zmniejszony, ale i tak 20% to jest z deka imba... Jakoś nie wierzę...

Sobtainer napisał(a):
Hunters

* Arcane Shot (Rank 6+) will now dispel 1 Magic effect in addition to damage
* Serpent Sting, Immolation Trap, and Explosive Trap gain additional damage based on Ranged Attack Power

Pierwsze, taki miły buff, aż coś mi się nie chce wierzyć... A drugie, czyżby serpent miał przestać być marnowaniem many? Oo



Tbh wygląda to na fake, zbyt piękne aby było prawdziwe ;) Wishlist nie patchnotes ;p

**

Posty: 311
Dołączył(a): 17.12.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 14:24 
Cytuj  
Yaroos napisał(a):
iniside napisał(a):
Nowe dopiski do Ptach notes.
Priests

* (1) New Dwarf/Draenei ability - Chastise: Causes Holy damage and incapacitates target for 2 seconds
* (1) Fear Ward will now be available to all Priests at level 20
* (1) Fear Ward duration reduced to 3 minutes, and cooldown increased to 3 minutes


General

* (1) New daily quests for battlegrounds have been added, they're dedicated to one specific battleground each day, are available to players of all levels, and reward experience, gold, and honor (Source)


Nerf fear ward jeszcze nie wszedl a lament ally juz jest , hehe " jak bedziemy bić Nightbane i Archimonde ? przeciez gear jest co 30 sec tam "
Zaczna tankowac warkami ?

A co z reszta racial speli ? co z hex'em ?

a co do daily q na BG to zajebiaszczy pomysl, rewelka w calej okazalosci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 14:36 
Cytuj  
Co do daily quest na bg to mam nadzieje ze nie wcisna tego w stare bg i zrobia nowe, no chyba ze chca na sile ozywiac pvp takimi sposobami :/


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 14:42 
Cytuj  
To nie jest fake, bo pisali to blues.
Ale to nie zmienia faktu, że do czasu wydania patch'a wiele się może zmienić. W/w to nieoficjalne patch notes.


_________________
O.o

****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 15:07 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
Z drugiej strony zmnieszaja base casting time lightinga, czyli chyba mniej +dmg sie bedzie wliczac... ogolnie wyglada na buff, szczegolnie usunieciee FS z listy DR.

Aff lock jak dla mnie nadal jest przegiety - IMO DoTy, tak samo jak Hunter's Mark powinny schodzic z celu po smierci rzucajacego. Wtedy bylby balans aff szmat.

We'll see :)

D.


Jakis kompleksik?? To wszystko powinno znikac po smierci rzucajacego... Mortal strike, poiosony rogala, shadow word pain u priesta, trutki huntera... Buffy ktore palek na kogos rzucil...

Koles daj spokoj ;/... jak wygrasz walke z warlockiem siadaj i wpierdalaj smaczne buleczki wtedy nie zginiesz


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...


Posty: 38
Dołączył(a): 3.05.2007
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 15:11 
Cytuj  
Rzeczywiście, poczytałem i aż mi się nie chce wierzyć... OO
Cóż, już się nie mogę doczekać personalnego dispela ^^

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 15:20 
Cytuj  
Brodaty napisał(a):
To nie jest fake, bo pisali to blues.
Ale to nie zmienia faktu, że do czasu wydania patch'a wiele się może zmienić. W/w to nieoficjalne patch notes.


Z tego co gdzieś jakiś blue pisał, to poślizg 2.2 nie oznacza dużego opóźnienia 2.3, co więcej z tamtego posta wynikało że już praktycznie skończyli wewnętrzne testy i nie będzie długiej przerwy miedzy 2.2 live a startem 2.3 PTRs.

***
Avatar użytkownika

Posty: 758
Dołączył(a): 16.06.2007
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 15:21 
Cytuj  
A ja się cieszę, że cd Rebirth się zmniejszy :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 15:23 
Cytuj  
Mam nadzieje ze nie bedzie opoznienia bo narazie testuja hallowen na ptr :lol:


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 15:34 
Cytuj  
embe napisał(a):
Mam nadzieje ze nie bedzie opoznienia bo narazie testuja hallowen na ptr :lol:

Masz juz mounta ? :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 15:58 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Sob nie wkeleis paru waznych rzeczy jak


Spać poszedłem ;p

Już jest update...

*

Posty: 116
Dołączył(a): 3.12.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 16:28 
Cytuj  
wiem ze to nie wszystkie zmiany... hm raczej mam nadzieje, bo patch 2.3 jest od jakiegos czasu postrzegany jako patch balansujacy klasy itd, daje sie zauwazyc jakis hype wokolo tego. tymczasem zmiany dla maga sa raczej kosmetyczne, evo w sprzecie pvp bez spi da 60% many zamiast 40tu, a ucierpia magowie z t5 i t6 ktore sa spirit heavy i z buffami na raidzie evo daje im ~100%, ice barrier skaluje sie juz teraz lecz tylko 10% z dmg sie wlicza, jakiegos imba buffa nie bedzie zapewne cos okolo 100 moze 200 wiecej absorba max, co prawie nic nie zmienia.
czego brakuje a czego bym oczekiwal kilka gruntownych zmian, tak jak evo na 3 min cd trwajacy 5 sec odnawiajacy 20% co 1 sec, taki zapas many dalbym magom wieksza mobilnosc i survival, tzn uzywalbym blinka na arenia o wiele czesciej, 624 many za cast tak fundamentalnego skilla to jakies nieporozumienie swoja droga, mana shield musi zostac zmieniony - na 60 mialem 4k hp i 7k many moglem sobie pozwolic na okazyjne wrzucenie mana shielda, teraz 715 absorba kosztem 1.4k many w sytuacji gdy hp mam wiecej niz many...
skille aoe maga to wielki lol na arenie nie uzywam nic poza fn rank1, flamestrike juz zapomnialem gdzie mam zbindowany, channeled blizzard hehe zal.pl. flamestrike i blizzard powinny byc instant castami z jakims kilku(nasto) sekundowym cd z procem na stuna i roota odpowiednio.
do tego sheep aka najgorszy cc w grze, RENCE!
/rant off

****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 16:32 
Cytuj  
Najlepiej zrobmy z maga boga, dajmy mu jeszcze ICE/FIRE Guarda z imba dpsem i soul link...

Cd na blinka 5 sek i na frost nove tez... a i skrocmy czas castowania pyroblasta do 2 sek... no i oczywiscie instant sheep... a i 3 razy ice barier bez cd po rzad bo dwa a minutowa hipotermia to za MALO!!

RENCE!!


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 16:37 
Cytuj  
Ja bym jeszcze specjalnie dla magów dal Możliwość rozdania 90punktów w talentach :lol: z tym pyro troche przesadziłes ihmo
taki instant pyro z cd 5s był by całkiem ok xD ( ofc automatycznie odpalające sie AP z 5s cd :P )


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 656 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.