mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2007, 17:48 
Cytuj  
No zalezy. Bo jak to bedzie wygladalo, jak np. dps rollnie na to samo, co healer?

Pomijajac to, pomysl public questow bardzo mi sie podoba.

Dzieki za tak obszerne info kaikitka.

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2007, 20:09 
Cytuj  
Z tymi rollami to jest spokojnie - głównie dlatego, że przedmioty w Warhammer'ze są bardzo mocno wyspecjalizowane np. jak spadnie sword to może go używać tylko określona grupa (w jego opisie jest nawet podane jaka rasa może nosić). Nie zauważyłam ani jednej sytuacji aby ktoś rzucał Need'y na wszystko (co było na porządku dziennym w WoW'ie). Parę razy widziałam jak goście dawali Pass na niepotrzebne przedmioty. Jest to miły gest, tym bardziej, że kasa nie ma narazie żadnego zastosowania. Rzeczy, które oferują merchant'sy w obozach są paździochowate i nie warto wydawać na to ani miedziaka (przez questy idzie zebrać cały ekwipunek).
Jak już jesteśmy przy przedmiotach to dodam, że grając Witch Hunterem (a więc po stronie Order - bo to Empire) zaczęłam znajdować masę przedmiotów. Nie sądzę aby był to przypadek. Najwidoczniej Chaos ma źle ustawione listy lootu albo w ogóle ich brak. Dziś "zieleniaki" sypały mi się obficie a dzięki Public Questom mam obie bronie "niebieskie" i 1 część zbrojki też. Szkoda, że fioletowy itemek, który wypadł ze skrzynki był tarczą bo ani ja ani ten co wygrał nie mieliśmy z niej pożytku.

Ps. Screenshot z Witch Huntera - porównanie fioletowego itemka (PQ chest drop) i niebieskiego (chapter reward)


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 10:55 
Cytuj  
kaik moglabys sie odniesc do postu zamieszczonego w newsach?http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=18415&start=940
wiem ze maja pare miesiecy na poprawe ale mimo wszystko...

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 19:18 
Cytuj  
Sorki, byłam tydzień na urlopie więc nie zaglądałam tu na stronę. *Edit*

PS. Odpowiedź poniżej ;)


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...


Ostatnio edytowano 3 paź 2007, 07:13 przez kaikitka, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 19:21 
Cytuj  
gdzie sie urlopowalas Kaika ? , polecisz jakies tanie wyjazdy wrzesniowe? :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2007, 06:40 
Cytuj  
Byczyłam się w Costa Adeje na Teneryfie, a polecić mogę hotel Jardin Tropical - piękny, biały kompleks, wybudowany w stylu mauretańskim (choć niestety nie był tani :] )

Po powrocie zastałam niewielkiego patcha w Warhammerze, oto opis zmian:
Cytuj:

Daily Build Notes: 09/11/2007
Hello everyone, thanks to everyone's hard work and dedication we're happy to present today's version of Warhammer Online. This update has numerous bug fixes and updates. And most excitingly a new class has been added. You can now play a Witch Hunter for the Empire. Please try them out and let us know what you think and any concerns or issues you may have.
Again, your feedback has been invaluable to us, so please keep it coming!
Jeff Hickman
Senior Producer
Warhammer Online: Age of Reckoning

Careers Changes
All
*Sprint has been renamed to Flee, and now includes a Morale drain as part of its effect.

*Flee is now a toggled ability. The cooldown has been removed to support the roughed-in toggle functionality.

*Abilities whose build times are 1s or lower have had their Action Point costs cut in half.

*Abilities which Knockback players will knockdown monsters for 2 seconds. PvP Functionality is unchanged.

*Abilities that require an enemy target now check line of sight to the enemy before firing, including instant abilities.

*All melee and instant abilities can now be used on the move while building by as the default rule. Certain melee abilities with buildups may require you to be stationary, but that is now the exception moving forward.

*All targeted channeled abilities now require that you maintain line-of-sight to the target, or else the channel will end.

*Armor and Resist buff/debuffs have had their values increased across the board on both tactic and abilities.

Racial/Archetype
*Dirty Trick no longer requires a Greatweapon.

*Explosive Shots will no longer trigger from Grenade attacks.

*Get em, Lads! should no longer allow you to move while rooted.

*Jagged Edge's proc should no longer be defendable.

Bright Wizard
*Spreading Flames should now correctly stay grayed out unless your target is burning.

*Fireball's damage has been slightly reduced.

Choppa
*Run Em Down should no longer allow you to move while rooted.

Chosen
*Chosen Morale 'Inevitable Changing' is now a melee attack and AP restore.

*Curse Of Warped Earth now correctly snares the caster.

Hammerer
*Charge should no longer allow you to move while rooted.

Ironbreaker
*Grudge counters can no longer be removed from your buff window.

Knight
*Jousting should no longer allow you to move while rooted.

*Press The Attack! ability has been completely redesigned, and now reduces the group's AP costs by 10% while it's active.

Magus
*Disk Rush should no longer allow you to move while rooted.

*Aegis Of Yellow Fire has been slightly reworked. Instead of healing and restoring for a portion of the damage absorbed, it's now a moderate heal and flat +50 AP per each time damage is absorbed.

Squig Herder
*Abilities that require a pet will now grey out on the hotbar when you don't have a pet summoned.

*Run Away should no longer allow you to move while rooted.

*Scramblin' Quick Like should no longer allow you to move while rooted.

Warrior Priest
*All Warrior Priest abilities should illuminate and darken correctly according to their Righteous Fury requirements.

*Bludgeon will now correctly be grayed out until a player has parried.

Witch Hunter
*Is now playable

Zealot
*Fixed some under-the-hood issues with the Rituals of Fragility and Vulnerability. No changes should be visible.

Client Changes
*Some effects will have a camera shake component to them.

*Fixed possible bug in behavior of complex projectile paths.

*Fix for bug where weapon trails weren't turning off.

*Fix for bug where projectiles were pointing the wrong direction.

*The cast bar no longer changes direction if there is an attempted ability use while channeling.

*The cast bar always displays the correct name of the spell being cast (or object being interacted with.)

*Ironbreakers with the Rising Anger tactic equipped properly display grudge updates.

*HoT ticks no longer cause the player to target itself if the player doesn't have a target.

Server Changes
*The ability for effects with multiple components granting the same bonus types/values to stack has been added.

*Ablative effects should once again correctly subtract from the effect results as the target is hit.

*Changed the frequency at which the server checks for AP/Morale regen changes. Previously this was occurring once every second. This has been changed to once every 4 seconds.

*Pets set to aggressive should correctly attempt to attack nearby valid targets.

*Armor bonus effects should now correctly update to the client when the effects go on/off, reflecting in the character sheet.

*Changed the summon function so it is much more difficult to summon inside geometry.

*When switching/clearing targets while channeling an enemy targeted effect, the effect should be interrupted.

*Resolved an issue where Special and Hero monsters would aggro from unreasonably far away.

Items
*You can now only equip one of any given item purchased from a renown store.

*In a few rare cases, some player items may have changed and will no longer be useable.

*Players can open a trade window by targeting a friend, right clicking the target window and clicking 'trade' in the menu that opens.

RVR
*The Warcamp Guards in Bloodhorn for the Dwarf and Greenskin Warcamps have been modified as such:

-Frontline Warcamp Guards will now chase players for a short distance before returning to their positions.

-Warcamp guards are now Special instead of Hero status.

Tome of Knowledge
*Bestiary Tome Entries implementation begun.

*Title Rewards implemented.

Public Quests
*Empire 14 - Unterbaum Cemetery - Added several new stages, reworked monster placement and AI, changed terrain effects.

*Empire 11 - The Temple of Change - Adjusted monster placement, rescripted boss fight and added light effects to temple interior.

*Empire 16 - The Enemy Within - Re-did PQ stages, adding more cinematic elements and more intelligent mob behavior.

*Chaos 21 - Hunting the Hunters - Re-scripted all monsters and PQ stages, made better use of PQ geography and added story-telling element.

UI
*Character Creation - Beginning implementation of creation framework. This is very much a work in progress.

*New Map Point Icons uploaded.

*New Career Icons for the Witch Hunter.

*Fixed conditions overlapping counters on quest waypoints.

*Moved Death spam to Chat log.

*Removed quest choice on NPCs that only offer/complete one quest.

*Fixed issues with missing influence meters.

*Turned off access to Scenario maps outside of RVR Areas.

*Players now able to interact with items inside the quest backpack.

*Hotbars fixed for use with multiple items of the same type.

Experience Changes
*In the continuing study of experience rewards, many penalties associated with Quests and PQs have been removed. Quests and PQs will give out there full experience based on their level. PQs will still have diminishing returns for players that are above the PQ level, and will now also carry a minimum level for rewarding experience.

And Much, Much More!


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 07:13 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
kaik moglabys sie odniesc do postu zamieszczonego w newsach?http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=18415&start=940
wiem ze maja pare miesiecy na poprawe ale mimo wszystko...


Przyznam, że za pierwszym razem nie chciało mi się wklejać tego adresu a pamiętając, że ten temat był miejscem wielu dziwnych dywagacji odpowiedziałam wymijająco ;)

Jeśli chodzi o tekst zacytowany przez Ramona (ten w wersji ang.) to .. muszę się z nim zgodzić. WHO na tym etapie wygląda na grę .. prostą, żeby nie powiedzieć - dziecinną. Uproszczona grafika (która potrafi mimo wszystko przyciąć na całkiem dobrym sprzęcie), nieskomplikowana walka (używa się 2, góra 3 skilli z czego 90% walki polega na ciągłym duszeniu klawisza odpowiadającego za główny atak), questy proste jak budowa cepa (no, może poza PQ). Nie wiem, może dla fanów Warhammer'a będzie to coś bardziej intrygującego - dla zwykłego gracza, lubiącego mmorpg - tytuł przeciętny. Ze swojej strony powiem, że gra jest dla mnie za mało skomplikowana aby przyciągnęła moją uwagę na dłużej. Trochę pograłam ale nie miałam siły (ani ochoty) aby przebrnąć dalej niż 10 lvl. Nie chcę wbijać ostatniego gwoździa w trumnę WHO ale obawiam się, że mając na uwadze jak mało czasu zostało do premiery ta gra dużo się już nie zmieni. Pozostanie to action-rpg z nieskomplikowanym systemem walki, dla ludzi lubiących tłuczenie w koło tych samych mobków w ramach jednego Public Questa aby zdobyć pkt Influence i kupić nagrody (coś mi to bardzo przypomina.. :har:). Uruchomcie wyobraźnię i pomyślcie kogo takie atrybuty mogą przyciągnąć i już będziecie wiedzieli jak będzie wyglądało community WHO po premierze..


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 07:35 
Cytuj  
mm..Hiszpania , ladnie :]

co do WHO trzebaby zobaczyc jak bedzie wygladac obleganie wrogich stolic i jak bedzie wygladac cala otoczka RvR , ale bez ciekawego pve na lini levelingu to nie wyglada za dobrze , ludzie beda sie zastanawiac po 10 razy czy robic rerolla skoro leveling to takie nudy :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 08:37 
Cytuj  
No to super sie zapowiada, kolejny fall mmo :< Jedyna nadzieja w Conanie..


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 08:45 
Cytuj  
w DFO! :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 10:40 
Cytuj  
e tam to dopiero poczatek ;-p wole zeby zrobili dobre pvp niz mieli sie skupiac na robieniu pve ala wow ;-p

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 11:06 
Cytuj  
Pve ala wow to nie jest zła rzecz, zarówno solo pve jak group pve. Potrafie sobie wyobrazić gorsze wzorce.

Potwierdza się to co zawsze myslałem. Warhammer będzie standardowym produktem MMO, czyli przy odpaleniu będzie miał solidne braki. Oczywiście wydaniu będą towarzyszyły obietnice uzupełnienia braków w najblizszych paczach (jak już będzie kaska z abonamentow).

Niestety w obecnej sytuacji "obietnice poprawy" nie koniecznie przytrzymają ludzi przy grze. Szczególnie jak wyjdzie dodatek do WoW.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 11:16 
Cytuj  
na razie to zostalo pol roku albo i wiecej do wydania wiec nic sie nie potwierdza.
nie widze sensu w robienia klona wow'a, jak ktos chce dobre pve to niech gra w warcafta. w war'ze ma byc dobre pvp i starczy.
dodatek do wow -> more pve.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 11:30 
Cytuj  
Dobra, dobra... nie chce tu wywolac kolejnej bitewki wow vs wh.

Powiem Ci tylko Mendol, że do tej pory (przed WoW) każdy MMO wydawany na rynku był niedopracowany. To była normalna praktyka, na którą gracze byli przygotowani i z którą byli pogodzeni, grę dopracowywano jak już pojawiała się kaska z abonamentów.
Mam poważne obawy, że Mythic tez będzie szedł w takim kierunku.

Tak własnie zrobiło SOE z EQ2 jaki to odniosło skutek jest wiadomo.


I żeby wszystko było jasna, sam bardzo bym chciał żeby WH był swietną grą, tym bardziej, że jestem starym graczem papierowego WH. Mam jednak swoje obawy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 12:27 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
e tam to dopiero poczatek ;-p wole zeby zrobili dobre pvp niz mieli sie skupiac na robieniu pve ala wow ;-p


Sęk w tym, że tu nie chodzi o dobre pvp czy pve tylko o dobre mmorpg.. I pies w tym jest pogrzebany, że gra zbudowana na zasadach konsolowej action-rpg (ogólnie rozumiana prostota) na dzień dzisiejszy nie przyciągnie na dłużej zapalonych fanów mmorpg lecz jedynie tę grupę, od której większość z nas stroni. Jak patrzę na WHO to przypomina mi to konstrukcją Archlord'a, tylko grafika i animacja lepsza - pytanie co bardziej grywalne?


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 13:14 
Cytuj  
no Kaika jak widzisz nie masz wyboru musisz grac z nami w DFO , mimo ze znam twoja niechec do pvp to zapewnimy Ci solidna obstawe :)

ja moge nosic twoje przyrzady do szycia :wink:


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 13:43 
Cytuj  
no wow byl super dopracowany ;-)
fakt mial mniej bugow niz inne mmo ale nie byl ich pozbawiony, wiec moze nie przesadzajmy.
poza tym jak juz wspominalismy milion razy mythic ma juz na swoim koncie jeden tytul, ktory oczywiscie nie ustrzegl sie bledow jednak byl calkiem mily.
przynajmniej jesli chodzi o pvp.
nigdy nie wiadomo co bedzie na koncu, w tej chwili kazdy mmorpg ogranicza sie do uzywania kombinacji klawiszy, i tu nie sadze zeby dalo sie cos zmienic.
to samo jest w wow'ie, lotro, eve. uzywasz odpowiednich skilli w zaleznosci od sytuacji.
anyway kazdy patrzy na to ze swojego punktu widzenia, ja spokojnie poczekam i ocenie. jak zrobia hack&slash to pogram miesiac, jak cos wiecej to kto wie.
i nie sadze zeby mialo sens wystawianie ocen w tej chwili, kiedy pewnie nie ma jeszcze polowy contentu jak nie wiecej. i kiedy solo gra moze byc nudna, to juz w teamie wyglada to inaczej. jesli war zapewni fajne i grywalne pvp to mysle ze bedzie to jakas odskocznia od obecnych, co by tu nie mowic nudnych tytulow.
i nie czepiam sie wow'a bo jak gralem to mi sie zajebiscie podobal, ale pamietajmy ze wow to jest pure pve, zrobione zajebiscie ale zawsze tylko pve. jesli w war'ze pvp bedzie zrobione jak w daocu to oleje pve i bede mial fun z zabijania "zi0mkow" :-)

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 14:12 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
ja moge nosic twoje przyrzady do szycia :wink:


Szycia haftek czy szycia z łuku? Bo ja raczej w tym drugim celuję :D

Ale łuku nie oddam :P

Ps. A tak na poważnie, WHO odpuszczam do momentu wprowadzenia Dark Elfów, na razie wracam do LOTRO.


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 16:06 
Cytuj  
Gief beta key plx!

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 16:12 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):
Gief beta key plx!


Owned by hubby :] Ale jak mu się znudzi to pomyślę.. ;)


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.