mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 656 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 109
Dołączył(a): 31.08.2006
Offline
PostNapisane: 5 paź 2007, 14:04 
Cytuj  
ciekawe av zmiany
http://www.wowinsider.com/2007/10/05/ma ... patch-2-3/

**

Posty: 295
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2007, 20:19 
Cytuj  
a kiedy wchodzi ktos wie ?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 6 paź 2007, 23:41 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
z tego co pamiętam Huragan lubił płuć na wszystko a w przerwach pomiedzy tym pluciem reklamował swojego niekwestionowanego ale nieznanego nikomu na forum pvp skilla :wink:


10/10 za zdolnosci podsumowania ;)


Ja tam tylko go pamietam z pierwszych dni jak wszedl honor. Biedak wiecznie pchal sie szamkiem na pierwsza linie pod TM. Chlopaki w gildii mieli niezly ubaw polujac na byczka.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 10:41 
Cytuj  
Cytuj:
Reasonable to one person could be unreasonable to another. The honor system and arena system are fundamentally different, and their investment comparisons are offset by any number of factors. Capped out in honor points should allow you to get two or three pieces I believe.

The battleground daily quests, and additional bonus honor being given for each battleground come 2.3 should definitely help.

When season 3 begins. Patch 2.3 will be patching in the season 3 rewards, but may not mark the actual start of the season. We'll let everyone know at least a couple weeks before it's scheduled to start.

No tak. Ale czy naprawde nie latwiej jest poprostu zwiekszosc ilosc honoru za pojedynczego gracza. Powiedzmy z 10 do 100 ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 10:48 
Cytuj  
Dokładnie. Honor za zabicie goscia samemu w bg - 20, honor za zabicie goscia w world pvp - 100

Wprowadzenie nowych raid instancji oraz 5 manow w jednym obszarze - nowy BRM, oczywiscie w jakims zamknietym obszarze zeby nie bylo flying mountow

I voila jest world pvp :D


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 12:06 
Cytuj  
ja bym do każdego craftu dodał jakis składnik który występuje tylko w 2-3 miejscach w całej grze - no i tam byłoby PVP i to uzasadnione, w sumie mogliby jeszcze zrobić tak ze każdy kto nie jest z tobą w timie moze być celem ataku. A za kila bym dawał :
50honoru - 5x(twój_level - level_zabitego)

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 13:16 
Cytuj  
lepiej zeby nie dali duzego honoru poza battlegroundami, bo jak narazie najlepszy sposob na kille poza bg to exploit mostkow, balkonow, skalek w miastach i zabijanie wszystkich z miejsca z ktorego guardy moga poss...


_________________
Nat is fat

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 13:58 
Cytuj  
nat napisał(a):
lepiej zeby nie dali duzego honoru poza battlegroundami, bo jak narazie najlepszy sposob na kille poza bg to exploit mostkow, balkonow, skalek w miastach i zabijanie wszystkich z miejsca z ktorego guardy moga poss...

Guardów powinni wyjebac imo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 14:46 
Cytuj  
iniside napisał(a):
nat napisał(a):
lepiej zeby nie dali duzego honoru poza battlegroundami, bo jak narazie najlepszy sposob na kille poza bg to exploit mostkow, balkonow, skalek w miastach i zabijanie wszystkich z miejsca z ktorego guardy moga poss...

Guardów powinni wyjebac imo.


... i dac mozliwosc przejmowania banku i AH w stolicy przez druga frakcje :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 14:47 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Guardów powinni wyjebac imo.

free for all, zabijanie swoich i drop wszystkich itemow jeszcze


_________________
Nat is fat

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 15:15 
Cytuj  
nat napisał(a):
free for all, zabijanie swoich i drop wszystkich itemow jeszcze

i bedzie kuul, wow bedzie wtedy wypas, a grac bedzie 5k ludzi porozrzucanych na setkach serwerow... ;)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 15:48 
Cytuj  
nat napisał(a):
iniside napisał(a):
Guardów powinni wyjebac imo.

free for all, zabijanie swoich i drop wszystkich itemow jeszcze

Moze byc bez FFA. Ale z guardami co 10s cholernie nudno sie solo gankuje Southshore :<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2007, 17:17 
Cytuj  
updatnięty temat

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2007, 10:10 
Cytuj  
Cytuj:
Quote from: Vaneras (Source)
As many of you already know we've been working on changes designed to improve various aspects of leveling for those making their way to level 60. These improvements, available in patch 2.3 will come in many forms and should significantly contribute to a more fluid and enjoyable leveling experience .

The first notable change was to simply reduce the amount of experience needed each level by approximately 15% between levels 20 and 60. Please note that when the patch is released, characters affected by this change will remain at their current level percentage. For example, if a character had exactly 50% of the current level's total experience before this change went into effect, the character would still have exactly 50% of the current level's total experience; only now fewer points would be needed to level.

Questing plays a very large role in World of Warcraft, especially while leveling and we felt that improvements to this front were necessary as well. Experience gained for completing quests (on average) between levels 30 and 60 is being increased. The increase becomes more substantial as you make your way towards 60. Additionally, many outdoor elite mobs will become non-elites, making many quests which were previously too difficult or required a group much easier and offer the same rewards (in some cases better!). A good example of this change would be Stromgarde Keep in Arathi Highlands, which will become a solo friendly environment when patch 2.3 goes live.

We've also added approximately 60 new quests in Dustwallow Marsh. This should help players who find themselves lacking quests in the 30-40 range. The Steamwheedle Cartel is building the new town of Mudsprocket in south-west Dustwallow Marsh, so you'll have to wait until construction is complete to learn more about these changes.

We're making other improvements to pre-bc leveling dungeons that players will likely find most agreeable. The level range for most every dungeon is being adjusted so that there is a much smaller range between the level of mobs found early in the dungeon to those found towards the end. For example, Shadowfang Keep is currently designed for levels 18-25 which means that right now, players who are towards the bottom of that range (18) will find it nearly impossible to complete the dungeon, while players towards the top of the range (25) will find most of the dungeon trivial. Using our new model (similar to what you'll notice with Burning Crusade leveling dungeons), Shadowfang Keep is being retuned for levels 18-21.

We also want to make running a leveling up dungeon more worth while. In addition to increasing quest experience for dungeon quests, we're also upgrading all pre-bc dungeon boss drops to blue quality items. Some examples are listed below:

Ragefire Chasm
Robe of Evocation old: +3 Stamina, + 4 Intelligence
Robe of Evocation new: +4 Stamina, +5 Intelligence, and +5 Spell Critical Strike Rating

Deadmines
Smite's Reaver old: +2 Strength, +1 Stamina, +1 Spirit, 11.1 dps
Smite's Reaver new: +2 Strength, +3 Stamina, +2 Hit Rating, 14.5 dps

Shadowfang Keep
Robes of Arugal old: +3 Agility, +5 Stamina, +9 Intelligence, +10 Spirit
Robes of Arugal new: +3 Spirit, +5 Stamina, +9 Intelligence, +12 Spell Damage

As you can see there is much in-store for the next major content patch, particularly a number of changes designed to benefit players who are leveling a character. Though we've given you a few examples of the things to come, we think everyone will pleasantly surprised when they see the full extent of the changes discussed above.


A i PTR hopefully in this week muahahabhabasba'da


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2007, 10:59 
Cytuj  
Robe of arugal teraz ownuje :) - 12 spell dmg na 24 levelku to sporo jest


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2007, 11:28 
Cytuj  
No, no. Jestem pod wrazeniem;-)

I teraz pewnie ceny kont spadna ;-)

SvD.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 8 paź 2007, 14:36 
Cytuj  
No no....dawać jak najszybciej ten patch. Tatuś wraca do gry :]

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 06:35 
Cytuj  
Blizzard napisał(a):
PTR testing on 2.2.3 is complete. PTR will come back up when the next patch has passed internal testing and is available for public beta testing. Since we do not offer specific date targets for patches or beta tests of patches, we cannot say when that might be.

At present there is no 2.2.4 planned. A 2.2.4 could come into existence based on feedback from 2.2.3 players, but at present one is not planned and 2.3.0 is next up. Still not saying when..

gief PTR


_________________
Nat is fat

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 07:40 
Cytuj  
nat napisał(a):
Blizzard napisał(a):
PTR testing on 2.2.3 is complete. PTR will come back up when the next patch has passed internal testing and is available for public beta testing. Since we do not offer specific date targets for patches or beta tests of patches, we cannot say when that might be.

At present there is no 2.2.4 planned. A 2.2.4 could come into existence based on feedback from 2.2.3 players, but at present one is not planned and 2.3.0 is next up. Still not saying when..

gief PTR
Czy ktos tu mowil o patxhu w listopadzie kiedy ja mowilem o swietach ?

Cytuj:
We purposefully avoided major features which will likely have larger information releases, such as Zul'Aman and Guild Banks. You won't have to wait much longer though.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 07:58 
Cytuj  
ehh szkoda gadac, nie dosc ze zmiany robia tak wolno to jeszcze patch gowno zmieni


_________________
Nat is fat

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 656 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.