mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 22:31 
Cytuj  
A ja proponuje zlikwidowac freeserwery uo, bo wiecznie sa z tym wszystkim klopoty prawno/podatkowo/czepialskie,

Zrobic jeden skladny team i zainwestwoac czas i newry w projekt Worldforge.

IMHO to przy tej ilosci idei swiata nie ma szans na znalezienie idealnego emu w uo, zwlaszcza ze nie do konca wiadomo czego sie szuka, a tam i swiat i system trzeba na nowo zrobic.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 22:43 
Cytuj  
Raistlin -> Nie

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 23:36 
Cytuj  
Cytuj:
popatrz glebiej.
widzialem POL'a przez naprawde dlugi czas, widzialem NOX'a przez dluugi miesiac.
UOX'em bawilem z miesiac w domu.
dla porownania. polecam jezyk skryptow
polecam sprawdzenie stabilnosci, developerow...


Faktynie uptime rzedu 100dni brzmi szkujaco. Moze w wakacje dam druga szanse (tylko jakos od javascriptu mnie odrzuca) - a co do developerow to co jak co ale na tworcow NOXa nie moze narzekazw zadnym przypadku.

Cytuj:
Kazdy emu moze byc dobry jesli wlozyc w niego odpowiednia ilosc pracy
G


Swiete slowa.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2002, 23:38 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-22 23:31, Szerszen napisał:
A ja proponuje zlikwidowac freeserwery uo, bo wiecznie sa z tym wszystkim klopoty prawno/podatkowo/czepialskie,


Niestety marzenia scietej glowy - chociaz jakby zaczela t robic postac znana w swiatku UO (nie przymirzajac ty :grin: ) to moze by ludzie za tym poszli...

*

Posty: 135
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 01:47 
Cytuj  
Dobra jak sobie tam chcesz Admniko. Milej zabawy i szczescia na nowej drodze zycia. Niema to jak isc na latwizne :wink:. No ale takie zycie. Dyktatura widac sie liczy. Niech i tak bedzie. pa wam wszystkim

**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 06:13 
Cytuj  
Raistlin Majere napisał:
Dobra ja tam mam taki plan. Mozna zrobic glosowanie ludzi za czym sa. Tych starych ktorzy nie graja z powodu zmiany na POLA jak i rowniez tych nowych. Demokratycznie bedzie i sprawiedliwie. Niech lud przemowi. Mowie tu o tym zeby kazdy sie wypowiedzial tylko raz. Bez sensu jest sie klucic..............niech wygra wiekszosc :smile:)Aha a odnosnie pisania skryptow. Nowi GM sa ze tak to ujme "novice" w tym. Wiec teraz sie beda uczyc dopiero skryptowania na POLu. Moze zamiast tego pouczyli by sie na temat NOX-a :smile: . Oczywiscie jesli wiekszosc graczy bedzie za Noxem. I tak sie zastanawiam czy jesli naprawde wiekszosc graczy byla by za nim to czy GM-om by sie chcialo zmieniac. Moze im sie nie kciec zabardzo :smile: . A w szczegulnosci OYCA ( mojego wiecznego dreczyciela ). Ciekawe kiedy nowa ekipa sie rozbestwi. No to jak bedziemy robic te glosowanie czy nie ?

--------------------------------------------Raistlin :razz: z tymi swoimi pomyslami Szerszen byl szybszy :>

***

Posty: 505
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 13:29 
Cytuj  
Powiem jedno za polem glosowali newbie co dopiero chcieli zaczac grac na SC nie znajacc klimatu , gdy zaczeli grac widzieli same zwisy,lagi, bugi i odeszli teraz zostali tylko starzy gracze ktozy widza odnowe SC tylko przez powrot do Noxa ja w nich jestem i w 100 procentach popieram


_________________
"..and it will be a time of great strife,
when the moons are united in darkness and the dead shall walk the earth once more..."

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 14:00 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-23 00:38, fidor napisał:
Cytuj:
2002-04-22 23:31, Szerszen napisał:
A ja proponuje zlikwidowac freeserwery uo, bo wiecznie sa z tym wszystkim klopoty prawno/podatkowo/czepialskie,


Niestety marzenia scietej glowy - chociaz jakby zaczela t robic postac znana w swiatku UO (nie przymirzajac ty :grin: ) to moze by ludzie za tym poszli...


Ja to jestem maly pikus, mnie nikt nie zna... nawet gracze z OSI raczej mnie nie znaja a zreszta.. ja tu tylko sprzatam... czasami.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 14:19 
Cytuj  
Saqwa ----> Ja jestem nowy no nie :lol: :lol: :lol: , gram od pierwszego SC :lol: i na noxie byly same bugi :lol: :

- fencing [fajnie spear i short spear
zamrazaly ale to byl bug ]

- swordmanshwip [axe itp. wykradaly mane ]

- polimorfia [ nie zmieniala statow jak na
ale to tez jest na pol 94]

- magery [ kazda ciota nawet z 40 %
robila corp pora / ebolt ]

- tinkering [ naprawiony pozniej troche
przez thaxa ]

- carpentery [ podobno nie mozna bylo kega
sklecic ]

- statki

- guild stone [ potrafil pojsc tam gdzie
taunis w kapuscie zimuje ]

- ruda [ waga i mala ilosc do
wykopania ]

- poisoning [ zesrac sie mozna a i tak nie
urosnie moze w ciagu mieska
o 0.2% ]

- murderer [ potrafil sie zablokowac i
nie mijac ]

- logaut [ jak ja to lubie :lol: ]

- rybolustwo [ za duzo kasy lecz GM'i
poprawili ]

- provocation [ chyba znow dzialalo bez
instrumetu ]

- itemki [ potrafily se pojsc w
swait a szerszen
''rzeczy nie oddajemy'' ]


Reszty nie chce mi se pisac ide pogrzebac na pol'u , wiecie co fajna zabawa oglondalem tinkering prawie jak na NL'u menu , a hammer do carpa tylko nie dziala .
A wiec oto bugi [jakie znalazlem ] na pol-94 :


- lheale , heale , gheale [ nie lecza ]

- balron [zabija 1 ciosem , moj nigthmarek tez zginol :cry: ]

-carpentry [ hammer nie otwiera menu ]

-komendy Gm'a [ kilka nie dziala z pol-92 ]

A tak podsumowujac w czym jest wiecej bugow ?

Pol-94 :4
Nox :15


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: HEFAJSTOS {WK} dnia 2002-04-23 15:25 ]</font>

**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 14:29 
Cytuj  
Sorki to serw sie ladowal hammer jest ok .

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 15:51 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-23 15:00, Szerszen napisał:

Ja to jestem maly pikus, mnie nikt nie zna... nawet gracze z OSI raczej mnie nie znaja a zreszta.. ja tu tylko sprzatam... czasami.


Szerszen - cieszysz sie wiekszym uznaniem niz ci sie zdaje. (nawet na DM gracze sie zmartwili (i GMowie) jak sie dowiedzieli ze odchodzisz UO)

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 15:54 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-23 15:19, HEFAJSTOS {WK} napisał:
Saqwa ----> Ja jestem nowy no nie :lol: :lol: :lol: , gram od pierwszego SC :lol: i na noxie byly same bugi :lol: :


Z tego co na razie gadalem z ludzimi od NOXa (tworcy) czas usuniecia bugow wynosi od tygodnia do dwoch. Dokladnie po tym jak zdecydowaliscie sie na zmiane emu wyszly dwie edycje 0.7x ktore usuwaly wiekszosc dreczocych was bugow. (le pewnie byly ine o ktoych nie wiadomo). Z listy ktora wymieniles wiekszos bugow zotala zalatana z miesiac/dwa temu.

**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 16:52 
Cytuj  
Mam nadzieje ze nie fencing :lol:

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 17:17 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-23 17:52, HEFAJSTOS {WK} napisał:
Mam nadzieje ze nie fencing :lol:

Marne szanse - system walki przepisano od nowa wprowadzajac (rozdzielajac obrazenia) na : kklute,ciete,obuchowe,poison,ogien,zimno,elektrycznosc (?) - watpie aby taki bug przeszedl :smile:

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 18:25 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-23 15:19, HEFAJSTOS {WK} napisał:

- fencing [fajnie spear i short spear
zamrazaly ale to byl bug ]

// niewiem szczerze mowiac, ale to chyba dobrze ze zamrazaly...


- swordmanshwip [axe itp. wykradaly mane ]

// i bardzo dobrze

- polimorfia [ nie zmieniala statow jak na
ale to tez jest na pol 94]

// tu sie zgodze, ale to przeciez do poprawy na obu emu


- magery [ kazda ciota nawet z 40 %
robila corp pora / ebolt ]

// da sie zmienic

- tinkering [ naprawiony pozniej troche
przez thaxa ]

// niewiem

- carpentery [ podobno nie mozna bylo kega
sklecic ]

// na polu i tak narazie niedzialaja

- statki

/ sa zrobione od podstaw, na nowo

- guild stone [ potrafil pojsc tam gdzie
taunis w kapuscie zimuje ]

// zapewne tu tez, ale niebede sie klucil,
// to chyba niewielki problem prawda?

- ruda [ waga i mala ilosc do
wykopania ]

// waga, marudzisz, to tez sie da zmienic...

- poisoning [ zesrac sie mozna a i tak nie
urosnie moze w ciagu mieska
o 0.2% ]

// hehe, znasz applegatta? :grin:

- murderer [ potrafil sie zablokowac i
nie mijac ]

// znasz kogos komu minal, tutaj, na polu??

- logaut [ jak ja to lubie :lol: ]

// ee to jest wlasnie bug pola, na noxie
// bylo ok

- rybolustwo [ za duzo kasy lecz GM'i
poprawili ]

// prawdopodobnie niezbyt wielki problem...

- provocation [ chyba znow dzialalo bez
instrumetu ]

// i o to wlasnie chodzi :smile: wkurzasz ludzi
// muzyka, przeciwienstwo peacemaking

- itemki [ potrafily se pojsc w
swait a szerszen
''rzeczy nie oddajemy'' ]

// tu masz point... ale na nowej edycji
// bardzo prawdopodobne ze i to poprawione

Reszty nie chce mi se pisac

// a trzeba bylo...

A wiec oto bugi [jakie znalazlem ] na pol-94 :

- lheale , heale , gheale [ nie lecza ]

- balron [zabija 1 ciosem , moj nigthmarek tez zginol :cry: ]

-carpentry [ hammer nie otwiera menu ]

-komendy Gm'a [ kilka nie dziala z pol-92 ]

A tak podsumowujac w czym jest wiecej bugow ?

Pol-94 :4
Nox :15

// podsumowujac, to gadasz glupoty :smile: Trzeba
// bylo szukac dobrze na polu, tez bys
// niemalo znalazl np. nieda sie podniesc
// rudy (znowu), vendor nie uczy skilla (te
// dwa zostaly znalezione jakies 10 minut po
// odpaleniu pola narazie nikt nie wchodzi
// na test wiec niewiem jak dalej.)


Dalej jestem za noxem... Nawiasem mowiac, niewidziales nowej edycji, mowisz o starej, niewiesz jak to bedzie na 73...

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 20:51 
Cytuj  
Nikt nie wchodzi ja tam 1h siedzialem ale co mozna sprawdzac jak zaden NPc nie odpowiada, healera brak, straznicy nago biegaja. Jak by byl jakis Gm to by mi postac podkrecil dal troche rzeczy to bym zaczol sprawdzac co w trawie piszczy a tak bawilismy sie w Pk kto przylazl ten ginol :razz: bo i tak nic innego nie dalo sie robic a Healing dziala. A skille stoja w miejscu.

_________________
MIeczu, mój przyjacielu, gdzie jesteś, potrzebóje Cię!!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Eldorn dnia 2002-04-23 22:03 ]</font>

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2002, 21:24 
Cytuj  
Eldorn juz chyba Evil lordami zostalismy na tym nowym polu co?:)) hyhy

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.