mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2007, 23:40 
Cytuj  
Ja tam tylko troche probowalem sil w 5vs5... i jakos zawsze w dupe dostalismy gdzie byl 2x heal (my mamy jednego)...


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 paź 2007, 00:27 
Cytuj  
bo teamy 4dps sa lepsze, tyle ze w sezonie1 malo teamow tak gralo
4dps wymaga odpowiedniego setupu alock+spriest+rog/war+eshaman/fmage/2gi lock+pala/druid

no i cos nowego dla hunta
Cytuj:
Plans for a new arrow making device can be found from Sunfury Archers.
The plans for adamantite shells now create an Adamantite Shell Machine. The machine creates 200 high quality bullets at a time, with 5 charges per item.


_________________
Nat is fat

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 14:14 
Cytuj  
Cytuj:
Hunter's ranged attacks min range is now 1 yard.


Obrazek

No to chyba już nie zly buff :P


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 15:35 
Cytuj  
a tak przy okazji to dlaczego huntera tak bufuja ? Jaki jest tego powod?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 15:40 
Cytuj  
druzil napisał(a):
a tak przy okazji to dlaczego huntera tak bufuja ? Jaki jest tego powod?

reszta klas zaraz zacznie pisac, ze "GMi graja hunterami" (tak jak kiedys bylo z shamanami - kazdy ally tak klal) ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 15:45 
Cytuj  
druzil napisał(a):
a tak przy okazji to dlaczego huntera tak bufuja ? Jaki jest tego powod?

bo ssal, byl underpowered.

**

Posty: 231
Dołączył(a): 6.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 18:18 
Cytuj  
Ogólnie pomysł ze zmianą minimalnego zasięgu dla huntera jest wielka pomyłką. Fakt, że trzeba kombinować, utrzymując przeciwnika na odpowiednim dystansie był praktycznie jedynym argumentem dla którego gra ta klasą sprawiała mi frajdę.

**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 18:19 
Cytuj  
zaraz warriorzy beda plakac, ze ccha intercept na 1y :>

ponadto:

Cytuj:
Ogólnie pomysł ze zmianą minimalnego zasięgu dla huntera jest wielka pomyłką. Fakt, że trzeba kombinować, utrzymując przeciwnika na odpowiednim dystansie był praktycznie jedynym argumentem dla którego gra ta klasą sprawiała mi frajdę.


w pelni sie zgadzam.
hunter, ktorego dpsu nie bedzie mozna wylaczyc wbiegajac w melee range, z mortal strike, dispellem i cholera jeszcze wie czym (mowi sie o disarmie) to bedzie koszmar.


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 19:13 
Cytuj  
Ogar napisał(a):
w pelni sie zgadzam.
hunter, ktorego dpsu nie bedzie mozna wylaczyc wbiegajac w melee range, z mortal strike, dispellem i cholera jeszcze wie czym (mowi sie o disarmie) to bedzie koszmar.
Napisal lock...

**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 19:23 
Cytuj  
Venan napisał(a):
Napisal lock...


jak wstawie do podpisu mojego druida, to przestaniesz odpowiadac niczym plebs?


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 19:42 
Cytuj  
napisal lok :>


_________________
Obrazek

*

Posty: 88
Dołączył(a): 2.09.2006
Offline
PostNapisane: 25 paź 2007, 19:52 
Cytuj  
sorki, w zlym miejscu to napisalem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 01:48 
Cytuj  
Jason napisał(a):
Ogólnie pomysł ze zmianą minimalnego zasięgu dla huntera jest wielka pomyłką. Fakt, że trzeba kombinować, utrzymując przeciwnika na odpowiednim dystansie był praktycznie jedynym argumentem dla którego gra ta klasą sprawiała mi frajdę.

moze wlasnie dlatego pora cos zmienic skoro jedyna frajda dla ludzi w graniu hunterem byl fakt ze przeciwnika trza bylo trzymac na dystans :P

Ogar napisał(a):
hunter, ktorego dpsu nie bedzie mozna wylaczyc wbiegajac w melee range, z mortal strike, dispellem i cholera jeszcze wie czym (mowi sie o disarmie) to bedzie koszmar.

jak zrobia plaskie areny, bez zadnych kolumn, powiedzmy 150x150 yardow, to nawet moze byc z tym min range na 8 ;P

aaa... i nerf locks btw


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 07:14 
Cytuj  
Ogar napisał(a):
Venan napisał(a):
Napisal lock...


jak wstawie do podpisu mojego druida, to przestaniesz odpowiadac niczym plebs?
Niestety Panie szlachcic, poki nie wstawisz tam huntera to nie mamy w ogole o czym gadac.

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 08:28 
Cytuj  
h34t napisał(a):
Cytuj:
Hunter's ranged attacks min range is now 1 yard.


Obrazek

No to chyba już nie zly buff :P


Cytuj:
Hunter

- New range 1-41 yards for Hunter's ranged attacks has been confirmed to be a bug (tooltip error). Its actually 5-41 yards


You fail :)

D.


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 18:50 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
jak zrobia plaskie areny, bez zadnych kolumn, powiedzmy 150x150 yardow, to nawet moze byc z tym min range na 8 ;P



otoz to, ja od dawna uwazam, ze glownym problemem hunterow jest design aren, a nie klasa jako taka.

napewno popieram jeden hunterowy buff - MS @ aimed. zmniejszy to troche dominacje warriorow na arenach :>


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 20:43 
Cytuj  
Ogar napisał(a):
napewno popieram jeden hunterowy buff - MS @ aimed. zmniejszy to troche dominacje warriorow na arenach :>

niby czemu?


_________________
Nat is fat

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 21:17 
Cytuj  
Zacznijmy od tego ze nikt nie uzywa aimed na arenach.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 23:31 
Cytuj  
Zacznijmy od tego ze wogole nikt i nigdzie nie uzywa aimeda

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 23:31 
Cytuj  
no to zaczniecie


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.