Trinity (które wejdzie listopad/grudzień), to nowy engine graficzny (dla posiadających karty z pixel shaderem 3.0, dla pozostałych zostanie stary, oba nadal pod dx 9), trochę usprawnień interfejsu, trochę nowych statków i innych dupereli.
Revelations III (prawdopodobnie pierwsza połowa przyszłego roku) - to tak zwany (i z dawna oczekiwny) Factional Warfare, czyli coś na kształt WoWowego Ally vs Horde (więcej w devblogach).
Ambulation, czyli łażenie po stacjach, to jeszcze zupełnie co innego. To co jest na youtube to filmik mający ukazać ewentualne możliwości przyszłego enginu, który jest w fazie projektowej. Zresztą engine ten powstaje nie z myślą o eve, a o World of Darkness Online, który CCP ma zrobić wspólnie z White Wolfem, do eve zostanie (być może) wprowadzony niejako przy okazji, lub w ramach testów przed wypuszczeniem WoD-O.
Oby nie skończyło się tak jak z projektem lotów nad planetami (Atmospheric flight). Też na youtube jest filmik... Od 3 lat... I na razie cisza
O supporcie dx10 na razie też można zapomnieć. Silnik został przepisany na nowo (Trinity właśnie) i przejście na dx10 wymagałoby kolejnej jego modyfikacji. Może za rok.
Tyle przynajmniej wynika z devblogów, live devblogów i czatów z devsami.