mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 12
Dołączył(a): 16.11.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2007, 13:31 
Cytuj  
jedni wola ns jedni drzewek zalezy kto co lubi

**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2007, 13:31 
Cytuj  
drzewka sa gowno warte.
instant heal nie jest gowno warty.


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek


Posty: 12
Dołączył(a): 16.11.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2007, 18:34 
Cytuj  
wiesz jak rzucisz drzeka na heala albo nakogos kto castuje to moze o tym zapomniec . Przy okazji przeciwnik sra w majtki i panikuje bo nie wie co zrobic

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2007, 18:39 
Cytuj  
Aptekorz napisał(a):
wiesz jak rzucisz drzeka na heala albo nakogos kto castuje to moze o tym zapomniec . Przy okazji przeciwnik sra w majtki i panikuje bo nie wie co zrobic


?


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 758
Dołączył(a): 16.06.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2007, 20:05 
Cytuj  
Ja tam bardzo lubię moje drzewka, wiele razy mi się przydały. :-?


_________________
Obrazek

**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2007, 21:17 
Cytuj  
Aptekorz napisał(a):
Przy okazji przeciwnik sra w majtki i panikuje bo nie wie co zrobic



ja sie zazwyczaj smieje.

ps. popracuj nad czytelnoscia swoich postow, btw.


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 09:29 
Cytuj  
no w 5v5 gdzie będzie mag ew. hunt+aoe to drzewka wiele nie zrobią :cry:

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 15:43 
Cytuj  
A czy istnieje jakas szansa na tankowanie w instance 70 lvl ??Nie mowie of coz o heroicach ;p .Wiem ze druid ma problem z 3maniem agrro ale np w 10man przeciez 1 tank nie jest .Pytam bo nadal ludze sie ze jest jakas szansa na to ze nie skoncze tak jak znaczna czesc drutow (heal , rzadziej dps).Oczywiscie trza miec jakis tam stuffik zlozony i np taki earthwarden ;p (moze noob jestem ale dla mnie to cel na najblizsze tygodnie poki co:P).Healowac tez lubie ale wiadomo , kazdy szuka jakiejs odmiany:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach


Ostatnio edytowano 25 lis 2007, 11:36 przez zaboleq, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 16:00 
Cytuj  
druid to swietny tank i NIE MA problemow z agroo.
tak sie sklada, ze miski maja najlepszy TPS, wiekszy od warriorow i paladynow (na single target).

normalne instance i heroici z druidem zrobisz bez problemow.

w end gamie to juz kwestia raid setupu i encounterow, ale SSC do leo wlacznie zrobilismy z droodem MT.


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek


Posty: 12
Dołączył(a): 16.11.2007
Offline
PostNapisane: 24 lis 2007, 13:41 
Cytuj  
Druid wszedzie jest potrzebny w raidach osobiscie tankowalem grulla magderidona 3 bossow w tk(allar(addy) void astro) w ssc (hydross(addy) lucker leo fanthom morogrim) na slngle tagecie druid zajebiscie trzyma agro napiepsza niezle wiec nie masz co sie martwic o to:D Jeden minus przez cale zycie bedzisz widzial tylko dupsko swojego miska:D

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2007, 13:49 
Cytuj  
No właśnie, addy :) Na bossa mimo wszystko lepszy jest warek, co nie znaczy ze na tych prostszych druid sobie nie poradzi ;p


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 11:53 
Cytuj  
rozważania czy do tankowania lepszy druid czy warek jest równie śmieszne jak zastanawianie się czy do dps lepszy jest mag czy rogal ;)
to czy lepszy jest druid czy warek zależy od ich gearu, składu rajdu, rodzaju bitego bosa

Przewaga druida na warkiem :
(widoczna tylko przy bossach bijących mocno melee i nic nie castujaych)
1. stabilność - druid albo unika hita (dodge) albo dostaje hita zredukowanego odpwoiednio o jego armor (w end game średnia redukcja 70-75%), na poziomie Kara, Grula druid ma generalnie więcj HP niż Warek
2. Lepsze trzymanie agro - druid generuje znacznie lepsze agro wiec healerzy mogą go śmielej leczyć (HoTy idealne dla druida tanka) a DPS może śmielej dpsować.
3. Mozłiwosc przejscia w kotka po zakończeniu tankownaia swojego celu i dps pozostałych celów lepszy nież dps prot warriora.
4. Aura - jesli jesteś na bossie gdzie melee dps dostaje baty to jesłi ten melee dps będzie w Twoim team'ie to będzier się sam leczył i zrobi lepszy dps

Przewaga warka nad druidem :
1. W długich walkach warek prot uniknie większej ilości hitów więc teoretycnzie będzie potrzeba mniej heal (przynajmiej tak twierdzą moim znajomi warriorzy)
2. last stand - shield wall : druid moze powaznie ograniczyć otrzymywane obrażenia melee tylko dzięki trinkietom, warek moze ograniczyć je również dzięki talentom
3. Odporność na magię - magic dps wchodzi w druida bez res gearu jak w masło natomaist warek redukuje ten dmg i moze czasem odbić czar
4. stance dance - np na princu warek unika dzięki niemuy feara (przynajmiej tak twierdzą moim znajomi warriorzy)
5. zakożeniony w rajdujących gildiach pogląd z czasów gdy druid mógł w endgame tylko leczyć , że do tankowania warek > druid.

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 12:53 
Cytuj  
Lu napisał(a):
zakożeniony


*cough ... Kożeń ? :)

On topic - Oomkin = fun :D Straszna puszcza raz na 3 minuty zondzi !!!11oneone :)


Posty: 12
Dołączył(a): 16.11.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 16:10 
Cytuj  
Na plus druida jet to ze moze instant pullowac (moonfire fearie fire) a nie jak warior ladowac bron za to minus ze w misiu nie mozna jesc potow hs itp pierdol co zwraca zycie Ale ogolnie druid na raid 25 man jak najbardziej tak;p;p

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 16:30 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Lu napisał(a):
zakożeniony


*cough ... Kożeń ? :)

)


ić f pistu ;P

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2007, 11:40 
Cytuj  
Jaki jest mniej wiecej proc rate Omen of Clarity ?

Ninja edit: Dojechalem druidem do 60ki. Oomkina mi juz starczy (chociaz dopoki ma mane to jest naprawde fajnie, a drzewa "rzondzom") :)

Anyway przerabiam sie na kota.

I teraz pytanie - Mangle czy nie Mangle ?

Warunki: Lvluje caly czas z druga osoba. Zwykle idzie przodem i bierze initial aggro z moba. Ja -> Stealth -> Ravage -> Shred -> Ferocious i mob zwykle lezy. Czyli krotko mowiac - zawsze badz prawie zawsze moge uzywac Shred. Grajac w taki sposob zwykle mordujemy moba ponizej 10 sekund - stad nie uzywam kocich dotów. Nie pvpuje (no chyba ze jestem zmuszony :P) I powtorze pytanie - do czego mi Mangle ?

Poki co wymyslilem sobie na 60ke build w stylu 0/40/11
http://www.wowhead.com/?talent=0ZEhMsfroezbZVx0z

(idea omen of clarity zdecydowanie mi sie podoba). Z zalozeniem ze w trakcie lvlowania dorzuce 3 pkt w Natural Shapeshiftera, a reszte w Mangle, Thick Hide i Predatory Instincts.

Czy dobrze kombinuje? Wszelkie uwagi mile widziane :)

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 28 lis 2007, 13:17 
Cytuj  
"mojim staniem" :
1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle.

5 pkt "zmarnowanych" w feral agression przenieś :
** 2pkt w brutal impact (1s wiecej stuna zawsze się przyda, jeśłi bijecie we 2 to są to już 2sec a jesli potem jeszcze poprawiz misiem to masz 4sec na walkę dłuzej moba w stunie)
** 3 pkt w Predatory Instinct - podniesie Ci o 6% dmg z critów, zakładam że DPS masz 200 a crit 30%, 6%x200DPSx30% =3,6dps (co będzie odpowiednikiem 50AP)
(możesz te 3pkt w thick hide jesli cześciej będziesz tankować)

a i osobiscie 1pkt dałbym w Nature's Grasp - bardzo się przydaje kiedy trzeba się oddalić od jakiegoś melee moba/gracza.

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2007, 14:03 
Cytuj  
Lu napisał(a):
"mojim staniem" :
1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle.


No wlasnie - tylko co to znaczy dluzsza walka jesli mowimy o lvlowaniu? Bo do instancji raczej nie wlazimy (a jesli w ogole to raczej ze znajomymi 70kami w sprzecie na poziomie Merciless/T5/6. Chociaz z drugiej strony to szczerze watpie zebysmy w trakcie levelowania 60-70 zapedzili sie do jakiejs instancji. W drodze z 20-60 instancje sa wspanialym zrodlem expa z questow (5 questow w Dm, 6 w Stockades, 5 w Gnoem, 6-7 w ZF i 6 w ST) - w drodze z 60 do 70 tych questow nie ma - a jesli jest to 1-3.

Czyli w sumie dluzsze walki nie wystepuja (pomijam group questy ale ile ich jest w Peninsuli/Zangarmarsh/Terrokar/Nagrand/BEM ?

Lu napisał(a):
5 pkt "zmarnowanych" w feral agression przenieś :
** 2pkt w brutal impact (1s wiecej stuna zawsze się przyda, jeśłi bijecie we 2 to są to już 2sec a jesli potem jeszcze poprawiz misiem to masz 4sec na walkę dłuzej moba w stunie)
** 3 pkt w Predatory Instinct - podniesie Ci o 6% dmg z critów, zakładam że DPS masz 200 a crit 30%, 6%x200DPSx30% =3,6dps (co będzie odpowiednikiem 50AP)
(możesz te 3pkt w thick hide jesli cześciej będziesz tankować)


Czy to zmarnowane punkty ? Moze powiem czemu je tam wsadzilem :)
1) Zakladam, ze jesli jednak pojdziemy do jakiejs instancji to zwiekszony threat z ulepszonego Demoralizing moze byc przydatny - moze jakis theorycraft ?
2) Wlasciwie na kazdym mobie uzywam Ferocious - 15% to malo?

Brutal Impact - hmm .. w sumie nie uzywalem ani Ponuce ani Bash. Dlaczego (mowiac o PvE)? Co mi da stun ? To ze paladynka z ktora gram dostanie 1/2 strzaly mniej ? I tak co 2-3 moby wychodze z kota i rzucam jej Reju/Regrowth, wiec co za roznica ? Wydaje mi sie (chociaz oczywiscie moge sie mylic), ze grajac we dwojke lepiej maksymalizowac DPS.

Predatory Instinct - no tak, tu theorycraft sie przydaje. A jak to sie ma do zwiekszonego dmgu z Ferocious Bite?

Lu napisał(a):
a i osobiscie 1pkt dałbym w Nature's Grasp - bardzo się przydaje kiedy trzeba się oddalić od jakiegoś melee moba/gracza.


Myslalem o tym. Tylko tak sie zastanawiam - czy w ogole oplaca sie wrzucac punkt w Graspa, jesli nie zrobie go improved? Zreszta przypadki w ktorych musze sie spiesznie oddalac zdarzaja sie naprawde rzadko.

I co do Mangle - zdecydowanie widzialbym sens Manglowania ( :) ) w solo lvlowaniu .. ale w party .. jakos tego nie widze - ponownie - moze jakis theorycraft pt. Przewaga Rake + Mangle nad Ravage ? Ktos sie podejmie ? :)

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 28 lis 2007, 14:20 
Cytuj  
1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle.
po prostu w którkim encounter LotP nie da Ci za wiele, w długim lepiej mieć mangle, dla mnie logiczniejsze jest mieć mangle jako feral, feral bez mangle to taki boomkin bez moonfire ;), zresztą zawsze jak używasz claw- to tak naprawdę powinienes użyć mangle

5 pkt "zmarnowanych" w feral agression przenieś :
** 2pkt w brutal impact (1s wiecej stuna zawsze się przyda, jeśłi bijecie we 2 to są to już 2sec a jesli potem jeszcze poprawiz misiem to masz 4sec na walkę dłuzej moba w stunie)
** 3 pkt w Predatory Instinct - podniesie Ci o 6% dmg z critów, zakładam że DPS masz 200 a crit 30%, 6%x200DPSx30% =3,6dps (co będzie odpowiednikiem 50AP)
(możesz te 3pkt w thick hide jesli cześciej będziesz tankować)
punkty uważam za zmarnowane bo :
żadko grasz w misiu, więc redukcja AP przeciwnika nie jest Twoim głównym celem, zastanów się ile masz nabitych combo points kiedy odpalasz ferocious bite i jaki generujesz w ten sposób dmg
mobka stunuje się w kocie po to żeby móc sprzedać mu 2-3 shredy, które zrobią wiekszy dmg niż 1shred+1-2clawy
chyba że twój znajomy "tankuje" paladynem a Ty depeesujesz - wtedy IMO mangle+shred/shred/shred...
a i do mangle masz za Q item kótry o ile pamiętam dodaje 20-50dmg kotkowi/miśiowi do mangle
jesłi masz tankowac to thick hide (lepsza przeżywalność) i imp bash (dłuższe CC nielubianego adda) a nie jakieś nieznacznie ulepszenie demoroar'a

a i osobiscie 1pkt dałbym w Nature's Grasp - bardzo się przydaje kiedy trzeba się oddalić od jakiegoś melee moba/gracza.
ja mam i działa całkiem nieźle

btw zrób sobie tabelke dmg/energy dla poszczególnych umiejek

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2007, 14:48 
Cytuj  
Lu napisał(a):
1pkt z Imp LotP daj w mangle, bo LotP ma sens w dłuższych walkach gdzie na 100% warto już miec mieć mangle.
po prostu w którkim encounter LotP nie da Ci za wiele, w długim lepiej mieć mangle, dla mnie logiczniejsze jest mieć mangle jako feral


To moze w ogole wywalic ILotP skoro "dluzsze walki" nie zdarzaja sie, lub zdarzaja sie bardzo rzadko ?

Lu napisał(a):
[b]punkty uważam za zmarnowane bo :
żadko grasz w misiu, więc redukcja AP przeciwnika nie jest Twoim głównym celem, zastanów się ile masz nabitych combo points kiedy odpalasz ferocious bite i jaki generujesz w ten sposób dmg


Ciezko stwierdzic ;) Ostatni raz odpalalem Ferocious jakies 18 lvli temu, przed przerobieniem sie na oomkina. Natomiast teoretyzuje sobie, bo w sumie tempo zabijania mobow mamy takie samo (ok 8-10 sekund na moba). Zwykle odpalalem FB z trzech punktow (jesli szedl jeszcze 1 shred to raczej potem sie nie miescilem z FB)

Lu napisał(a):
mobka stunuje się w kocie po to żeby móc sprzedać mu 2-3 shredy, które zrobią wiekszy dmg niż 1shred+2clawy
chyba że twój znajomy "tankuje" paladynem a Ty depeesujesz - wtedy IMO mangle+shred/shred/shred


Dokladnie w ten sposob. Paladynka tankuje, ja bije. BTW - ME NOOB - wlasnie doczytalem Mangla .. konkretnie to ze to ma wplyw tez na efekty Shreda ... I to troche zmienia postac rzeczy - ale powstaje pytanie - jak to sie ma energetycznie ? W sensie - jak sie ma energetycznie (dpe)

Ravage->Shred->Shred->FB
do
Mangle->Shred->Shred->FB

Czy dobrze kombinuje, ze w pierwszej kombinacji predzej wezme aggro (ze wzgledu na ravage) i tym samym nie bede mial mozliwosci Shredowania pozniej ?

PS. Dziekuje za cierpliwosc :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.