Sillirion wystosował kolejny list do graczy. Tłumaczenie w mojej interpretacji:
Cytuj:
Jako, że patch 17.7 jest prawie gotowy do wejścia na serwery, pomyślałem, że to dobry czas, by dać graczom mały wgląd w aktualny stan Anarchy Online.
Nadchodzący update ma zawartość, którego wejścia na serwery wszyscy oczekujemy z niecierpliwością. Pracując już trochę czasu (prawie rok!) nad contentem zorientowanym na SL, fajnie było znowu zwrócić uwagę na RK, opracowując nowe linie questów.
Dawanie ludziom powodów, dla których eksplorowaliby pierwotny świat gry, jest wspaniałym uczuciem. Nie tylko dlatego, że jest to dla mnie wspaniała podróż sentymentalna! Wspaniale było patrzeć na artystów i designerów dodających życie do miejsc, w których często przebywałem w pierwszych dniach po premierze gry, i wypuszczanie ludzi do tych „starych kryjówek”.
Elementy historii Dust Brigade także bardzo ładnie się kształtują. Myślę, że zauważycie tam bardzo intrygujący rozwój. Kierunek, który obraliśmy na kilka zbliżających się miesięcy, nasz zespół przerabia na bardzo interesujący content. Bardzo satysfakcjonujące jest oglądanie planów, które zaczynają się od pomysłów, a kończą na testowaniu gotowych elementów w grze.
Z nowymi patchami przychodzą nowe itemy i nanosy, a gracze zawsze się tym bardzo interesują, więc chciałbym powiedzieć co nieco na ten temat. Kiedy przychodzi tworzyć przedmioty, musimy zmierzyć się z faktem, że choć konieczne jest zasiągnięcie opinii graczy, to często musimy się zmierzyć z sytuacją bez wyjścia! Nowe nanosy, wchodzące wraz z 17.7, są na to najlepszym przykładem. Kiedy przedmioty są ustawione pod umiejętności, jakie mają gracze, to przedmioty te często są uważane za “zbyt łatwe” do założenia i gra się “upraszcza”. Wtedy robimy przedmioty, które są na dalekim końcu tego, co możliwe, są one dla większości graczy “za trudne”. W tym przypadku trudność jest zamierzona!
Nowe nanosy są czymś, co nie może być traktowane jako rzecz nadana. Oferują taktyczne opcje dla Waszych postaci, ale tylko jeśli będziecie gotowi na zmiany jakie są wymagane do użycia ich. Wiemy, że na przykład bardzo trudne, jeśli w ogóle możliwe , jest używanie ich z wytrenowanym perkiem Notum Repulsor, ale właśnie dlatego jest to tak zaprojektowane. To wybór, który musicie podjąć na konkretnym poziomie swojej postaci. Designerzy świetnie wykonali swoją robotą i upewnili się, że matematyka się zgadza i wszystkie nanosy mogą być castowane przez daną profesję. Wymagania znajdują się w zasięgu możliwości, ale są też decyzje, które będziecie musieli podjąć.
Ale co oprócz diabelskich nanosów mamy zamiar robić? Na horyzoncie jest trochę ekscytujących rzeczy, o których myślę, że ludzie nie będą się mogli ich doczekać!
Po pierwsze, zawartość patcha 17.8. To, że 17.8 przyniesie nową instancję dla high-levelowych graczy, jest tylko wierzchołkiem góry lodowej! Instancja będzie kontynuować historię Dust Brigade. Nowy dungeon kształtuje się bardzo ładnie, i myślę, że zmierzenie się z kolejnym zagrożeniem ze strony Dust Brigade da graczom wiele przyjemności! 17.8 to znacznie więcej niż to, choć razem z tym przyniesie jeden bardzo oczekiwany aspekt gry a także zmodyfikuje inny (nie wiem czy dobrze przetłumaczyłem – Pip).
17.8 zawiera nową opcję ubierania strojów towarzyskich (social clothing – Pip). Nowa zakładka została dodana do okna ekwipunku, która pozwoli zakładać ubrania tylko dla wizualnego efektu (nie będą dodawały żadnych bonusów, tylko sam wygląd). Będą opcje, które pozwolą powiedzieć grze, który z dwóch ewentualnych rodzajów Twojego ekwipunku powinien wyświetlać: zbroję, „towarzyską”, czy kombinację tych dwu (w efekcie mając „towarzyską” nakładkę na Twojej normalnej zbroi). Coś takiego chcieliśmy wprowadzić od dawna i jesteśmy zachwyceni, gdyż nareszcie ten pomysł się ziści! Nie wydaje mi się, że imprezy na Rubi-Ka będą takie jak wcześnej! Nowa zakładka będzie miała także specjalne reguły dotyczące walki, by upewnić się, że nie będzie to nadużywane w PvP.
Jak wspomniałem ogólnie ostatnim razem, przyglądniemy się też PvP. 17.8 będzie zawierać pierwszy etap całkowitego przepisania systemu tytułów w PvP, wprowadzi osobne rankingi dla PvP solowego i teamowego. Mamy nadzieję, że będziemy w stanie dogodzić zarówno graczom preferującym pojedynki, jak i tym, którym większą satysfakcję daje akcja w grupach. Wciąż pracujemy nad nowym systemem, więc więcej na ten temat w swoim czasie. Ale myślimy, że będzie to bardzo ważna część gry, dająca ludziom dodatkowe motywacje i cele w PvP.
Chyba już słyszę jedno z Waszych pytań! Czy będą nagrody za rangi? Mówiąc krótko: nie. Kiedy wprowadzimy zmiany, nie będziemy dodawać żadnych przedmiotów-nagród za rangi, ponieważ najpierw musimy zobaczyć, jak będzie działać ten system na serwerach live i dać sobie możliwość na ewentualne zmiany w jego wyglądzie (jako, że zawsze są sytuacje, gdy gracze postępują nie tak, jak zamierzaliśmy!). Potem pomyślimy o nagrodach. To wciąż jest na deskach projektowych i jesteśmy otwarci na dodawanie specyficznych nagród za osiąganie nowych rang PvP, ale chcemy najpierw być pewni, że postęp idzie we właściwym kierunku! Kończąc ten temat, nie musicie się martwić o Wasze stare rangi, kiedy system wejdzie w życie, planujemy zachować Wasze rangi, będziecie mieli opcję, która pozwoli Wam wybrać, czy chcecie pokazać Waszą rangę solo, duelową, teamową czy też starą.
Tak więc to są najważniejsze fakty na temat 17.8, ale chciałbym wspomnieć o jednym aspekcie, na którym obecnie pracujemy w trybie „na desce projektowej”. Nie traktujcie tego jako obietnicę, ale poważnie pracujemy nad systemem, który miałby być wypuszczony razem z playfield boosterem (wybaczcie, za cholerę nie mogę znaleźć dobrego polskiego odpowiednika – Pip), który planujemy na następny rok. Mowa tu o prawdziwym interfejsie raidowym. Jak powiedziałem, niczego nie obiecujemy, ale już to planujemy i badamy, czy w ogóle da sie to zrobić, czy będzie to działało z silnikiem gry, i jak na razie wszystkie znaki są bardzo optymistyczne.
Z tego wszystkiego, nie wspomniałem nawet o stuffie na tegoroczne święta, ale szybko będziecie mogli dowiedzieć się więcej na ten temat, podobnie jest z postępem, jaki nasz zespół robi ze zmianami w silniku graficznym. Mamy nadzieje, że już wkrótce będziemy mogli zacząć pokazywanie materiałów z nowego silnika. Wciąż jest to kierunek na połowę lub koniec następnego roku (ponieważ takie rzeczy niosą ze sobą wiele testowania), ale to wszystko już zaczyna jakoś wyglądać i projekt w wersji alfa kształtuje się bardzo ładnie. Myślę, że zaskoczymy Was postępem, jaki wniesie do gry ta zmiana.
Tak więc, jest wiele interesujących dodatków, które ukażą się już niebawem. Do zobaczenia na Rubi-Ka!
Oryginał:
link