Xanth napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Oczywiscie ze X obsluguje full HD, poprostu gry sa robione w rozdzielczosciach nizszych. Zreszta na PS3 w wiekszosci tez.
Gry na X360 nie sa robione w rozdzielczosciach nizszych, tak samo jak nie sa robione na PCeta. Zauwaz, ze na PC wiekszosc gier odpalisz i w 800x600 i w 1920x1080, wszystko zalezy od tego, czy karta i monitor pociagna ci taka rozdzielczosc. Uklad graficzny X360 spokojnie ciagnie 1920x1080, wszystko zalezy tylko od monitora/tv
X.
PS. Widzialem FIFE 08 na 46" TV w 1080p i wyglada to o wiele, wiele ladniej niz moje 32" HD Ready. W ogole zreszta porownania nie ma, to tak jakby porownywac CRT do LCD
Sa 2 gry ktore natywnie renderuja do 1080p: Virtua Tennis 3 i NBA home court.
Jest jeszcze 35 gier ktore upscaluja obraz do 1080p np halo 3.
Microsoft oficjalnie nie wspomnial ze beda wspierac 1080p.
Zreszta nie wiem kto mialby robic gry w full hd skoro latwo obliczyc ze na starcie trzeba poswiecic 50% mocy gpu.
@Kabraxis
1080i to wogole jest smiech na sali i nie jest nawet porownywalne z 720p.
Heavenly sword jest w 720p 30Hz.
Najwieksza porazka jaka widzialem do tej pory jezeli chodzi o framerate to PES2008.
Aldatha napisał(a):
no nie bardzo niestety , zarowno ps3 jak i x360 sa za slabe technicznie na full hd , zazwyczaj w co bardziej wymagajacych tytulach nie wyciagaja "nawet" 720p , dobrym przykladem jest np Uncharted czy Halo 3 , te gry maja "realna" rozdzielczosc ok 600p i jest ona sztucznie podbijana zeby sie ladnie skalowalo do 720p czy 1080p
Nie to zeby halo bylo jakies wymagajace. Ewidentnie widac ze gra byla pisana na xbox1. Devsi chyba postawili sobie za punkt honoru 60fps przy 60 tys rozowych pokemonow na ekranie.
Imo nic to nie pomoglo, gra nadal jest slaba.