Serekmastah napisał(a):
Analizujac kilka istotnych kwestii zdolalem postawic teze iz Arms Dps na buildzie 33/28 z sword specem bloodfrenzy > fury spec normal 17/44 a tutaj kilka argumentow:
w armsie z 2h na 73 level bossa wymagane jest bodajze cos ponad 100 hita ratingu
dla dual wielda polecane jest 220+
Dzieki tez znaczacej roznicy mozesz sobie odpuscic maxowanie hita i zainwestowac w lepszy armor penetration/crit/ap (mniej wiecej w takiej kolejnosci do 37-38% crita buffed)(jesli sciagniesz extra ponad 3k armoru to z sunderami ferifire i curse of recclessness na bossow z 6700 armoru bedziesz walil tak jak w gamonia w orgimarze;p)
W 2.3 warrior fury zostal nieco znerfowany jesli chodzi o dmg w bossow (wczesniej to warrior arms zamiatal trashe w hyjal teraz mysle ze fury lepiej sie sprawda na aoe niz arms z sweeping strikiem improwed cleavem i imp wirtwindem) Teraz nie ma podstawowego burst dmg jakim byl deathwish (ah pamietam slynne "nadganianie" ponizej 20% na recclessness dw haste pot trinkets...)
Arms robi staly dmg na bossie jesli ktos opanuje wsadzanie slamow na granicy -0.4 +0,5 pomiedzy swingami (idealnie jest zgrac gcd na 0.4 przed swingiem
) Pamietajmy jeszcze ze wf w arms > wf w fury.
Jak kiedys bede mial chwile czasu to napisze dokladna tabelke jak wyglada procentowo dpsowanie w arms i w fury i co jak kiedy sie bardziej oplaca.
Pozdro
Serekkozak Burning Legion <innominate>
Co do hita, jesteś z Inno czyli o ile pamiętam ogólnie możesz mieć itemy z Całego Endgame. I powiem ci że mając itemy z HM/BT można mieć +200 hita bez wsadzania 1 kamyka na hit. Powiem że wtedy idzie się już wtedy raczej na cryt. Nawet na poziomie SSC/TK nie potrzeba kamyków na hit.
Ty możesz mieć więcej Apen a furry będzie mieć więcej ATP. A jeśli nastawiłeś sie wyjątkowo na apen to pewnie może mieć i więcej cryta.
To prawda może i nie ma takiego burtsa, ale właśnie pewnie o to chodziło Blizzowi (choć nadal nie pojmuje jaki był sens podmiany DW -> SS; skoro i tak większość pvp warków ma jedno i drugie nadal), dodatkowo dano nam wep mastery oraz poprawiony ww. Mając haste pot reck na <20% nadal można poszaleć, ale fakt to już nie to samo. Ale mamy teraz bardziej stabilny dps do 20% co według jest bardzo dobre. Nie ma sensu błyszczeć po 20 jak można do niej nie dożyć. I nie nieprawda ze furry dostało tylko nerfa. Był nerf ale był i boost.
Co do szamka w grupie. Ty masz mocniejsze ciosy, furry warr ma ich więcej, więc jest też więcej szans na flurry. I bez szamka dobry war nie ma problemów z rage, a z nim to aż sie pewnie mu wylewa i mógłby sprzedawać je na AH
Nie twierdze że arms ssie w PvE. wiele dobrych gildii ma jednego takiego warka, ale to dlatego by mieć debuff +4% fizycznego dmg. Choć to pewnie mają gildie które mają mocne melee.
Jakyś się nie napinał i tak warka z podobnym sprzętem ale 17/44 nie przeskoczysz. Arms PvP Furry PvE. Niestety stety