Dana napisał(a):
Karol66 napisał(a):
Dana napisał(a):
Bzdura.
to leć i skoryguj wikipedie i kilka innych podobnych źródeł
http://pl.wikipedia.org/wiki/Frames_per_secondA chodzi o to, że oko nie widzi klatek tylko światło w postaci ciągłej. Może być na monitorze 20fps czy 200, oko wszystko to rejestruje i przekazuje dalej. To tylko od mózgu zależy ile owych klatek potrzeba by otrzymany obraz był płynny (co też zależy od danego ludzia).
Bullshit. Mozg lub jego brak nie ma tu nic do rzeczy.
W zasadzie oczywiste jest ze obraz skladajacy sie z 60 migniec jest bardziej zblizony do ciaglego swiatla niz z 30.
Ponadto da sie uzywac tych samych trickow co przy produkcji filmow zeby obraz byl dla oka bardziej strawny.
Najwiecej zalezy od dynamiki sceny wiec 30fps dla FPS'ow to malo a dla mmo wiecej raczej nie potrzeba.
Sobtainer napisał(a):
Każdy pro gamer quake'a 3 grał w 640x480 i 120Hz resolution właśnie z powodów które napisałeś wyżej.
Ta. Natomiast w Crysis ilosc fps nie powinna miec juz takiego znaczenia bo afaik wykorzystuje techniki z blurem zeby walczyc z tym efektem. Jest to czysta teoria bo nie widzialem Crysisa bez spadkow ponizej 30fps.