Oyci3C napisał(a):
Aldatha napisał(a):
ram w konsoli nie powala niestety cudow nie zrobisz
No to cuda sie obcina aby komfortowo grac w gry na konsoli. Inaczej niech turlaja beret.
Miejsca w jakich wystepuja te przycinki wskazuja ze to jest raczej bug nie jakies widoczne cuda. I jest to zjawisko ktore wystepuje coraz czesciej bo w AC tez jest jeden taki bug.
Widac jest coraz wieksza presja zeby wypuscic gre z bugami na rynek.
No to niezly fail jak gierka na konsoli przycina. Przeciez to jedna z przewag jakie ma ponoc miec nad PC, ze sprzetu nie trzeba upgradowac i wszystko smiga przez kilka lat, a tu od razu falstart. Moze to wina devsow gry, ale jesli nie to slabo wroze przyszlosci x360 przynajmniej jesli chodzi o grafike.
Pomijam obiektywizm twojej odpowiedzi. Imo wszystko stanie sie jasne jak Crysis trafi na konsole. Zobaczymy na jakie i w jakiej postaci.
Teraz czas na news po przeczytaniu ktorego przeszly mnie ciarki po plecach:
Microsoft GDC Keynote To Show Off XNA?
So Microsoft are giving a keynote at GDC next month. We know it'll have something to do with Xbox Live. And it's future. But what, exactly? The give-away's in the session's title: "A Future Wide Open: Unleashing the Creative Community". Despite being around for over 18 months now, Microsoft have thus far had little to show for their efforts in nurturing small-time, indie development on the 360 with their XNA service. That's likely to change at GDC, however, with a posting on the XNA developers blog asking:
We're looking for a few 2D and 3D games created using XNA Game Studio for an upcoming opportunity to showcase the great work our community has been doing since we released the tools over a year ago. This could be the chance you and your game have been waiting for to enjoy the spotlight and anything that may come as a result.
Deadline is January 18, which puts it squarely in GDC's timeframe. There's a better than good chance XNA, and the best games small developers have so far cobbled together on the service, are going to be taking centre-stage.
Calling All Games! [XNA Blog]
Nie wiem jaki jest wasz stosunek do gier pisanych przez amatorow/hobbystow czy samego xna ale daje to nadzieje na rozwoj tego community. Mam nadzieje ze "Unleashing..." oznacza pozbycie sie dodatkowego subscription albo zastapienie go zwyklym dostepem do live.
Chociaz z drugiej strony widac tu pewien konflikt interesow, nie mogliby juz wypuszczac takiego crapu na XBLA skoro user moze sobie sciagnac lepsze gierki za darmo.
Ale teraz pisanie pod xboxa mija sie z celem bo trzeba poswiecic dodatkowy czas a potem i tak mozna sobie co najwyzej samemu pograc.