Cybot napisał(a):
@inside
Cytuj:
Pelna kontrola nad statkiem to by byla, gdybym mogl mu kazac leciec w konrketnym kierunku, regulowac kazdy system na okrecie itd.
Inside, dblclick na ekranie, w miejscu gdzie nie ma jakiegos obiektu i Twoj statek wiedziony nieznanym impulsem zacznie lecieć we wskazanym kierunku... BTW to jest w tutorialu...
Jesli klikniesz na wskazniku predkosci Twojego statku to bedziesz mogl ustalic jego predkosc... czego Ci wiecej potrzeba? W tej grze wlasnie jest sie duzo bardziej kapitanem statku... a znacznie mniej pilotem niz w grach z celownikiem na srodku ekranu.
@Mark
Generalnie masz racje, w Eve gra malo ludzi. Ssie to za duze slowo. Ta gra poprostu jest niszowa bo autorzy zapomnieli lub nie umieli do niej zrobic czesci PvE.
Grales w Homeworlda albo Nexsus ? No wlasnie, tego mi trzeba jesli chodzi o sterowanie. A jesli chodzi o szeroko pojeta mechanike walki to wiekszosc rozwiazań z NExsus >> EVE. Moze pozatym ze w EVE dodatkowo uwzgledniono tracking dzialek, wplyw eksplozji rakiet itp. Ale to naprawde margines imo.
Kapitanem to ja sie czulem grajac w NExsusa. Kiedy trzeba było przekierować energie z supprotu do tarcz bo sie okret rozpadal.., albo kazac niszczyc subsystemu okretu itd. Poprostu w takim Nexsus było to rozwiazne kilka klas wyzej i tyle. Az sie chcialo ogladac te bitwy w kosmosie.