konrador napisał(a):
Full loot brzmi fajnie, ale jest po prostu nierealny w item-based grze, gdzie equipment, nawet podstawowy, kosztuje duzo kasy i ludzie by po prostu odpadali po paru gankach + full loot, bo konczylyby im sie jakiekolwiek srodki na kontynuowanie dalszej wirtualnej egzystencji, a bez armorka, bez broni, z pustymi grey monsterkami i unkillable even-con mobs raczej niczego nie zrobia. Backpack lewt dawalby rade i open PvP serwer powinien byc. Nie sadze, zeby ustawienie mozliwosci lootowania backpackow innych graczy + przeniesienie serwerka na slabszy sprzet w przypadku zmniejszenia sie jego popularnosci po jakims czasie byloby zbyt wielkim wysilkiem finansowym, a taki shardzik moglby zachecic sporo osob do kupienia gry.
ja pojde dalej i napisze ze full loot jest nierealny w grze level-based i item-based lub kombinacje wymienionych , po prostu levelki zazwyczaj maja tak zwany hit/miss gap gdzie przy duzej roznicy po prostu gejek nas one-shootuje a my go nie trafiamy wcale , UO na poczatku tez nie byla jakas szczegolnie finezyjna bo kasowalo sie ludzi jednym combo spelli ale nie mowimy o tym , mowimy o mozliwosci jakiejkolwiek by byc w stanie dac dmg nawet jako toon startowy , to jest balans wynikajacy z skill systemu , przy zachowaniu fixed ilosci hp . Pozatym wracajac do loot to nie tylko chodzi o zdobycie broni/armorka , mozna bylo zloocic takie perelki jak kluczyki do domku czy lodeczki , skrzynki pelne regow/scrolls/gemstones itd , e eq2 czasem ktos dropnal ksiazeczke czy jakies rareski i juz bylo ciekawie , zapewniam ze duzo ciekawiej niz ciulanie jakiegos honor czy blood money i kupowanie za to sprzetu