ikona napisał(a):
Customizacja postaci jest bardzo wazna dla wiekszosci graczy co najwidoczniej umyka devsom. Mysle ze zdecydowana wiekszosc wolalaby zeby itemy byly "just for looks" kosztem radosci po zdobyciu fajniej wygladajacego armorka. Ponadto daje to mozliwosc manifestacji: przynaleznosc do gildii, jestem rebel i biegam nago.
W AO wprowadzają właśnie ciekawy system (wisi na Test Live). Nie wiem czy zdarty z jakiegoś innego MMO, ale ja osobiście pierwszy raz takie rozwiązanie widzę.
Dla swojego ubrania masz dwie zakładki. Jedna normalna, to znaczy w tym miejscu zakładasz zbroje, które będą dawać bonusy.
Druga zakładka (social tab) to miejsce takie, że armory wsadzone w nią będą wyświetlane przez grę, ale nie będą dawać bonusów. Po prostu będą przesłaniać zbroję użytkową, tak jakby założyć kamizelkę kuloodporną a na nią koszulkę.
Początkowo wszyscy myśleli, że będzie to dotyczyć tylko ubrań typu social, na przykład strój strażaka, policjanta, mikołaja (są tony czegoś takiego w AO). Taka użytkowa sprawa, nie trzeba by ściągać armora (w który wtwinkowywaliśmy się miesiąc), żeby uczestniczyć w RP evencie. Ale okazuje się, że w tą zakładkę można wrzucić dowolny armor. Generalnie stwarza to bardzo ciekawą sytuację. Mając ubah end-game armor można się napieprzać w PvP w stroju komandosa czy detektywa. Już nie mówię o tym, że niektóre end-game armory wyglądają śmiesznie. Na przykład "kaptur" agenta. A teraz będzie można sobie założyć w to miejsce jakieś zajebiste okularki. Mniam! A robienie Pande w armorze z Noob Island? Priceless.
Choć nie wiem, czy to nie stworzy pewnych problemów... Tak czy inaczej, zapowiada się ciekawie.
FunCom to FunCom, może w AoC też to wprowadzą.