mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 59  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:03 
 
Popieram Bloob'a, chociaż i tak się zastanawiam, czy skillcap 600 to nie za dużo...:smile:

*

Posty: 97
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:04 
 
Ja mysle zebysmy zostali przy 700 skillcap i 225 statcap z tego wzgledu, ze te ograniczenia wymyslili zaawansowani programisciznawcy i takie byly zamierzenia kiedy tworzyli Ultime Online.

Moze sie myle.

*

Posty: 67
Dołączył(a): 24.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:05 
 
Cytuj:
2002-05-05 13:59, Nocturno napisał:
Quinndil, healing jeszcze ujdzie, ale sorry, lumberjacking to domena drwala a nie wojownika.

Tzn. ze topor jest tylko dla drwala ,a woj z toporem to juz nie moze byc tak?
A lamberjacking dlatego ze powinnien dodawac do obrazen jezeli sie wlada toporem.


_________________
Poczuł paraliżujące uderzenie ,ostry topór przenikał jego ciało,rozdzierając je miedzy kośćmi.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 3.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:05 
 
Ja z tymi skillami hmm chodzilo mi o to czy chcecie takie staty i skille jak niechcecie to beda stare 700/225.


_________________
Widzieliście go? Rycerz chędożony! Herbowy! Trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!</

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:07 
 
Może jakiś kompromis, np. skillcap 650 :smile:.
Skoro już tu jesteś, Hans, możesz mi powiedzić czy będzie możliwość łączenia się w drużyny poleceniem /add ?

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:09 
 
Ok Quinndil, skoro władasz toporem naucz się lumberjacking, ale po co Ci wtedy fencing albo macefighting? Można z tego zrezygnować wówczas.

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:09 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:04, Hans7D napisał:
Ja mysle zebysmy zostali przy 700 skillcap i 225 statcap z tego wzgledu, ze te ograniczenia wymyslili zaawansowani programisciznawcy i takie byly zamierzenia kiedy tworzyli Ultime Online.

Moze sie myle.


nie bedziesz sie mylil, jesli nie dodacie nowych skilli. skillcap na poziomi 700 zostal stworzony dla ilosci skilli zrobionych przez tworcow uo. jesli dodacie te skille, to chyba logicznym jest, ze skillcap tez musi pojsc w gore. ja proponuje zwiekszyc go o 100


_________________
Diabeł jest optymistą, o ile sądzi, że może to uczynić ludzi gorszymi.

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:13 
 
Może i to dobre dla maga, ale po co zwiększać skillcap graczom, którzy i tak nie wykorzystają nekromancji, a zamiast tego będziemy mieli świetnych łuczników strzelających upieczonymi rybami...

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:14 
 
Cytuj:

nie bedziesz sie mylil, jesli nie dodacie nowych skilli. skillcap na poziomi 700 zostal stworzony dla ilosci skilli zrobionych przez tworcow uo. jesli dodacie te skille, to chyba logicznym jest, ze skillcap tez musi pojsc w gore. ja proponuje zwiekszyc go o 100




hm o 100 czyli 800 ? wedlug mnie to lekko za duzo ja zostawilbym 700 bo przeciez nie zrobimy zaraz wszyscy postaci ze skillami na 700% przyklad jezeli magery bedzie roslo rzeczywiscie tak wolno jak mowia to logiczne ze minie duzo czasu zanim osiagnie 100% ja proponuje zo0stawic 700% i po okresie okolo 4-5 miesiecy sprawdzic jak beda wygladac skille graczy jesli beda roslo wolno nie zwiekszac a jesli tu juz wiekszoc ma okolo 650% juz to zwiekszyc do 750-800 max ale nie wiecej

*

Posty: 57
Dołączył(a): 26.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:14 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:04, Hans7D napisał:
Ja mysle zebysmy zostali przy 700 skillcap i 225 statcap z tego wzgledu, ze te ograniczenia wymyslili zaawansowani programisciznawcy i takie byly zamierzenia kiedy tworzyli Ultime Online.

Moze sie myle.


Moim zdaniem Hans ma racje - robienie wiekszej ilosci skillcapa i stat capa niz to jest w normalnej Ultimie nie ma sensu, nie powinnismy robic z SoA jakiegos sharda gdzie mozna grac postaciami-herosami-wszechmogacymi. To odpada, zostana tacy gracze jak KS :razz: a ci ktorym blizszy jest klimat oparty na interakcji z innymi postaciami pojda se do ZS np.


_________________
Templum

*

Posty: 67
Dołączył(a): 24.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:15 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:09, Nocturno napisał:
Ok Quinndil, skoro władasz toporem naucz się lumberjacking, ale po co Ci wtedy fencing albo macefighting? Można z tego zrezygnować wówczas.

Oczywiscie jezeli wybierzesz fencing lub macefighting to ze skilla lamberjacking mozna zrezygnowac.


_________________
Poczuł paraliżujące uderzenie ,ostry topór przenikał jego ciało,rozdzierając je miedzy kośćmi.

*

Posty: 57
Dołączył(a): 26.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:16 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:14, Testament napisał:
Cytuj:
hm o 100 czyli 800 ? wedlug mnie to lekko za duzo ja zostawilbym 700 bo przeciez nie zrobimy zaraz wszyscy postaci ze skillami na 700% przyklad jezeli magery bedzie roslo rzeczywiscie tak wolno jak mowia to logiczne ze minie duzo czasu zanim osiagnie 100% ja proponuje zo0stawic 700% i po okresie okolo 4-5 miesiecy sprawdzic jak beda wygladac skille graczy jesli beda roslo wolno nie zwiekszac a jesli tu juz wiekszoc ma okolo 650% juz to zwiekszyc do 750-800 max ale nie wiecej


No z tm sie moge zgodzic.


_________________
Templum

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:18 
 
A będzie można sobie swobodnie obniżać konkretne umiejętności?

*

Posty: 57
Dołączył(a): 26.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:20 
 
Cytuj:
2002-05-03 13:48, Yerpen napisał:

[...]
- Dzialajacy skillcap - teraz sami mozecie w dowolenej chwili przy przejrzystym i czytelnym menu obnizac sobie wartosc skilla do wpisanej wartosci.
[...]


nie no jak tak bedzie to spox :smile:


_________________
Templum

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:20 
 
Ja uwzam tak skillcap 750 stat/250...niechce mi sie tlumaczyc dlaczego.:smile:

*

Posty: 97
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:22 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:18, Nocturno napisał:
A będzie można sobie swobodnie obniżać konkretne umiejętności?


Tak, ale jeszcze niewiadomo jak przerobimy to.
Ale raczje bedzie mozna

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:22 
 
Dokładnie Templum, skoro skillcap będzie działał, to w takim razie 700 to jest maks.

*

Posty: 57
Dołączył(a): 26.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:24 
 
Nie widze tu zadnej potrzeby robienia wiecej skillcapa niz 700 :smile:


_________________
Templum

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:25 
 
A jak i tak byłbym za obniżeniem do 600, ale ostatecznie się zgodzę na 700 :smile:

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:29 
 
NO skoro ci 700 wystarczy to sobie tyle zostaw nik ci nie karze 8 skilla na sile rozwijac ja dla mnie mozesz miec jeden na 100 a reszta na zero, czemu inni maja cierpiec bo tobie wystarcza 600 to tyle ma byc. JA chce zeby byly 2 miesiace nauki a 10wakaci co ty na to tak ma byc bo mi to wystarcza.

Moze glosowanko walniemy
700
wiecej niz 700


_________________
Powstał z popiołów jak feniks, powstał żeby siać zniszczenie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 59  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.