mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 59  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 57
Dołączył(a): 26.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:29 
 
nie oplaca sie obnizac biorac pod uwage np kowala:

bs
mining
macefighting
parry
anatomy
tactics

i jeszcze trzeba doliczyc potrzebne lore & knowlegde. wiec minimum, a jednoczesnie maximum to 700 skillcapa.


_________________
Templum

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:30 
 
albo zrobcie tak jak jest na nl, ze im dluzej grasz tym wyzszy jest skill i statcap. na poczatku zrobcie 600 i 200, a np. po 100 godzinach spedzonych na servie stat w gore o 5 a skill o 50. grajac srednio po 5h dziennie wzroslyby po 20 dniach grania. to mogloby byc ciekawe


_________________
Diabeł jest optymistą, o ile sądzi, że może to uczynić ludzi gorszymi.

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:31 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:22, Nocturno napisał:
Dokładnie Templum, skoro skillcap będzie działał, to w takim razie 700 to jest maks.


nie zgodze sie z toba ,gdyz jesli dojda nowe skille dla maga to on za chiny nie bedzie dobry ev in magery nekro itd ja uwazam ,ze na poczatku 700 a pozniej w razie wypadku 750-800 tworcy UO nie zakladali dodawanie skilli o tym trza pamietac

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:31 
 
jak bede mogl se swobodnie obnizac skille,to 700 wystarczy..inaczej zdarze sie czegos nauczyc,a zachwil estanei sie to nei potzebne

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:32 
 
20 dni do 600 nie dojdziesz normalan gra, ja juz kiedys o tym pisalem, o wzroscie skillscapa w miare gry.


_________________
Powstał z popiołów jak feniks, powstał żeby siać zniszczenie.

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:32 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:30, gallahad napisał:
albo zrobcie tak jak jest na nl, ze im dluzej grasz tym wyzszy jest skill i statcap. na poczatku zrobcie 600 i 200, a np. po 100 godzinach spedzonych na servie stat w gore o 5 a skill o 50. grajac srednio po 5h dziennie wzroslyby po 20 dniach grania. to mogloby byc ciekawe




zgadzam sie z toba calkowicie

***

Posty: 666
Dołączył(a): 22.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:37 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:30, gallahad napisał:
albo zrobcie tak jak jest na nl, ze im dluzej grasz tym wyzszy jest skill i statcap. na poczatku zrobcie 600 i 200, a np. po 100 godzinach spedzonych na servie stat w gore o 5 a skill o 50. grajac srednio po 5h dziennie wzroslyby po 20 dniach grania. to mogloby byc ciekawe



Jestem za a nawet przeciw :lol:


_________________
Serro Carres rząda dostepu do morza!!!!!

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:37 
 
Ale wzrost skillcapa zwiazany z czasem grania i tak doprowadzi do tego, że w końcu będą sami bogowie, a biorąc od uwagę niektórych graczy, to współczuję newbee którzy się pojawią po jakimś czasie.

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:42 
 
Wiesz da sie tak zrobic ze ten wzrost bedzie wolniejszy od czau w jakim bedzie mozna to nabic, a to tez moze byc ogranicone np do 900. I naprawde zeby miez te 900 to czeba by grac bardzo dlugo.
A ze ma sie przewage nad newbee to normalne, oni sa nowi a ty jestes zawansowany i o to chodzi o to ze taki newbee jak przychodzi to czuje respekt przed graczami ktorych wszycy znaja i ktorzy ze sztyletem na smoki chodza ( zartowalem to akorat nie powino byc realne).


_________________
Powstał z popiołów jak feniks, powstał żeby siać zniszczenie.

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:44 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:37, Nocturno napisał:
Ale wzrost skillcapa zwiazany z czasem grania i tak doprowadzi do tego, że w końcu będą sami bogowie, a biorąc od uwagę niektórych graczy, to współczuję newbee którzy się pojawią po jakimś czasie.


wtedy nalezy podpakowac potworki takie jak smoki demony ,a nie zombie jaki smiertelnik sam na klate wziolby smoka? neeee skillcap 800 wystarczy

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Testament dnia 2002-05-05 14:45 ]</font>

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:46 
 
skillcap ,ktory rosnei z czasem grania?..hyh to nei przejdzie ,bym gral tyle ze mialbym skillcap 2000:P

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:47 
 
To jest w sumie interesujace rozumowanie Eldorn. Jeżeli faktycznie po baaardzo długim czasie grania skillcap by urósł, ale nie do 2500, tylko tak jak podałeś do 900, to urozmaiciło by to grę nie psując zarazem klimatu. A może wystarczyłby wzrost do 800 tylko? :smile:
Co do newbee, chodziło mi o to, że sam na pewno wiesz jacy są niektórzy gracze. Jedni z chęcią pomogą, a znajdzie się jakiś zakompleksiony 12-latek, któremu sprawia frajdę zabicie gracza niedorównującego mu w najmniejszym stopniu.

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:53 
 
Ja mam 18 lat i tez mi to czasem frajde sprawia :lol: ale bije tylko tych co pyskuja.


_________________
Powstał z popiołów jak feniks, powstał żeby siać zniszczenie.

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 13:55 
 
Logiczne, że jak się jakiś za bardzo wymądrza, to trzeba go szacunku nauczyć :smile:

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:03 
 
eldorn proponuje wrocmy na POL'a 94 :smile:))

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:07 
 
czy dzisiaj dnia 05.05.2002 zostanie uruchomiony SoA ?

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:12 
 
Czy fakt, że serwer i łącze pozostanie z SC pociąga za sobą to, że nie zmieni się adres i port serwera?

*

Posty: 85
Dołączył(a): 3.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:22 
 
Cytuj:
2002-05-05 15:07, Testament napisał:
czy dzisiaj dnia 05.05.2002 zostanie uruchomiony SoA ?

Raczej nie.


_________________
Widzieliście go? Rycerz chędożony! Herbowy! Trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!</

*

Posty: 52
Dołączył(a): 11.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:25 
 
wiecie co? ja chyba tym postem rozwiaze wszystkie problemy i spory :smile:

wyjebcie skillcapa i statcapa, przyrost skilli i statow na maX. dlaczego? ano dlatego zeby sobie pograc, bo za gora 40 dni postacie i tak zostana skasowane - smutne ale prawdziwe. tradycji stanie sie zadosc...

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:28 
 
Zgadzam sie z Eldornem, Nocturno, ty czaami sie zdaje ze jestes pojebany, sorry, all wy dajecie se skille, zakldajac ze kazdy rozwnie na 100%, a co jezeli wooy ma 7 skilli zajetych i np chce se troche pograc (30%), pogotowac dla przyjemnosci (40%) i cos jeszcze, a niech ktos mi powie, jaki kowal wytrzyma przez zalozmy 5 miechow grania TYLKO PRZY KOWADLE, a 50% walki jak mowi nocturno to gowno, bo go noob zajebie, majac 60-65 co nie trudno jest zrobic, w sumie to moze teraz beda tinkerzy itp. ale jezeli w poznijeszej facie grty nie beda mogli byc dobryimi wojami i se chodzic na smoki, tylko na head lessy to odejda z sharda, pojda se tam gdzie moga byc wojem i przy okazji umazonym kowalem, bo jak ma sie 100% bs to nikomu sie nie chce zapieprzac dalej po 6h dizennie kuc dla przyjemnosci, bo wszttko sie nudzi a sleczenie nd kowadlem raczje syzbciej niz adrenalina jak sie walczy ze smokiem, zdobywa lupy itp. Jestem za skjillcapem 750-800 jakby co, jezeli Nocturno lub reszta jest za 500-600 no to niech sobie rozwnie do 500 a potem all skille zablokuje, maja problem biedacy...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 59  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.