mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 85
Dołączył(a): 3.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:29 
 
Cytuj:
2002-05-05 15:25, Taunis Deluxe napisał:
wiecie co? ja chyba tym postem rozwiaze wszystkie problemy i spory :smile:

wyjebcie skillcapa i statcapa, przyrost skilli i statow na maX. dlaczego? ano dlatego zeby sobie pograc, bo za gora 40 dni postacie i tak zostana skasowane - smutne ale prawdziwe. tradycji stanie sie zadosc...

A jak sie to niestanie dajesz mi 100000000000tysiecy zlotych ok?


_________________
Widzieliście go? Rycerz chędożony! Herbowy! Trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!</

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:33 
 
No to skoro cię nudzi ślęczenie przy kowadle, to sobie zrób wojownika, kto ci broni. A per 'pojebany' to się możesz zwracać do swojich kumpli Drizzt, ja do nich na szczęście nie należę.

*

Posty: 52
Dołączył(a): 11.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:34 
 
wiadomosc byla niecenzuralna :razz:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Taunis Deluxe dnia 2002-05-05 15:36 ]</font>

*

Posty: 97
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:36 
 
Cytuj:
2002-05-05 15:25, Taunis Deluxe napisał:
wiecie co? ja chyba tym postem rozwiaze wszystkie problemy i spory :smile:

wyjebcie skillcapa i statcapa, przyrost skilli i statow na maX. dlaczego? ano dlatego zeby sobie pograc, bo za gora 40 dni postacie i tak zostana skasowane - smutne ale prawdziwe. tradycji stanie sie zadosc...


Postacie nie beda kasowane.
Teraz sa kasowane z powodow technicznych, chcielismy je zostawic ale niestety sie nieudalo. :/


_________________
http://www.comerzled.pl

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:38 
 
powiem tak: w uo chodzi o to, zeby "wczuc" sie w swoja postac, identyfikowac sie z nia, a wreszcie stac sie nia. niestety, posiadanie 1 postaci do walczenia, 1 do kucia, 1 do czarowania, 1 do robienia miksturek itd. psuje caly klimat gry :sad:. chcialbym, aby ograniczono liczbe dozwolonych postaci na koncie do 1 gora 2 i wprowadzenie w zycie, badz mojej propozycji o stopniowym wzroscie capow, badz ustawienie skill na 800


_________________
Diabeł jest optymistą, o ile sądzi, że może to uczynić ludzi gorszymi.

***

Posty: 666
Dołączył(a): 22.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 14:40 
 
Cytuj:
2002-05-05 15:28, Drizzt Do'Urden napisał:
i cos jeszcze, a niech ktos mi powie, jaki kowal wytrzyma przez zalozmy 5 miechow grania TYLKO PRZY KOWADLE...



Hmmmm..... wiesz , ja bym wytrzymał :lol:

Skillcap 700 starczy 750 maX , to moja skromna opinia , a jako naczelny kowal na SoA , bo nie przypominam sobie żeby ktoś inny się zaddeklarował kowalem na 100% żądam zostawienia rudy , bo ja pamiętam osoby które niechciały i te osoby raczej nic odemnie niedostaną nawet za kasę :mad:

Po SC już każdy ma dość kupcia i kopania a ja się w to wkręciłem i moim celem będzie zostać najlepszy kowalem :cool:

*

Posty: 85
Dołączył(a): 3.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 15:04 
 
Oglaszam zeby juz niebylo sporow z skillcupem i statcupem : SKillcup bedzie wynosil 700 a stat cup 225.


_________________
Widzieliście go? Rycerz chędożony! Herbowy! Trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!</

*

Posty: 190
Dołączył(a): 2.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 15:13 
 
No i bardzo Dobrze Gorg. KOniec na temat Statów i skilli topic zamknięty. Co do tych rud to mnie rozbraja że wcześniej wypowiadalo sie kilka osob które praktycznie wogóle kowalami nie grało :smile:
NO last kwesztion, kiedy server SoA ruszy????? w poniedziałek???????


_________________
..Fear of the dark...

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 15:19 
 
Cytuj:
2002-05-05 16:04, Gergoroth napisał:
Oglaszam zeby juz niebylo sporow z skillcupem i statcupem : SKillcup bedzie wynosil 700 a stat cup 225.



I dobrze :razz:

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 15:21 
 
Cytuj:

2002-05-05 15:28, Drizzt Do'Urden napisał:
i cos jeszcze, a niech ktos mi powie, jaki kowal wytrzyma przez zalozmy 5 miechow grania TYLKO PRZY KOWADLE...
-----------------------------
Odpowiedz Shinjiego:

Hmmmm..... wiesz , ja bym wytrzymał :lol:

Skillcap 700 starczy 750 maX , to moja skromna opinia , a jako naczelny kowal na SoA , bo nie przypominam sobie żeby ktoś inny się zaddeklarował kowalem na 100% żądam zostawienia rudy , bo ja pamiętam osoby które niechciały i te osoby raczej nic odemnie niedostaną nawet za kasę :mad:

Po SC już każdy ma dość kupcia i kopania a ja się w to wkręciłem i moim celem będzie zostać najlepszy kowalem :cool:



Shinji ja mowilem o ludziach zdrowych na umysle :smile:, zostane psychiatrta, to lepsze niz rybak :grin:

*

Posty: 105
Dołączył(a): 28.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 15:46 
 
Pytanko apropos budowania domów: jakie umiejętności będą konieczne? Carpentry czy/i tinkering? A może będzie jakaś osobna?

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Nocturno dnia 2002-05-05 16:51 ]</font>

*

Posty: 97
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:05 
 
Narazie nic nie jest konieczne.

***

Posty: 666
Dołączył(a): 22.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:10 
 
[/quote]

Shinji ja mowilem o ludziach zdrowych na umysle :smile:, zostane psychiatrta, to lepsze niz rybak :grin:
[/quote]

Hehehehhehe..... w końcu ktoś zawaużył że nie jestem normalny :razz:

A jak chcecie zobaczyć jaki zemnie świr wejdzie na topic o rudach :grin:


_________________
Serro Carres rząda dostepu do morza!!!!!

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:20 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:29, Templum napisał:
nie oplaca sie obnizac biorac pod uwage np kowala:
bs
mining
macefighting
parry
anatomy
tactics

i jeszcze trzeba doliczyc potrzebne lore & knowlegde. wiec minimum, a jednoczesnie maximum to 700 skillcapa.

Mam pytanie.. po co KOWALOWI, anatomy?? juz tactics sie niebede czepial...

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:23 
 
Anatomy dla dmg, zzbrac smokoowi 1hp za cios to troche malo... :smile:

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:26 
 
Cytuj:
Jestem za skjillcapem 750-800 jakby co.


ekhem to ja powiedzialem :smile:

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:30 
 
Cytuj:
2002-05-05 17:20, bloob napisał:
Cytuj:
2002-05-05 14:29, Templum napisał:
nie oplaca sie obnizac biorac pod uwage np kowala:
bs
mining
macefighting
parry
anatomy
tactics

i jeszcze trzeba doliczyc potrzebne lore & knowlegde. wiec minimum, a jednoczesnie maximum to 700 skillcapa.

Mam pytanie.. po co KOWALOWI, anatomy?? juz tactics sie niebede czepial...



za pewne sie pomylil a chcial napisac
Arms Lore

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:33 
 
Od tego jest tactics, do KUCIA, bo od tego jest kowal anatomy nie potrzebne... Wiesz rownie dobrze moge zrobic tak:
bs
arms lore
tactics
maceftg
magery
eval int
necromacy

I mam najlepszego mozliwego kowala/sredniego woja/bardzo dobrego maga/nekromante
.....
Widzisz, juz przy 700 jestes w stanie zrobic kowala/maga i wcale zle ci niebedzie... Pozatym panowie... No Kowal/mag , na sc takich 5 biegalo...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:35 
 
Cytuj:
2002-05-05 12:15, Karanira napisała:

Oyci3c -> a kto swego czasu marudzil o polaczeniu shardow w Polsce, jak to byloby dobrze, fajnie i wspaniale....
A teraz jak jest szansa zrobienia kroku w dobrym kierunku to ujadac zaczynasz.
Czego ci szkoda ? Nazwy "Strefa Cienia", czy moze tego, ze nam sie uda bez twojego udzialu ?
Znasz to powiedzenie ?
"Psy szczekaja, karawana idzie dalej" ?


Tak kotku, tylko my mielismy ogromne lacze, potezny sprzet i mase ludzi do dyspozycji (to, ze sie dwie, trzy osoby poklocily to juz inna bajka)... wy macie gowno i z jeszcze wiekszym gownem sie laczycie... hehehe nie moge z ciebie, naprawde. Na sile doszukujesz sie jakis argumentow zeby mi cos dopowiedziec (patrz dawny post ze na neverlands nie ma lagow to i tu nie bedzie, tyle ze tam mega lacze a tu..). Wez zmien profesje.
I prosze mi tu powiedzonkami nie wyjezdzac ukazujac jaka ty jestes elokwentna i w ogole. Dobrze?

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 16:36 
 
Cytuj:
2002-05-05 14:03, Nocturno napisał:
Popieram Bloob'a, chociaż i tak się zastanawiam, czy skillcap 600 to nie za dużo...:smile:


Wrrrrr... denerwojesz mnie juz wiesz? Jesli ty chcesz sobie wycwiczyc tylko 3 czy 4 skille to nikt ci nie broni, ale jesli ja zrobie sobie kowala, to niechcialbym do usranej smierci tylko kuc i kopac bo to nie na tym polega. Mysle ze skillcap: 700 to absolutne minimum a sam proponowalbym 800. Co do statcapa to mysle ze 250 starczy dla kazdego.


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.