Koleś napisał(a):
Ja grałem bez moda i jakoś dałem rade, ale rzeczywiście ciężka sprawa z tym udźwigiem.
Ciekawi mnie czy po zniszczeniu Świadomości Z zona wróciła do "normy" i zniknęły anomalie.
O tym akurat bedzie sie mozna przekonac jak wyjdzie Stalker - Clear Sky.
A co do modow to IMO to gra az sie prosi o zmodowanie.
Nie tylko kwestia udzwigu ale i detekcji (glownie chodzi o kat widzenia i glosnosc z jakiej widza Cie NPC), mozliwosc uzywania samochodow, naprawianie sprzetu, szybkosc niszczenia sie sprzetow (szczegolnie zbroi), respawny NPC (ala mmorpg - czyscisz camp z bandytow i po jakims czasie moga sie tam pojawic neutralni stalkerzy, zwierzeta etc), poprawione AI (glownie ludzkich przeciwnikow bo zwierzeta maja zdecydowalnie lepsze defaultowe AI) etc etc etc.
Pamietam ze dlugo eksperymentowalem z modami ale finalnie udalo mi sie zrobic sobie gierke w ktora tluklem chyba z miesiac. Odblokowalem te rejony ktore byly blokowane przez glowny watek fabuly plus sciagnalem chyba 3x tyle nowych questow ile bylo defaultowo w grze i zabawa byla naprawde przednia.