LOL, jaki Bullshit
Brawo SE, Sekkanoki, no ja pierdole, co update to boost SAMa, zamiast rownowazyc wartosc melee jobow na HNMach to SE zdecydowalo cala reszte spuscic z kiblu :/ Ale spoko - moze to Sekkanoki bedzie ponizej 37 lvlu
Retaliation, come on - jesli to Counter ma dzialac jak kazdy inny counter to i tak bieda. WAR i tak sie skryje za cienami, a na Counter nikt nie bedzie liczyl. Jedyne co cieszy to glupkowaty penalty.
Absorb-ACC sie spodziewalem, nawet Kalci o tym mowilem, zapewne SE doda niedlugo rowniez Absorb-Buff albo cos takiego. Pure SE+BW DRKom to sie nie przyda, ale dla Dedicated DRKa to bardzo fajna sprawa
SE+BW DRK zapewne bardziej by chcial jakis pozadny HP+ i acc+ food.
Elemental Siphon yay ^^ Ciekawe jak skuteczne to bedzie i czy rodzaj elemelka bedzie mial wplyw na ten 'Aspir'. No i ciekawe czy MP sie rekompensuje, elemelki to najbardziej MP-zerne avarki. Jednak wolalbym jakis boost do Blood Pactow, MP na SMN to naprawde nie problem, nawet dla Elvaana.
Cap na Haste mnie nawet cieszy, troche mialem juz dosc tej calej otoczki wokol Haste buildow. Choc z drugiej strony zapewne zostalo to wprowadzone tylko po to zeby zatruc dupe RC i Apoc DRKom
i nie bedzie mialo wplywu na zwykly TP Burn setup, a KC wroci tam gdzie jego miejsce.
Ale podobnie jak Ator, tym bardziej cieszy mnie BZ.
Jesli cos powtarzam to sorki, nie czytalem postow poza pierwszym^^;
EDIT: LOLEmperor Band, co za badziew, 3 uzycia i do ponownego zaladowania