Cytuj:
wieksza rodzielczosc wymaga nie tylko ramu na grafie ale tez mocniejszy procek i dobrego przeplywu strumienia danych, jesli sie tego nie pilnuje to potem jest whinowanie ze mam 8800gtx
Głupoty imo. Wiekśza rodzielaczość wymaga:
a) Wiekśzej ilosci jenostek ROP, w których zadaniem jest składanie obrazu do kupy i nakładanie ostanich efektów (AA i Aniso)
Procesor odpowiada tylko i wyłacznie za składanie geometrii sceny (wlascwie to odpowiadał teraz karty graficzne maja Geomtry Shadres, które to zadanie przenosza na karte graficzna), + liczenie fizyki, + inne takie pierdółki które nie maja nic wspólnego z wyświetlaniem grafiki.
Wiekszoa rodzielczosc ustawia sie wlasnie po to zeby jak najmocniej obciążyć karte graficzna.. na karte graficzna :E.
Aha jakby ktos nie wiedział, za wszelkie operacje na teksturach odpowiadaja jednostki teksturujace (kiedy kilka takich przypadało na kazdego ROP, teraz na streming processors w G80 i R700).
Cytuj:
Większa rozdzielczość = większe tekstury afaik.
Wieksza rodzielczosc,... to uwaga <werble> wieksza rodzielczosc!
Tekstury sa takie same tzn. to zalezy od tego jakie wybierzesze (w ustawieniach grafiki czy gdzies tam), przy duzych rodzielczosciach wszystko jest poprostu odpowiednio skalowane, przez karte graficzna. faktem jest ze im wieksza rodzialka, tym scena (jedna klatka), potrzebuje wiecej ramu (wiecej informacji jest zawartych), ale tekstury obiejatosciowo dalej sa takie jakie byly na poczatku (wkoncu to tylko pliki, które pozniej poddaje sie transofrmacja),
IMO idzcie wy poczytać troche o budowie i działaniu a nie wysuwacie wnioski z kosmosu :E