Może mają jakieś problemy z billing systemem? 2 dni temu doładowałem konto na 30 dni, przedtem nie używałem tej karty do płacenia za wowa, tylko pre paidy. Na drugi dzień dostałem e maila, konto zamrożone proszą żebym wytłumaczył do ilu kont używam karty. Odpisałem im dowód że to moja karta itd iiiiiii już prawie 3 dzień czekam, mam nadzieje że coś z tego będzie.
EDIT: coś na mmo-champion piszą o problemach payment systemem, ale to chyba nie o tym
Cytuj:
Thundgot also posted a small message for people experiencing problems with the payment system.
Quote from: Thundgot (Source)
"The error message "Limit of 3 Payment Attempts Reached" is incorrectly given when the payment data is rejected by the payment system. Reasons for this can be mistyped information or using a card which is not valid for payment."
"I just wanted to clarify that we said mistyped information or using a card which is not valid for payment can be a reason for the error, not that it definitely is. We did not mean to blame you for making typos. The key part is that the payment is rejected by the payment service (normally the bank rejecting the payment request) after the data is sent from our site." (Source)