mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 01:52 
 
A co, za malo raidow ? Za malo grindu ? Za duzo PvP ?


_________________
afk for quite a while

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 01:58 
 
"bsydka graficka"

Mi sie tam w warze zajebiście podoba się jedna rzecz : można levelować sobie od 1 lvlu w grupie znajomych i nie jest to mordęga jak w WoWie tylko leci jeszcze szybciej niż byś latał solo. Latasz z kumplami na RvR/ scenario bijesz ludzi i jeszcze za to expa dostajesz (serio co może być lepszego ? ). Jak macie ochote odpocząć od rzezi to możecie skoczyć ciachnąć jakies PQ dla kawałka niezłego gearu. Miodzio jak dla mnie.

A na serio co do grafiki to troche sobie chłopaki od wara szkodzą , bo zrozumienie że w tej becie jest wszystko na minimalnych detalach i dlatego wygląda jak wygląda przerasta możliwości co poniektórych.

Szczególnie zdaje mi się stracą potencjalnych klientów wśród kidsów którzy poza shaderami i poligonami świata nie widzą, no ale cóż to chyba dla nas lepiej ;)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 07:47 
 
jakbym chcial grac w zajebiste MMO ze swietnym systemem ale przestarzala grafika i silnikiem to gralbym w UO albo Neocron. :\


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 07:59 
 
wow i war to dwie rozne gry i pisalismy juz o tym 700 razy.
war to rvr, wow pve. i koniec.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 09:52 
 
Latasz z kumplami na RvR/ scenario bijesz ludzi i jeszcze za to expa dostajesz (serio co może być lepszego ? )

exp i loot. i gitara gra.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 09:58 
 
exp jest.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 11:18 
 
Ash napisał(a):
jakbym chcial grac w zajebiste MMO ze swietnym systemem ale przestarzala grafika i silnikiem to gralbym w UO albo Neocron. :\


Cytuj:
A na serio co do grafiki to troche sobie chłopaki od wara szkodzą , bo zrozumienie że w tej becie jest wszystko na minimalnych detalach i dlatego wygląda jak wygląda przerasta możliwości co poniektórych.


Cytuj:
exp i loot. i gitara gra.


True, tylko że wprowadzenie full loot w pvp wymaga dopasowywania do tego całej gry.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 12:35 
 
Shadhun napisał(a):
"A na serio co do grafiki to troche sobie chłopaki od wara szkodzą , bo zrozumienie że w tej becie jest wszystko na minimalnych detalach i dlatego wygląda jak wygląda przerasta możliwości co poniektórych.

Jest jeszcze opcja, ze high detal tak naprawde nie istnieja, bo chyba nikt ich jeszcze nie widzial. Moze devsi probuja wciskac kit naiwnym, ze who bedzie wygladal graficznie lepiej niz gry z roku panskiego 2000. Grafika nie jest najwazniejsza, ale sa jakies granice przyzwoitosci.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 12:39 
 
Cytuj:
True, tylko że wprowadzenie full loot w pvp wymaga dopasowywania do tego całej gry.


nawet nie full lot, gold by styknal albo chociaz jakiś % jak w VG, a samo farmowanie graczy dla expa wydaje mi sie nudnym zajeciem.
A co po dignieciu max lvl? Farmowanie dla jakis honor points aby kupic lepsze itemzory? wtfux to juz bylo. Obrona keepow? nuda...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 12:49 
 
a broniles kiedys keepa ze tak pierdolisz mate? ;-)
gold sie dropuje, nawet itemki. fakt faktem ze nie bezposrednio z kabzy gracza.
nic nie musisz palo farmowac, samo sie robi ;-p

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 13:05 
 
Mendol napisał(a):
a broniles kiedys keepa ze tak pierdolisz mate? ;-)
gold sie dropuje, nawet itemki. fakt faktem ze nie bezposrednio z kabzy gracza.
nic nie musisz palo farmowac, samo sie robi ;-p


No bo jescze mroczni jak wegiel gracze warhammera polecieli by zasmarkani z placzem do non-pvp-loot mmoga gdzie beda mogli griefowac na exp spotach bez obawy o swoj dobytek :) . To nie jest zadne wytlumaczenie , taki goldzik to calkiem dobry sweetpoint miedzy full a partial lootem ekwipunku , taki mimi substytut ktory nadaje griefowi i pvp sens .

gold sie dropuje, nawet itemki

nie no fajnie , OK ale o ile fajniej by bylo jakbym mogl zabrac graczowi taki swiecacy itemek bo np krzywo sie na mnie patrzal wez gdzie tu adrenalina jest? w takim starym SB czasem sie lecialo z dusza na ramieniu z rare rune zeby tylko nikogo nie spotkac kto cie z niej skroi
Obrony keep moga byc fajne ale takie jak w L2 gdzie toon mogl dropnac itemek wart miliony gold , rushowanie pod keep i przepychanka ... alterac vol 2 ? (wink wink) :)

to mozna jeszcze przetrawic jak conquest i wplyw pvp na swiat bedzie realny


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 13:41 
 
przeciez bedzie mial wplyw - pvp to czesc skladowa ktora bedzie powodowala odblokowanie kampanii (siege miast).

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:00 
 
Ja mysle ze Mythic bedzie dazyl do balansowania pve i pvp, system rvr jaki opatentowali tak na doba sprawe ma sens jesli zapedza nie dziesiatki graczy, a tysiace i tu powstaje pytanie czy da sie zrobic gre, ktora pozwoli na walki tysiecy graczy ( ok moze przesadzam ale tak z 500 luda to juz mozna nazwac RvR ) ?

Co do lootu w pvp to vanguard pokazal ze ludzie boja sie takich rzeczy i siedzieli na serwerach pve gdzie mieli chronione dupska, wiec Mythic nigdy nie wprowadzi takich zasad bo nie bedzie mial klientow.

Dla mnie pvp w Warhammerze jest dobrze pomyslane, mamy expa, random loot, jednak nie moze to byc w zonie, musi to byc full outdoor pvp.

Obawiam sie jedynie czy nagrody za pvp nie sa tak dobre ze zacznie sie poprostu farma i dzieciak, ktory przyleci ze szkoly bedzie w stanie wyfarmic wszystko, a casual gracz zostanie daleko z tylu bo nie moze siedziec 18 godzin dziennie na farmie.

Nie potrafie wyobrazic sobie na dzien dzisiejszy dobrego pvp, ktory by nie sprowadzal sie do farmy bo rezygnacja z nagrod to juz niestety nuda i brak sensu na dluzszy okres.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:08 
 
Obawiam sie jedynie czy nagrody za pvp nie sa tak dobre ze zacznie sie poprostu farma i dzieciak, ktory przyleci ze szkoly bedzie w stanie wyfarmic wszystko, a casual gracz zostanie daleko z tylu bo nie moze siedziec 18 godzin dziennie na farmie.

Przeciez to jest levelowka , kazdy mmo premiuje zainwestowany czas ale levelowki szczegolnie

krzyk ta wiem , pytanie czy to nie bedzie w stylu otwierania AQ w WoW


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:17 
 
embe napisał(a):
Ja mysle ze Mythic bedzie dazyl do balansowania pve i pvp, system rvr jaki opatentowali tak na doba sprawe ma sens jesli zapedza nie dziesiatki graczy, a tysiace i tu powstaje pytanie czy da sie zrobic gre, ktora pozwoli na walki tysiecy graczy ( ok moze przesadzam ale tak z 500 luda to juz mozna nazwac RvR ) ?

Co do lootu w pvp to vanguard pokazal ze ludzie boja sie takich rzeczy i siedzieli na serwerach pve gdzie mieli chronione dupska, wiec Mythic nigdy nie wprowadzi takich zasad bo nie bedzie mial klientow.

Dla mnie pvp w Warhammerze jest dobrze pomyslane, mamy expa, random loot, jednak nie moze to byc w zonie, musi to byc full outdoor pvp.

Obawiam sie jedynie czy nagrody za pvp nie sa tak dobre ze zacznie sie poprostu farma i dzieciak, ktory przyleci ze szkoly bedzie w stanie wyfarmic wszystko, a casual gracz zostanie daleko z tylu bo nie moze siedziec 18 godzin dziennie na farmie.

Nie potrafie wyobrazic sobie na dzien dzisiejszy dobrego pvp, ktory by nie sprowadzal sie do farmy bo rezygnacja z nagrod to juz niestety nuda i brak sensu na dluzszy okres.


W daocu 100vs 100 dawalo rade. 200 vs 200 juz bylo ciezko, ale jak Alby robily raid po 400-500 osob, to sie servery wysypywaly...


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:17 
 
Aldatha napisał(a):
krzyk ta wiem , pytanie czy to nie bedzie w stylu otwierania AQ w WoW

Nie widze zwiazku. Zadnego.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:24 
 
A jak to jest w wow?
w sensie na jakiej zasadzie?

juz.


Posty: 38
Dołączył(a): 6.07.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:26 
 
Aldatha napisał(a):
Obawiam sie jedynie czy nagrody za pvp nie sa tak dobre ze zacznie sie poprostu farma i dzieciak, ktory przyleci ze szkoly bedzie w stanie wyfarmic wszystko, a casual gracz zostanie daleko z tylu bo nie moze siedziec 18 godzin dziennie na farmie.


Brannoc - *zellogs* How much of a part will gear play in the role of fights rvr & pve also will it be separated into pve/rvr gear or will there only be one set?
Brannoc - *zellogs* If you could wiegh up gear vs skill in WAR, what % would you give to each? Or if you want to be a little less accurate perhaps elaborate on how many levels of gear there are when your max level.
[WAR]Josh - DOUBLE SHOT!
[WAR]Gersh - Gear is important but not hyper critical in WAR
[WAR]Josh - And Gersh types FURIOUSLY.
[WAR]Gersh - end of the game the diffrence between the average set and very best uber OMG armor you can get ranges between 40 - 60% overall power atvantage
[WAR]Gersh - depending on the career, stats etc
[WAR]Gersh - You can earn said gear in both PvE and RvR
[WAR]Gersh - though the very best sets are from Capitol cities which means you need to be involved in both the campaign and PvE to get the full sets
[WAR]Gersh - On average most players will see a 15 - 25% diffrence in gear between good and average gear at a given level...
[WAR]Gersh - how that relates to skill is basically a smart player with good tactics can overcome most gear issues, but may still have a challange if they are just entering RVR facing off against the biggest bad ass there is

cała rozmowa: http://war.stratics.com/php-bin/show_co ... tent=27140

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:29 
 
krzyk napisał(a):
A jak to jest w wow?
w sensie na jakiej zasadzie?

To byl PVE farm event (dziesiatki tysiecy ryb do zlowienia etc) majacy na celu zajac czyms graczy na miesiac, rewardem bylo otwarcie nowego instance.

Zwiazku z przesuwaniem campaign w strone stolicy przeciwnika nie widze.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:32 
 
zamien ryby na graczy i zobaczysz zwiazek :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.