mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 15:52 
Cytuj  
Kazdy lubi co innego, dla mnie to co ty wymieniles jako minusy to plusy ktore odczuywam inaczej.

Gdy jestes w corpie nie ma problemow z czuciem graczy, pustka ? Wrecz przeciwnie uwielbiam ogrom tego swiata, sprawiajacy ze czujemy sie tacy mali ;)

A co do ostatniego argumenty to bendziesz to niedlugo w Ambulance i bendziesz sobie mugl po stacjach chodzic i rozne rzeczy robic ;P Tu sie akurat z toba zgodze i z niecierpliwoscia czekam na ten patch pewnie wtedy znowu powruce do eve na jakis czas pewnie do momentu jak znowu strace statek za XXX milionow :roll:

PS: Niech zrobia serwery Full pvp i pvp i kazdy bendzie zadowolony nie ma co ludzi na sile zmuszac :wink:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 16:05 
Cytuj  
marwulka gdzie nie gralem? daj sobie juz spokoj.
nie podoba ci sie pvp to graj w pve. ja tylko stwierdzam, ze nie widze sensu w open pvp, gdzie na kazdym kroku mam ograniczenia.
czy w eve w low security sectorach ktos w ogole wnika jaki masz statek skille etc? nie. dostajesz strzala i baj baj.

khebeln to po co bierzesz udzial w pvp? pograj w cs'a albo bf2 gdzie to czy ktos ciebie czy ty kogos zabijesz nie ma wiekszego znaczenia. poza punkcikami. ale z ciebie taki zwolennik pvp jak ze mnie zwolennik full loot ;-p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 16:16 
Cytuj  
Cytuj:
Tymbardziej gdy puzniej tracisz statki za setki milionow, oczywiscie jak jestes CEO jakies wypas grupy to masz pieniadze na nowe statki i sie tym nie przejmujesz ale generalnie wychodzi ze miedzy pvp ciagle musisz grindowac pieniadze na statki nowe co jest nudne, i frustrujace.

Mozesz byc tez w duzym aliansie. Tam w ramach, tego ze strata okretow to integralna czesc prowadzenia wojny, poprostu kupuja ci nowy okret.
A na piracenie/gatecampy to sie lata z kumplami a nie solo.
Pff latanie solo jest nie uczciwe. Ucziwie to jest tak 10vs1.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 16:25 
Cytuj  
Moja edukacja FPP na powaznie skonczyla sie gdy gralem jeszcze na turniejach quake1/2.

Gdy sie CS pojawil i mnustwo kafejek z dresami dalem sobie spokuj i juz w FPP nie gram, no moze poza odpaleniem np takiego UT3 aby sobie grafike po oglondac :roll:

Dla mnie w pvp wazniejsze jest np to co benda nam oferowac miasta, siege, guild system etc.

Jak ktos chce tak bardzo full pvp to powinien whine na oficjalnym forum o servery full pvp, bo ze zwyklych pvp napewno nie zrezygnuja. 95% ludzi nie lubi full pvp i nie ma co nikogo do tego przekonywac, lepiej jest poprostu wybrac odpowiedni serwer dla siebie :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Ostatnio edytowano 15 kwi 2008, 17:50 przez Khebeln, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 17:43 
Cytuj  
Dobra mam pytanko glownie do tych co juz troche pograli na becie.

Jak wyglada sprawa botowania w AoC....
jako ze to kolejny mmo to napewno sie da..pytanie tylko co...jakies basic matsy do craftowania broni czy pieniazki czy co:>?
jak wyglada np takie expowanie....ile osob moze byc w twojej druzynie etc:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 17:55 
Cytuj  
Gra jeszcze w fazie closed beta, a tu pytania o botowanie i jakies inne rzeczy rodem z koreancow :)

Co do pvp to nie mam pojecia jak to zrobia, mozna liczyc jedynie ze na dniach dowiemy sie o systemie nagrody/kary pvp, nie wiem czy jest sens napalac sie na utopijne full loot w pvp i podobne rzeczy bo Funcom raczej dobrze wie jak sie to zakonczylo w vanguradzie i nie popelni takiego bledu ( dla tych co nie wiedza to w vanguardzie na serwie pvp byl open pvp i loot czesci golda, efekt to puste serwery pvp ).

Musze sie zgodzic z Mendolem co do PvP jednak obawiam sie ze ani Warhammer ani Conan nie zaoferuje nam tego :(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 18:08 
Cytuj  
Nie pamietam

Nie pamietasz. I dlatego dajesz jakies dziwne przyklady.

1. Gold w UO wazyl. Sporo. Wiec noszenie go przy sobie, zeby uzbierac na domek + itemki zlootowane z innych + swoj equipment bylo troche nierealne.
2. Bylo Buccaneer's Den, gdzie dostep do banku mieli PK.
3. Chyba niewielu zaczynalo PK-ing bez mozliwosci zbankowania zdobywanego w ten sposob lootu w taki czy inny sposob, bo nie mialo to zbytnio sensu.

MMORPG , ma IMO odzwierciedlac z pewnymi modyfikacjami mechanizm zycia ludzi

To trzymajmy sie moze tych mechanizmow znanych z zycia ludzi i nie wciskajmy do gry elementow, ktore beda za nas regulowaly to, co kto moze robic. Bo to, o co wy prosicie nie jest systemem prawnym majacym na celu trzymanie w szachu zlodziejaszkow i zabijakow, tylko jakas niewidzialna, ochronna reka boga (skrypty, AI, systemy chroniace was przed PVP na serwerze PVP).

To co bylo w UO odpowiadalo chyba wiekszosci graczy

Tak. Na zlosc tej wiekszosci wprowadzili stat loss, trammel, a przez pare ostatnich lat gwalca te gre-corpse aplikujac jej doodbytniczo rozwiazania i systemy znane z carebear levelowek takich jak WOW.

Zdecydujcie sie czego chcecie. Z napisanych przez was (marwluka, Gefaran m.in.) postow oraz tego, co zaobserowalem w roznych MMO, mozna wywnioskowac, ze chcecie PVP, ale takiego pod kloszem - calkowicie kontrolowanego przez was - zeby w wybranym przez was momencie mozna bylo pojsc z grupka e-kolegow i przyjebac kolesiowi z tagiem PK, zeby sie przy tym przykryl nogami i stracil caly swoj dorobek. Proponuje serwery PVE i w ten sposob nikt nikomu nie bedzie psul krwi.~ Gracze PVP beda egyzstowali w pelni kontrolowanym przez skrypty "odzwierciedleniu" realnego swiata, lajtowo bijac moby, a osoby, ktore zyja PVP oraz same potrafia sobie tworzyc zasady, bawic sie w polityke itp. beda grali na serwerach PVP.

PS. strata XP bez masy repeatable questow w grze, gdzie moby daja 5xp przy 543955348mln xp req do next lvl = bad game design.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 18:39 
Cytuj  
i takie podejscie jak ma konrador mi sie podoba co do pvp. Ja nie wiem po co w wogole chcecie grac na serverach pvp skoro boicie sie cos stracic. Na PvE napewno was przyjma z otwartymi rekoma. Ja wiem ze server pvp sa coool, trendy itd bo tam tylko graja sami uberzy :) ale to wszystko stalo sie dzieki glupocie kolejnych gier typu mmorpg z ograniczeniami typu L2, EQ2 i praktycznie kazdy mmorp ktory wychodzil przez ostatnie 5 lat. a pozniej mamy sytuacje gdzie stoi full team w safe zonie i czeka az wyjdzie jakis 1 player zeby go ubic dla title, exp, karmy badz zeby sie pochwalic koledze ze "sam go zabilem" dlatego stanowczo jestem za full pvp, gdzie moze czesc graczy jak to ktos napisal wyzej straci caly staff i ma dosc na rok, i bardzo dobrze bo takie osoby w ogole nie powinny sie pchac na takie servery

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 18:56 
Cytuj  
embe war oferuje zupelnie co innego. rvr. i wyglada to JUZ teraz zupelnie inaczej niz w aoc. nie rozumiem wiec twojego stwierdzenia, ze ani aoc ani war nie oferuja nam 'tego'.
war oferuje niestety zdecydowanie wiecej jesli chodzi o rvr/pvp niz aoc.
nie ma co porownywac, to dwie zupelnie rozne gry.
rozwiazania z daoca sprawdzaja sie jak dla mnie idealnie do tej pory.
zabije mnie mob, trace xp. zabije mnie player, nie trace xp, on zyskuje.
w warze za pvp solo kill kolesia na podobnym do nas levelu dostajemy tyle expa co za zrobienie questa. ma to sens? dla mnie ogromny. co wiecej wypada z niego kasa (fakt nie jego wiec srednio to boli, nie zmusza nas za bardzo do trenowania 'skilla', czasami jakis itemik).
scenariusze/open pvp ma wplyw na to co sie dzieje pozniej. a co najwazniejsze mam uczucie ze od samego poczatku to co robie ma wplyw na endgame. i moge sobie pvpowac od lvl 1 i grindowac playersow zamiast mobow. czy to oferuje nam aoc? chyba nie bardzo. mam wrazenie ze aoc bedzie dobrym tytulem ala gw, gdzie pve questy fajnie sie robilo, instancje pvp wniosly dla mnie powiew swiezosci.
ale generalnie to czy bede sie bawil w pvp od 20 lvl, nie ma zadnego wplywu na to co bede robil na lvl 80 (keepy - siegowanie).
server pvp dla osob ktore preferuja pve.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 19:16 
Cytuj  
Ja osobiście jestem za rozwiązaniem, w mieście nie ma PvP , czasem trzeba AFK a nie lubię sie wylogowywać :D Dwa nie ma nic przeciwko temu by gold wylatywał z mojej kieszeni pod warunkiem , że w banku można by go składować więc jeśli by ktoś stracił golda to tylko ze swojej winy. Pamiętajcie oni na tej grze chcą zarobić więc rozwiązań które wkurzają 90% ludzi nie dadzą...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 19:18 
Cytuj  
Mendol, ale jest jedna rzecz, ktora caly czas mnie odstrasza, jest to ocieranie sie o zwyczajne nudne instancjonowane/zonowane pvp gdzie docelowo farmi sie epaxy, to mnie odstraszylo od bety i zniechecilo, a jak sprawdzisz to bylem tu chyba jednym z pierwszych, ktory wychwalal pomysly mythica.

Oczywiscie nie zmienia to faktu ze do premiery daleko i moze im wyjsc wow2 jak i dobre mmo gdzie bedziemy sie podniecac przez lata jaki to jest zajebisty.

Nie lubie tez jak devsi przez pare miesiecy nic nie pisza, a potem nagle wielkie uhaha pokazujac stare filmiki i przenoszac date premiery o pol roku, pozostaje czekac i miec nadzieje na dobry efekt, ja podniecac sie Warem nie bede bo beta mnie odstraszyla na dobre, wole poczekac na premiere.

Jesli AoC bedzie failem 2008 to raczej bede czekal na oczojebny Aion niz na Wara bo tak jak pisze, zniechecilem sie beta i niech to bedzie przestroga dla innych beta testerow ze czasami nie warto uczestniczyc w niej :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 19:28 
Cytuj  
no ja mam to samo z aoc. beta mnie odrzuca, w retaila bede gral ale jak dlugo to sie pewnie okaze. boje sie, ze robienie lvl 80 moze mnie niestety przerosnac ;-p
ale aoc juz niedlugo zobaczymy.


Posty: 39
Dołączył(a): 13.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 20:13 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Nie pamietam

MMORPG , ma IMO odzwierciedlac z pewnymi modyfikacjami mechanizm zycia ludzi

To trzymajmy sie moze tych mechanizmow znanych z zycia ludzi i nie wciskajmy do gry elementow, ktore beda za nas regulowaly to, co kto moze robic. Bo to, o co wy prosicie nie jest systemem prawnym majacym na celu trzymanie w szachu zlodziejaszkow i zabijakow, tylko jakas niewidzialna, ochronna reka boga (skrypty, AI, systemy chroniace was przed PVP na serwerze PVP).



Chyba nie przeczytales do konca tego co napisalem. Mechanizmow zyciowych nie da sie wprost przeniesc do gry. Z prostego powodu , w realnym swiecie ograniczeniem PVP jest to , ze kazdy z nas ma jedno zycie. W grze tak nie moze byc. Dlatego , zeby gra nie stala sie totalna mlocka ala Quake , nalezy wprowadzic pewne mechanizmu stabilizujace , ale nie tak sztuczne jak w wow. Mechanizm z ultimy(musze przyznac , ze gralem tylko w nia na serwie CL) byl imo najlepszy. Bycie PK nie bylo niemozliwe , ale czasem powaznie utrudnialo zycie;)

/Tak na marginesie , system levelowy jest tez totalnie idiotyczny. Czemu ci , ktorzy pisza gry dalej w to brna?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 07:14 
Cytuj  
marwluka napisał(a):
konrador napisał(a):
Nie pamietam

MMORPG , ma IMO odzwierciedlac z pewnymi modyfikacjami mechanizm zycia ludzi

To trzymajmy sie moze tych mechanizmow znanych z zycia ludzi i nie wciskajmy do gry elementow, ktore beda za nas regulowaly to, co kto moze robic. Bo to, o co wy prosicie nie jest systemem prawnym majacym na celu trzymanie w szachu zlodziejaszkow i zabijakow, tylko jakas niewidzialna, ochronna reka boga (skrypty, AI, systemy chroniace was przed PVP na serwerze PVP).



Chyba nie przeczytales do konca tego co napisalem. Mechanizmow zyciowych nie da sie wprost przeniesc do gry. Z prostego powodu , w realnym swiecie ograniczeniem PVP jest to , ze kazdy z nas ma jedno zycie. W grze tak nie moze byc. Dlatego , zeby gra nie stala sie totalna mlocka ala Quake , nalezy wprowadzic pewne mechanizmu stabilizujace , ale nie tak sztuczne jak w wow. Mechanizm z ultimy(musze przyznac , ze gralem tylko w nia na serwie CL) byl imo najlepszy. Bycie PK nie bylo niemozliwe , ale czasem powaznie utrudnialo zycie;)

/Tak na marginesie , system levelowy jest tez totalnie idiotyczny. Czemu ci , ktorzy pisza gry dalej w to brna?

Mozesz mowic ze jest idiotyczny, glupi i posrany. ALE:
a) latwy w implementacji
b) latwo pod niego zamajstrowac przemyslana mechanike
c) jest bliski rrzzeczywistysci
d) nie eve nie bylo pozbawione leveli (robienie skili to nic innego jak levelowanie tylko ze bierne i nie tak oczywiste)
k), mozemy wyjebac levele ale postac jakos rozwijac trzeba. Wiec to czy zdobedzie level czy skill-point to i tak to samo.
e) wymysl cos lepszego. Ofc to dalej ma byc rpg polegajace na rozwoju postaci.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 07:33 
Cytuj  
System levelowy w dzisiajszych mmo narzuca nam to kim gramy.Levelujac postac programiści określają jakie skille i atrybuty będzie mieć nasza postac.To doprowadza do tego, ze mamy armie takich samych avatarow, których roznia tylko Nicki i gear.System taki jak był w uo pozwala na kreowanie wielkiej ilości hybryd.Programisci nie pozbawiają graczy możliwości tworzenia np. halabardzisty-maga ;d Dodatkowa zaleta jest również to, ze można sobie stworzyć pure craftera, nie musząc levelowac do 40 lv bijac mobki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 07:47 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
System levelowy w dzisiajszych mmo narzuca nam to kim gramy.Levelujac postac programiści określają jakie skille i atrybuty będzie mieć nasza postac.To doprowadza do tego, ze mamy armie takich samych avatarow, których roznia tylko Nicki i gear.System taki jak był w uo pozwala na kreowanie wielkiej ilości hybryd.Programisci nie pozbawiają graczy możliwości tworzenia np. halabardzisty-maga ;d Dodatkowa zaleta jest również to, ze można sobie stworzyć pure craftera, nie musząc levelowac do 40 lv bijac mobki.

To i tak jest levelowanie. Chociaz poprzez levelowanie poszczegolnych z paru set skili.
Chodzi o to ze zdobywanie wyzszego poziomu czego kolwiek w jaki kolwiek sposob (level), jest integralna czescia RPG. Tego nie przeszkoczysz i tyle.
Nawet w zyciu bijesz level. Czy to pracujac czy studiujac -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 54
Dołączył(a): 7.04.2008
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 07:56 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Motopompa napisał(a):
System levelowy w dzisiajszych mmo narzuca nam to kim gramy.Levelujac postac programiści określają jakie skille i atrybuty będzie mieć nasza postac.To doprowadza do tego, ze mamy armie takich samych avatarow, których roznia tylko Nicki i gear.System taki jak był w uo pozwala na kreowanie wielkiej ilości hybryd.Programisci nie pozbawiają graczy możliwości tworzenia np. halabardzisty-maga ;d Dodatkowa zaleta jest również to, ze można sobie stworzyć pure craftera, nie musząc levelowac do 40 lv bijac mobki.

To i tak jest levelowanie. Chociaz poprzez levelowanie poszczegolnych z paru set skili.
Chodzi o to ze zdobywanie wyzszego poziomu czego kolwiek w jaki kolwiek sposob (level), jest integralna czescia RPG. Tego nie przeszkoczysz i tyle.
Nawet w zyciu bijesz level. Czy to pracujac czy studiujac -;-.


dokladnie, tylko ze w zyciu dostajesz pkt za cos co robisz ... nie mozesz ich sobie dowolnie przydzielac ... za czytanie ksiazki nie wkladasz sobie pkt do szybkosci biegania , tylko do umiejetnosci czytania ... dlatego imo sie podoba system, co robisz, za to masz punkty ... bijesz mieczem, to dostaniesz pkt w umiejetnosc obslugi tego miecza itd ...

*

Posty: 54
Dołączył(a): 7.05.2007
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 11:31 
Cytuj  
Gefaran napisał(a):
Mendol napisał(a):
dlaczego mam cos tracic za to ze zabije kolesia 20lvl nizej? kto mu broni zawolac kolegow i sklepac mnie? to sa zdrowe fajne sytuacje ;-p
a nie jakies sztuczne wymysly.
chcemy open pvp ale zeby byly kary za zabijanie w pvp. czy to ma sens?
dla mnie zero

Bardzo głęboki sens to ma. To odgrywanie postaci, życie w innym świecie, rozrywka wreszcie. PK bez restrykcji prowadzi do huliganerii, wandalizmu i wreszcie debilizmu osób lubujących się w uprzykrzaniu życia innym. To ma być gra i współzawodnictwo. To tak jak byś chciał w boksie zlikwidować zasady, można gryźć, kopać, łamać ręce i nogi. No bo jaki sens ma napierdalanie kogoś jak masz za łamanie rąk mieć kary, przecież on mógł połamać twoje, najlepiej z kolegami za rogiem...



kopania lamanie rak i nog jest dobre ale nie w boksie, bo boks ma takie a nie inne zasady, dlaczego w pilce noznej nie mozna uzywac rak? bo to pilka nozna, dlaczego w ping-pongu odbija sie paletka a nie glowa? bo to ping pong z takimi a nie innymi zasadami

trzeba zadac sobie tylko jedno, jedno najwazniejsze pytanie dotyczace pvp:

Czy gra ma jednak przypominac swiat z ksiazek o Conanie czy nie?

Ja swoja odpowiedz tutaj podam, co nie znaczy sie ze ona jest wlasciwa (ja tak poprostu to wszystko widze).

Odpowiedz:
Nie powinna wygladac idealnie jak swiat w Conanie. To jest gra, ludzie za to beda placic, programisci nie beda mogli pozwolic sobie ja takie zasady w 100%.

No bo jesli bedac na 30 lvl trafie na kretyna z 80 lvl, ktory mnie bedzie meczyl i bede tracil czas to zrezygnuje z gry. Jak zrezygnuje to przestane placic. Rozumieta?

Przyklad STV w wow, wlasnie rozgrzewam sie do AoC robiac sobie huntera i wlasnie dwa dni temu robilem STV. No wiec nie zrobilem polowy q bo sie nie dalo, wiecej czasu stracilem na bieganie duchem nizeli zarobilbym tego samego expa grindujac bezpiecznie gzies jakies moobki.

Ja to widze tak:
1. kazdy bic kazdego moze
2. jak bijesz slabszego to masz penalty jakies (debuf, spadek expa pvp, brak loota jesli bedzie mozna w normalnej walce lootowac itp.)
3. Warunek 2 jest zaniechany w przypadku kiedy gracz slabszy jako pierwszy zaatakuje

Jeszcze raz: to nie jest czytanie ksiazki conana, to sie ma dziac w tym swiecie i to jest biznes nie wiecej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 13:22 
Cytuj  
co wy k... macie z tym karaniem. albo mamy gre z open world pvp tzn. walimy wszystkich jak leci BEZ karania (przedszkole) albo mamy gre pve z ELEMENTAMI pvp.
a powiedz mi Bryndek co zrobisz jesli ty bedziesz mial lvl 20 i ja na lvl 20 sie na ciebie uwezme? bede cie sledzil, zabijal za kazdym razem jak bedziesz probowal robic questa, biegal? co tez przestaniesz grac?
tlumaczenie z dupy dla mnie.
jak ktos napisal idzcie grac na pve server i tam nie musicie sie martwic o to czy zabije cie koles 20 leveli wyzej czy nie.
napiszcie na forum ze chcecie instancje pvp na serverze pve i mysle ze to nie bedzie wielki problem je tam wrzucic (o ile ich juz tam nie ma).
i koniec placzu.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2008, 13:29 
Cytuj  
Mendol ale graczy z podejsciem takim jak twoje jest bardzo bardzo mało i devsi nie będą słuchac twoich opini czy tobie podobnych. Zrobią gre by zadowolić większość....

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.