Cytuj:
Obawiam sie, ze probujac przekonac reszte forumowiczow do swoich racji na kazdym kroku zaprzeczasz sam sobie. Piszesz, ze chodzi o sumulator zycia, odzwierciedlenie zasad panujacych w rzeczywistym swiecie, realistyczny system spoleczny, a linijke dalej czytamy, ze open PVP jest be (bo irl, jak chcesz kogos uderzyc, twoja reka w magiczny sposob przelatuje przez jego cialo) i powinno byc kontrolowane nie przez graczy/ludzi, tylko przez system istniejacy ponad nimi, sprawujacy nad nimi kontrole, ktorego *newsflash* w swiecie rzeczywistym nie ma. Narzedzia (takie jak mozliwosc karania, przesladowania graczy zabijajacych innych graczy) sa w rekach graczy - trzeba je po prostu wykorzystac.
Juz ci to tlumaczylem konrador, ze wszystkich rzeczy nie da sie przeniesc , bo w takim wypadku nalezalo by dac , graczowi tylko jedno zycie na postac. Myslisz , ze wtedy byloby tak wielu player killerow?
Dlatego , zeby tak nie robic , nalezy to skompensowac innymi mechanizmami. Napisalem to ci wyraznie XXX razy , wiec co piszesz o jakis zaprzeczeniach?
Nie wiem jak bardzo diametralnie roznil sie system z serwera Clairs Lair od serwerow Origin/EA , ale dla mnie byl po prostu dobry i chcialbym tylko , zeby cos takiego w niektorych nowych mmorpg wprowadzono.
///A ty inside jesli nie widzisz , ze moze byc cos pomiedzy open pvp , a debilnym systemem Wowa , to nie mamy o czym rozmawiac. Mi zalezy na czyms pomiedzy.